טכנולוגיה

מצלמות DSLR לעומת מצלמות ללא מראה: מי טובה יותר?

היצע המצלמות ללא מראה הזמין היום רחב מאי פעם, אז האם הגיע הזמן לעבור למצלמה ללא מראה? אנו משווים בין מצלמות ה-DSLR והמצלמות ללא מראה כדי לעזור לך להחליט.
מבט מעבר לכתף הצלם על מסך ה-LCD של Canon EOS R10, המציג שתי רקדניות פלמנקו בעת הסרטה.

עם EOS R System, הכוללת גם את APS-C וגם אפשרויות מסגרת מלאה, עכשיו יש מגוון רחב של מצלמות ללא מראה המציעות יתרונות חדשים למקצוענים ולחובבים כאחד. אך אם אתה רוצה לשדרג מצלמה ישנה או להתקדם ממצלמה קומפקטית לאחת עם עדשות ניתנות להחלפה, האם עדיפה לך מצלמה ללא מראה או מצלמת DSLR מסורתית?

כאן, כדי לעזור לך להחליט, נבחן את ההבדלים בין מצלמות DSLR ומצלמות ללא מראה בעזרתו של מייק בורנהיל, מומחה מוצר בכיר ב-Canon Europe.

המחשת חתך של מצלמת Canon EOS 80D המציגה את מנגנון המראה.

המונח DSLR פירושו מצלמת רפלקס עם עדשה יחידה דיגיטלית. חלק הרפלקס מתייחס למצלמה אשר מחזירה את האור מעלה, לתוך מכלול העינית. המראה צריכה לזוז הצידה כדי לאפשר לאור להגיע לחיישן שמאחוריו; לשם כך נדרש מנגנון מגושם יחסית, אשר מוסיף למצלמה נפח, משקל, ומורכבות אופטית והנדסית.

מצלמת Canon EOS R7 ניצבת על סלע. לא מוצמדת אליה עדשה ולכן ניתן לראות את החיישן בפנים.

ב מצלמה ללא מראה, כגון Canon EOS R7, אין מנגנון מראה אך יש קו ראייה ישיר שעובר בין העדשה והחיישן. התמונה שנגלית לך מבעד לעינית האלקטרונית (EVF) היא השתקפות של תמונת החיישן; כך, בשונה מהעינית האופטית במצלמת DSLR, כאן אתה יכול לקבל תצוגה מקדימה של האפקט שיש להגדרות הצילום שלך. לדברי מייק בורנהיל מ-Canon Europe, "העינית האלקטרונית במצלמות ללא מראה מאפשרת לך לראות את החשיפה של התמונה עוד לפני שצילמת את התמונה".

מצלמת DSLR לעומת מצלמה ללא מראה: גודל ומשקל גוף המצלמה

"אחד מהמאפיינים המרכזיים של מצלמות DSLR הוא שיש להן מראה או פריזמה מחומשת שתפקידן להפנות את האור לעבר העינית", מסביר מייק, "אולם לשם כך צריך מקום שבו הן יוכלו להתהפך ולזוז הצידה כדי לחשוף את החיישן. כאשר חוסכים את הצורך הזה ניתן להפחית את הנפח והמשקל של המצלמה, במיוחד אם משווים את הדגמים EOS R7 ו-EOS R10 לדגמים דומים של מצלמות DSLR, למשל Canon EOS 7D Mark II או EOS 90D."

דיאנה מילוס, יוצרת תכני לייפסטייל, השתמשה ב-EOS R10 כדי לצלם את התרבות והאדריכלות של אנדלוסיה. היא מעירה: "EOS R10 נראית כמעט כמו מצלמת צעצוע אם מצלמים בה אחרי שמשתמשים במצלמה כבדה יותר, כמו ה-EOS 80D שלי. אנו אוהבת את זה שעל-אף ממדיה קטנים ומשקלה נמוך, זוהי מצלמה חזקה".

ידיים של גבר מחזיקות מצלמת Canon הפונה כלפי מטה.

