צילום וידאו-בלוג

להזניק את התוכן שאתה יוצר לרמה חדשה בעזרת ה-Canon EOS R50

מאופנה ואוכל ועד כושר וסגנון חיים: ארבעה משפיענים בעלי פרופיל גבוה חושפים כיצד צילום והפצה של סטוריז בעזרת ה-Canon EOS R50 שיפרו את התוכן שהם מפרסמים ברשתות החברתיות.
משפיענית הרשתות החברתיות פאטו נדיאייה (Fatou N'Diaye), במעיל חום צמרירי, מחייכת אל מצלמת Canon EOS R50 שמוצבת על חצובה.

התחום של יצירת תוכן תחרותי כיום יותר מאי-פעם ובין אם ברצונך ליצור וידאו-בלוג קצבי על אוכל או סרטוני כושר רבי השראה, מגיע רגע שבו כדאי לבדוק אם ניתן לשפר את איכות הסרטונים שלך בעזרת מצלמה שמציעה רמה אחרת של ביצועים, תכונות ואיכות תמונה.

זה הרגע לחשוב על מצלמת Canon EOS R50. זוהי מצלמה נטולת מראה ברמה בסיסית מתוך EOS R System של Canon; יש בה חיישן ברזולוציה גבוהה של 24.2MP, מצבים אוטומטיים מתקדמים וממשק אינטואיטיבי שבזכותו זוהי מצלמה אידיאלית ליוצרי תוכן בעלי שאיפות ולמשפיענים ברשתות החברתיות.

ה-EOS R50 מפשטת את היצירה של תוכן בדרכים רבות: מעיצוב קומפקטי ונייד ועד התצוגה החדה במסך המגע הרב-זוויתי, לכן היא אידיאלית לצילום עצמי ולהזרמת תוכן בשידור חי.

ארבעה יוצרי תוכן דינמיים מבריטניה, צרפת וגרמניה משתמשים ב-Canon EOS R50 לצילום הנושאים שמלהיבים אותם ותחומי העניין הקרובים ביותר לליבם. לכל אחד מהם סיפור שונה אך כולם הצליחו לשפר את התוכן שלהם בעזרת מצלמת APS-C חזקה זו.

המשך לקרוא כדי לגלות כיצד ה-EOS R50 הופכת את הצילום והשיתוף של תוכן לפשוטים, מהירים וטובים יותר מאי-פעם.

פאטו נדיאייה: צילומי אופנה בפריז

יוצרת התוכן פאטו נדיאייה עומדת ברחוב עם תאורה חלשה כשהיא מציצה לתוך עינית של מצלמת Canon EOS R50 מול פניה.

מצלמת Canon EOS R50 מציעה ביצועים מעולים בתנאי תאורה חלשה, עם מיקוד אוטומטי שפועל עד רמה של ‎-4 EV כדי להבטיח שגם יצירת תוכן בלילה או בחדר עם תאורה חלשה תניב תמונות חדות.

תמונת דיוקן של יוצרת התוכן פאטו נדיאייה במעיל גשם, צעיף צבעוני ומשקפיים עם מסגרת משולשת; צולמה במצלמת Canon EOS R50

הפקדים של ה-Canon EOS R50 אידיאליים למתחילים, כולל מעבר מהיר בין סטילס לווידאו ותפריטים עם הנחיות במסך המגע. פאטו כבר השתמשה בעבר במצלמות DSLR מתקדמות של Canon ובמצלמות היברידיות אך נמשכה אל הפשטות של ה-EOS R50. "התאהבתי בה כבר מהתמונה הראשונה שצילמתי", היא מספרת. "יש שם הכל. זאת מצלמה שתגרום לכל משתמש לאהוב לצלם". צולם ב- Canon EOS R50 עם עדשת Canon RF 50 מ"מ F1.8 STM ב-1/200 שנ', f/2.8 ו-ISO200.

