עמנואל מעדיף לצלם את עבודות האופנה שלו בעדשות פריים. "השתמשתי בעיקר בעדשות ה-RF החדשות ואני יכול להמליץ עליהן", הוא אומר. "אני משתמש ב-Canon RF 50mm F1.2L USM, אבל גם EF 50mm f/1.8 STM היא מצוינת אם התקציב מוגבל. צולם במצלמה Canon EOS R5 עם עדשת Canon RF 50mm F1.2L USM, 1/400 שניות, f/5 ו-ISO400. © Emmanuel Oyeleke
כדי לצלם כמו מקצוענים, אתם זקוקים לציוד הנכון. אבל עם מבחר כה רחב של מצלמות ועדשות שזמין כעת הודות להתקדמויות המהירות בטכנולוגיית המצלמה, איך אפשר לדעת מהי הערכה המתאימה ביותר לצרכים שלכם?
בין אם אתם בוגרי תואר ראשון שמתחילים את דרככם בתעשייה, חובבי צילום נלהבים שמשתוקקים להרחיב את התחומים שלכם או מקצוענים חסרי ניסיון שמעוניינים להתקדם בקריירה, אחד מהמרכיבים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון הוא סוג הצילום שאתם רוצים לעסוק בו. צלם סרטי תעודה שעשוי להידרש לעבוד בשקט ובאופן דיסקרטי במגוון סביבות יהיה בעל דרישות ערכה שונות בהשוואה, לדוגמה, לצלם אופנה שעובד בסביבות מתוכננות בקפידה עם דוגמנים מקצועיים.
היכולת של מצלמה לצלם וידאו היא גורם חשוב נוסף. "היא הופכת לכלי שחשיבותו רק עולה", אומר מומחה המוצר של Canon Europe, מייק ברנהיל. "וידאו הוא חלק חשוב בפלטפורמות מדיה חברתית, לדוגמה, והיכולת לצלם גם תמונות וגם וידאו פותחת באופן דרמטי אפשרויות עבודה בתעשיית הצילום".
כאן, שלושה מקצוענים צעירים, כולם מתמחים בתחומים שונים, ולכל אחד מהם יש סיפור ייחודי משלו לגבי האופן שפרץ בתעשייה, משוחחים על המצלמות והעדשות של Canon שהם משתמשים בהן ועל הסיבה לכך שהן אידאליות לסגנון שבחרו. מדובר ב: צלם האופנה והדיוקנאות הניגרי עמנואל אויילק, צלמת סרטי התעודה הגרמנייה-רוסייהננה הייטמן ואינגו לייטנר האוסטרי, חלק מצמד צלמי החתונות כרמן ואינגו. ביחד עם התובנות האישיות שלהם, ניתנות עצות מקצועיות נוספות של מייק ברנהיל.