מצלמות DSLR, כגון Canon EOS 7D Mark II, מספקות תמונות באיכות גבוהה, אך יש להן גוף גדול יותר כדי להכיל את מנגנון המראה.

אישה בשמלה צהובה וכובע מחזיקה מצלמה בגובה העין.

מצלמות ללא מראה, כגון Canon EOS R10, מציעות איכות מקבילה ותכונות רבות-עוצמה בעיצוב נייד וקל יותר.

תושבות העדשה: האם מצלמה ללא מראה היא טובה יותר מ-DSLR?

תושבת ה-EF שהייתה בשימוש במצלמות ה-DSLR של Canon יצאה לשוק בשנת 1987, כך שמדובר במערכת שהתבססה היטב. ישנן מאות עדשות תואמות זמינות, לרבות עדשת EF שמכסה כל אורך מוקד, ומגוון רחב של עדשות EF-S יותר קומפקטיות, ולרוב גם יותר חסכוניות, עבור מצלמות EOS DSLR עם חיישני APS-C.

עם זאת, תושבת ה-RF שבה משתמשים במצלמות EOS R System מציעה חידושים רבים. "תושבת ה-RF תוכננה במחשבה על העתיד", מסביר מייק, "למשל לשיפור מהירות התקשורת בין המצלמה והעדשה והוספת מגעים נוספים כדי לתמוך בעוד פונקציות". אלו כוללות ביצועי מיקוד אוטומטי מהירים הרבה יותר, אופטימיזציית עדשה דיגיטלית בזמן אמת, ופקדים משופרים, כגון טבעת הבקרה שניתנת להתאמה אישית בעדשות ה-RF.

במקום לחזור וולהתמודד עם המראה של מצלמת DSLR, שנמצאת בין התושבת והחיישן, מתכנני העדשה יכולים למקם את עדשות ה-RF קרוב יותר לחיישן עצמו, ובכך לשפר את הביצועים האופטיים. התוצאה היא עדשות מהירות וברורות יותר בעלות איכות יוצאת דופן, כמו גם עדשות פורצות דרך כגון RF 5.2mm F2.8L DUAL FISHEYE, אשר לוכדת תמונות VR בזווית של 180° במצלמות מסגרת מלאה תואמות.

המחשה של תושבת ה-RF על מצלמת Canon EOS R3.

בליבה של Canon EOS R System, שאינה כוללת מראה, נמצאת תושבת ה-RF החדשנית אשר מצוידת בצוואר רחב, מרחק מיקוד אחורי קצר יותר, ותקשורת מהירה במיוחד בין העדשה וגוף המצלמה.

עדשות ותאימות: האם ניתן להשתמש בעדשות DSLR במצלמה ללא מראה?

אם כבר יש לך עדשות EF או EF-S, קל להשתמש בהן עם מצלמות EOS R System ללא מראה מבלי להתפשר על האיכות או הפונקציונליות, הודות למבחר מתאמי תושבת EF-EOS R. תכונה זו גם מעניקה לך את החופש לערבב ולשלב בין עדשות שונות משני הפורמטים (במיוחד אם יש לך עדשה בעלת פונקציות ספציפיות או עדשה מועדפת שעדיין אינן זמינות בגרסת תושבת RF) וליהנות מהטוב שבכל העולמות. ישנם גם מתאם תושבת עם טבעת ל ומתאם עם מסנן ND או מסנן מקטב נשלפים, שמוסיפים לעדשות ה-EF שלך פונקציות שלא קיימות בעדשות דומות שנמצאות בשימוש עם מצלמת DSLR.

עם זאת, חשוב לציין שלא ניתן להשתמש בעדשות RF עם מצלמת DSLR. לכן, אם עדשת RF מסוימת מוצאת חן בעיניך, תצטרך לבחור מצלמת EOS R System ללא מראה.

שלוש עדשות זום ניצבות זו לצד זו על ציוד חדר כושר.

בזכות כניסתן של מצלמות APS-C EOS R System לשוק, לרבות הדגמים EOS R7 ו-EOS R10, מצלמות ה-EOS R System ללא מראה מציעות לצלמים פתרון חסכוני יותר מאי פעם. "תושבת ה-RF זמינה כעת למערך חדש של לקוחות, אשר נהנים מגישה לדור חדש לגמרי של מצלמות שמתפתחות במיוחד עבור תושבת זו – עדשות שלא התאפשר להשתמש בהן עם DSLR," אומר מייק. הודות לגורם החיתוך של חיישני ה-APS-C, עדשות מסגרת מלאה כמו אלו שנראות כאן מציעות טווח הגעה גדול פי 1.6 במצלמות APS-C.

עינית אופטית לעומת עינית אלקטרונית: איזו אפשרות טובה יותר?

מצלמות DSLR כוללות עיניות אופטיות, שמועדפות על חלק מהצלמים מפני שמעניקות חיבור ישיר לסצנה. בעבר, לעיניות האלקטרוניות (EVF) שהיו בשימוש במצלמות ללא מראה היו חסרונות שונים, כגון שיהוי, אולם הן הולכות ומשתפרות: מצלמות EOS R System החדשות ביותר כוללות עיניות אלקטרוניות עם קצבי רענון גבוהים של עד 120fps – שיהוי שכמעט בלתי מורגש, בנוסף ליתרונותיהן האחרים.

ספציפית, אם אתה משתמש במצלמת EOS R System, הדמיית חשיפה מאפשרת לקבל תצוגה מקדימה של התמונה כאשר מוחלות הגדרות החשיפה, סגנון התמונה והגדרות אחרות שלך, הן בעינית והן במסך ה-LCD האחורי. במצלמת DSLR, הדמיית חשיפה פועלת כשאתה משתמש במסך האחורי במצב תצוגה חיה, אך לא בעינית. עם עינית אלקטרונית, ניתן גם לבנות את קומפוזיציית התמונה ולהתמקד בתנאי תאורה חלשה ובחשכה שאינם מאפשרים לראות דבר כשמשתמשים בעדשה אופטית ובעין בלתי מזוינת. כשאתה מצלם וידאו, העינית האלקטרונית שבמצלמות EOS R System מציעה את אותה תצוגה התומכת במיקוד ידני שקיימת במצלמות Cinema EOS המקצועיות של Canon.

צלמת חיות הבר דני קונור, אשר השתמשה ב-EOS R7 במסע לחיפוש אחר השונר האיברי שנתון בסכנת הכחדה, גילתה כי השימוש בעינית אלקטרונית שינה את הצילום שלה לחלוטין.

"בדרך-כלל, עם עינית של DSLR קל יותר לצלם תמונות ניסיון ולבדוק את התמונה במסך האחורי לפני שמחליטים אילו הגדרות לשנות", היא אומרת. "אבל עם מצלמה ללא מראה, היכולת לראות את ההשפעה שיש לשינוי בהגדרות מבלי להרחיק את העין מהעינית היא שימושית מאוד.

"כשאני מצלמת חיות בר, לעתים עליי להגיב במהירות או להתמודד עם שינויי תאורה תכופים; במצבים כאלה אני יכולה לכוונן את ה-ISO או את מהירות התריס במהירות כדי לראות כיצד התמונה שלי תיראה".

המחשת חתך של עינית אלקטרונית.

העינית האלקטרונית (EVF) במצלמה ללא מראה משתמשת בגרסה קומפקטית ובעלת רזולוציה גבוהה של אותה טכנולוגיית תצוגה שבה משתמשת מצלמת ה-LCD שבגב המצלמה. אחד מיתרונותיה הוא שהיא מאפשרת לך לראות את מה שהמצלמה רואה, גם כשהסביבה החשוכה אינה מאפשרת לראות דבר בעין בלתי מזוינת.

המחשת חתך המציגה את נתיב האור בתוך מצלמת DSLR, כפי שמשתקף באמצעות מראה כלפי מעלה לתוך פריזמה מחומשת ומשם לעינית.

המראה ב-DSLR משקפת את האור לעינית האופטית באמצעות פריזמה מחומשת, ולכן התמונה נראית בכיוון הנכון. אחד מהיתרונות של תכונה זו הוא המיידיות. "עם עינית אלקטרונית תמיד יהיה שיהוי מסוים", אומר מייק. "העיניות של DSLR פועלות במהירות האור – אין יותר מהיר מזה”.

איכות תמונה: האם מצלמות ללא מראה מפיקות תמונות טובות יותר?

"לכידת תמונות באמצעות שתי המערכות אינה שונה מהותית כשמדובר באיכות התמונה הסופית בפועל. לעומת זאת, כל מה שמתבצע מעבר לכך באמת עושה את ההבדל", אומר מייק.

"לדוגמה, עם תושבת ה-RF, אחד מהיתרונות של תקשורת מהירה בין העדשה והמצלמה הוא שכשמתעוררות בעיות אופטיות, כגון שבירת אור או סטייה, ניתן לטפל בהן בעזרת תיקון בתוך המצלמה בזמן אמת. עיבוד מהיר זה פירושו שבאופנים מסוימים, למעשה מתקבלת תמונה באיכות גבוהה יותר במצלמות החדשות".

באותו אופן, במצבים מסוימים, קיימת סבירות גבוהה שמצלמות ללא מראה כגון EOS R7, המציעה מהירות צילום של עד 15 מסגרות בשנייה עם המנגנון המכני ו-30 מסגרות בשנייה עם התריס האלקטרוני ומעקב מיקוד אוטומטי מלא, יפיקו תמונות שימושיות באופן עקבי יותר מאשר המצלמות EOS 7D Mark II או EOS 90D, שלשתיהן מהירות צילום רציף של 10 מסגרות בשנייה.

מבט אל מסך ה-LCD של Canon EOS R8, המראה צלם המצלם סרטון עם צמחים בעציצים.

המצלמות ללא מראה החדשות ביותר, כמו EOS R8, כוללות תכונות מתקדמות ליוצרי תוכן, כגון וידאו באיכות 4K 60p עם מעקב חכם אחר נושא הצילום – תכונה שלא קיימת במצלמות DSLR כמו EOS 7D Mark II או EOS 90D.

מיקוד אוטומטי: מצלמה ללא מראה לעומת DSLR

מצלמות EOS R System ללא מראה, הכוללות את דגמי EOS R5‏, EOS R6 Mark II‏, EOS R8‏, EOS R7 ו-EOS R10, משתמשות במערכת המיקוד האוטומטי העדכנית ביותר של Canon, ‏Dual Pixel CMOS AF II, שבה כל פיקסל בחיישן משמש גם למיקוד וגם לצילום, בהשוואה למיקוד עם חיישן זיהוי הפאזה מבוסס-הנקודה הספציפית, אשר מתבצע דרך העינית במצלמות כגון EOS 7D Mark II ו-EOS 90D.

אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של מצלמות ללא מראה אלו הוא היכולת לבחור נקודת מיקוד אוטומטי בכל מקום במסגרת. "פעולה זו אינה אפשרית ב-DSLR", מסביר מייק, "והיא גם מאפשרת יכולות כגון מעקב אחר פנים, מעקב אחר עיניים ומעקב אחר בעלי חיים, שקיימות במצלמות הללו. ניתן, לדוגמה, לבחור בעין של ציפור במעופה, ולעקוב אחריה ברחבי המסגרת – שוב, פעולה שאינה אפשרית במצלמות DSLR.

"עם זאת, לחלק ממצלמות ה-DSLR המקצועיות יש שבב מיקוד נפרד, כך שלמרות שמערכת המיקוד האוטומטי הכוללת עשויה להיות מוגבלת בהשוואה למצלמות ללא מראה חדשות יותר, היא עשויה גם להיות מהירה יותר במצבים מסוימים, הודות לשבב ה-AF הייעודי הזה".

בתצוגה של Canon EOS R7 נראית נקודת המיקוד על עין של ציפור טרף על ענף.

התריס האלקטרוני המהיר והמיקוד האוטומטי למעקב אחר עיניים של בעלי חיים, שנמצאים במצלמות ללא מראה החדשות ביותר כדוגמת EOS R7 ו- EOS R10, אידיאליים לצלמים בכל הרמות. "עבור צלם חיות בר, היכולת לעקוב אחר עין של בעל חיים היא אפשרות נהדרת", אומרת דני קונור, מומחית לחיות בר. "היא פותחת לי הזדמנויות חדשות שלא היו לי בעבר, כשהשתמשתי במצלמת DSLR".

תריס מכני לעומת תריס אלקטרוני

מצלמות DSLR ספורות – שהבולטות בהן הן EOS 90D ו-EOS-1D X Mark III – כוללות תריסים אלקטרוניים בנוסף לתריסים המכניים, אולם מצלמות SDLR לרוב כוללות תריסים מכניים. לעומת זאת, כל המצלמות ללא מראה מסוג EOS R System של Canon, כוללות את שני סוגי התריסים.

עם תריס אלקטרוני, התריס המכני ננעל במצב פתוח וחיישן הצילום נקרא בצורה חשמלית. היתרון הגדול ביותר של תכונה זו הוא שהצילום יכול להיות שקט לחלוטין – לא רק שקט יותר, כאשר פעילות התריס מוחלשת או מופסקת כפי שנעשה כשבוחרים באפשרות S (צילום "רך") הזמינה במצלמות מסוימות, אולם בשקט מוחלט. התכונה שימושית ביותר כשמצלמים חיות בר, תינוקות מנומנמים, או את הרגעים השקטים בחתונות למשל.*

תריסים אלקטרוניים מאפשרים גם צילום רציף מהיר יותר. "עם תריסים מכניים", אומר מייק", המהירות הגבוהה ביותר שמתקבלת במצלמות ה-DSLR שלנו היא 16fps [מסגרות בשנייה] במצלמה המקצועית והמשוכללת EOS-1D X Mark III. הודות לתריס החשמלי שלה, EOS R10 יכולה לאפשר לך מהירויות של עד 23fps במחיר נמוך יותר, ו-EOS R7 מסוגלת לצלם במהירויות של 30fps - התואמות למהירות של ה-EOS R3, מצלמה מקצועית אחרת, בשליש מחיר".

עם זאת, תופעת ה"תריס המתגלגל" עשויה להפריע כשמצלמים פעולה באמצעות תריס חשמלי – עצמים שנעים במהירות, כמו מקל גולף מונף או מדחף מסתובב, עשויים לנוע במהלך הזמן שנדרש לקריאת המסגרת כולה, וכך הם נראים מעוותים בתמונה המתקבלת. תופעה זו מופחתת במידה רבה במצלמות ללא מראה החדשות ביותר, אולם תריס מכני עדיין מומלץ לצילום תנועה מהירה.

צילום עם תריס חשמלי בתנאי תאורה מלאכותית מסוימת, ובמיוחד תאורה פלואורסצנט, עשויה להפריע אם האור יוצא אל מחוץ לפאזה עם התריס. מסיבות דומות, השימוש במבזק עם תריס אלקטרוני עשוי ליצור חשיפה לא אחידה בחלקים שונים של המסגרת.

תמונת תקריב בשחור-לבן של ילד מתבונן כלפי מטה בריכוז.

מבחינת צלמת המשפחה הלן בארטלט, הצילום השקט באמצעות מצלמות EOS R System מועיל במיוחד. קולות התריס מסיחים את דעתם של מצולמים צעירים, ולפעמים אף מעירים אותם אם הם ישנים, כך שהצילום השקט מאפשר לה לצלם אותם במצבים טבעיים יותר. צולם במצלמת Canon EOS R5 עם עדשת Canon RF 50mm F1.2L USM‏, 1/1000 שנ', f/1.2 ו-ISO100. ‎© Helen Bartlett

חיי סוללה: מצלמת DSLR לעומת מצלמה ללא מראה

מקובל לטעון שחיי הסוללה של מצלמות DSLR ארוכים יותר מאלה של מצלמות ללא מראה, בעיקר מפני שהעינית האלקטרונית של מצלמה ללא מראה מצריכה חשמל, בעוד שהעינית האופטית של מצלמת DSLR אינה מצריכה חשמל. עם זאת, בפועל, חיי הסוללה תלויים במידה רבה באופן השימוש במצלמה – השימוש במבזק, למשל, יצרוך יותר חשמל בשני סוגי המצלמות, בעוד שהשימוש במסך ה-LCD במצלמת DSLR לרוב יצרוך יותר חשמל מהשימוש במסך ה-LCD במצלמה ללא מראה. מצלמת DSLR בדרגת ביניים, כמו EOS 90D, מספקת 1,200 צילומים או יותר עם העינית ו-450 עם מסך ה-LCD, בעוד שהמצלמה ללא מראה EOS R6 Mark II מספקת 450 צילומים עם העינית או 760 עם מסך ה-LCD.

ההבדל ניכר אף יותר ברמה המקצועית: אם תיצמד לעינית במצלמת EOS-1D X Mark III, למשל, תוכל לצלם 2,500 לפני שהסוללה תתרוקן, אך 600 בלבד במצב תצוגה חיה, בהשוואה ל-620 תמונות עם העינית ו-860 עם מסך ה-LCD ב-EOS R3. לכן, אם אתה מעדיף להשתמש במסך ה-LCD האחורי, מצלמות ללא מראה עשויות לאפשר לך לצלם יותר תמונות עם טעינת סוללה אחת.

מצלמה ללא מראה לעומת DSLR: איך בוחרים

גם למצלמות ללא מראה וגם למצלמות DSLR יש יתרונות וחסרונות. ההחלטה איזו מהן מתאימה לך יותר תלויה במידה רבה בסוג התמונות שאתה מצלם וביתרונות שאתה רוצה להפיק מהמצלמה/העדשה הנבחרות.

אם אתה מעוניין במצלמה קלת-משקל עם קצב מסגרות מהיר לצילום בנסיעות, מצלמה ללא מראה כגון EOS R10 עשויה להיות אידאלית. אם ברצונך להשתמש בדור הבא של עדשות RF, המצלמה ללא מראה EOS R System תתאים לך, ותציע גם יתרונות נלווים כגון תיקון תמונה וביצועי מעקב AF בתוך המצלמה, ואת היכולת להשתמש בעדשות ה-EF המועדפות עליך הודות למגוון מתאמי EF-EOS R.

אם ברצונך לראות תצוגה מקדימה של התמונה שתתקבל עם ההגדרות שבחרת כבר בעינית, תתאים לך עינית אלקטרונית של מצלמה ללא מראה – אולם התצוגה החיה במסך ה-LCD האחורי של מצלמת DSLR תעשה את אותה פעולה, בעוד שהעינית האופטית של DSLR תמנע גם את השיהוי הקצרצר ביותר שקיים אפילו בעיניות האלקטרוניות המהירות ביותר במצלמות ללא מראה, וגם תציע חיי סוללה ארוכים יותר.

תכונות מיקוד אוטומטי מתקדם, כגון מיקוד אוטומטי בעין של בעלי חיים ומיקוד אוטומטי בכלי רכב, זמינות רק בדגמים החדשים ביותר של מצלמות EOS R System, אולם שבב ה-AF הייעודי במצלמות DSLR מקצועיות עשוי להיות מהיר יותר. מצלמות EOS R System מעניקות לך את החופש לצלם עם תריס חשמלי או מכני, בעוד שמרבית מצלמות ה-DSLR כוללות תריס מכני בלבד. אם חשוב לך לצלם בשקט מוחלט, ואינך מצלם תנועות מהירות שבהן "תריס מתגלגל" עשוי להוות בעיה, אפשרות התריס החשמלי תועיל לך.

החל מהארגונומיה ועד למיקוד האוטומטי, מסוג התריס ועד למהירותו, אם תוכל נסה את המצלמה שתתאים לך – כי התחושה הממשית תעזור לך להחליט בצורה הטובה ביותר.



*ייתכן שיישמעו צלילים נוספים מלבד התריס (צליל הצמצם, צליל מנוע עדשת המיקוד, צליל אלקטרוני וכדומה).

Amy Davies & Alex Summersby

מוצרים קשורים

  • מצלמות ללא מראה

    EOS R100

    תעד זיכרונות מושלמים באיכות יוצאת-דופן, בעזרת מצלמת EOS R אינטואיטיבית שתמיד מוכנה לפעולה.
  • מצלמות ללא מראה

    EOS R50

    צור תוכן איכותי ואטרקטיבי במיוחד באמצעות מצלמת EOS R זו ללא מראה, החל מתמונות סטילס חדות וכלה בסרטי 4K ובהזרמות בשידור חי. מכשיר ייעודי ורב-תכליתי.
  • מצלמות ללא מראה

    EOS R10

    בצע את הצעדים הבאים שלך בעולם הצילום ובווידאו עם מצלמה בעלת מערכת EOS R ללא מראה הבנויה סביב חיישן בגודל APS-C.
  • מצלמות ללא מראה

    EOS R7

    גלה את הטבע הפראי עם מצלמה שכוללת מהירות ואיכות תמונה יוצאות דופן בגוף APS-C נייד עם עיצוב עתידני.
  • מצלמות ללא מראה

    EOS R8

    עבור לצילום וידיאו בפריים מלא כדי לממש את השאיפות היצירתיות שלך.
  • מצלמות ללא מראה

    EOS R6 Mark II

    סטילס או וידאו, אקשן או דיוקן –מצלמת EOS R6 Mark II מציעה שילוב של ביצועים ואיכות תמונה, שמאפשרת ליצירתיות לשגשג.
  • מצלמות ללא מראה

    EOS RP

    מצלמה קטנה, קלה ואינטואיטיבית, נטולת מראה, לצילום במסגרות מלאות, שתוכננה לנסיעות ולצילום יומיומי.
  • מצלמות DSLR

    EOS 90D

    מצלמת DSLR עם תכונות מלאות, שמאפשרת להתקרב יותר, לצלם מהר יותר ולהפיק תמונות מעולות ברזולוציה של 32.5 מגה-פיקסל.
  • מצלמות DSLR

    EOS 6D Mark II

    לפרויקטים שאפתניים יותר או למעבר לעבודה מקצועית בצילום – ה-EOS 6D Mark II מציעה את כל הדרוש לך כדי לצאת לדרך מרתקת.

מאמרים קשורים

  • טכנולוגיה

    APS-C לעומת מסגרת מלאה - הסבר

    מה ההבדל בין מצלמות APS-C למצלמות מסגרת מלאה, ומה מתאים לך?

  • יסודות הצילום

    איך לבחור עדשה

    כל מה שצריך לדעת על עדשות, החל מסוגי עדשות ועד לתכונות שצריך לחפש.

  • מדריך לקונה

    הערכה הטובה ביותר למי ששואפים להיות מקצוענים

    שלושה שגרירים של Canon דנים במצלמות ובעדשות הטובות ביותר עבור מי שמתחיל את דרכו בתעשייה.

  • ערכה

    כיצד EOS R System יכולה לשדרג את הקריירה

    מצלמות ועדשות מסדרת Canon EOS R משדרגות את עבודתם של צלמים מזה חמש שנים. אתה מוזמן לשמוע אנשי מקצוע מספרים על החלטתם לעשות את המעבר.