פאטו, בלוגרית הטיפוח והביוטי הפועלת מפריז, פיתחה את אהבת הצילום כבר בגיל צעיר, בעקבות אביה שנהג לקחת איתו את מצלמת הפילם הישנה של Canon לכל מקום. ב-2007, היא החלה לפרסם את הבלוג Black Beauty Bag ובו שיחות בנושא אופנה, בייחוד לנשים שחורות. כיום היא משתפת את התמונות שלה עם יותר מ--150K עוקבים בכתובת @blackbeautybag. "מבחינתי, אופנה וצילום הם בלתי נפרדים", היא אומרת.

פאטו סיירה ברחבי פריז ונעזרה ב-Canon EOS R50 כדי לצלם את עצמה ברכיבה על אופניים, ביציאה לשופינג ובתיעוד של תלבושות. פונקציית ייצוב התמונה לסרט דיגיטלי הבטיחה שגם סרטונים שצולמו כאשר היא אוחזת את המצלמה ביד יהיו חדים, ואילו המסך הרב-תכליתי והרב-זוויתי של 1.62M נקודות הקל עליה מאוד בצילומים עצמיים. "אפשר לכוונן את המיקוד האוטומטי על ידי הקשה על האובייקט המצולם במסך המגע", מסבירה פאטו. בעקבות זאת, המצלמה תעקוב באופן אוטומטי אחריך או אחר כל אובייקט שתבחר.

פאטו מספרת שהתאהבה בממדים של ה-EOS R50. "לא ציפיתי למצוא במצלמה כל כך קטנה יכולות כמו של מצלמות DSLR גדולות", היא ממשיכה. "ה-EOS R50 מאפשרת לי לבחור סגנונות צילום שונים מתוך מצב התיחום היצירתי האוטומטי".

כמו בטלפונים חכמים, גם ב-EOS R50 יש הגדרות קבועות מראש ומסננים. במצב תיחום יצירתי, המצלמה מחילה באופן אוטומטי ארבעה אפקטים יצירתיים שונים על כל תמונה שהמשתמש מצלם, והמשתמש יכול לבחור את המראה המועדף עליו.

אף על פי שפאטו אינה צלמת מתחילה, היא מצאה שהכלים הללו איפשרו לה להאיץ את קצב העבודה. "למישהו שלא יודע הרבה על צילום, ה-EOS R50 היא הבחירה הנכונה", היא מסכמת.

אלנה בולקובסקי: יום בחייה של משפיענית כושר

תמונה שצולמה ב-Canon EOS R50; בתמונה נראית יוצרת התוכן אלנה בולקובסקי רצה לכיוון המצלמה בתוך שדה, כשהיא לובשת חולצה בצבע קוראל וטייץ שחורים.

ה-EOS R50 כוללת אותה מערכת מיקוד אוטומטי כמו ה-Canon EOS R10, מה שאיפשר לאלנה להמשיך להפיק סרטונים חדים. "כשאני יוצאת לג'וגיגנג נמרץ או לאימון כושר אני לא צריכה לדאוג למיקוד, כי המצלמה עוקבת אחרי באופן אוטומטי", היא אומרת. צולם במצלמת Canon EOS R50 עם עדשת Canon RF-S 55-210mm F5-71 IS STM‏,ב-77 מ"מ, 1/500 שנ', f/7.1 ו-ISO12800.

משפיענית סגנון החיים והכושר אלנה בולקובסקי (Elena Bulkowski) יושבת לשולחן ואוכלת דגנים בחלב; מולה על ידית חצובה מותקנת Canon EOS R50 כאשר מסך המגע מורם.

הממדים הקומפקטיים של ה- EOS R50 הוכיחו את עצמם כאידיאליים ליוצרי תוכן שנמצאים בתנועה כל הזמן. "אני קמה בבוקר, מכינה ארוחת בוקר, מפרסמת סרטון עם מתכון ואז פשוט שמה את המצלמה בתרמיל הגב שלי ויוצאת להליכה", מסבירה אלנה. "היא מתאימה באופן מושלם לסגנון העבודה שלי משום שאני יכולה לקחת אותה לכל מקום".

אלנה, המתמקדת בענייני כושר, השיקה את @trainhard_eatwell ב-2014 לאחר שעברה לשטוטגרט שבגרמניה וגילתה שאין בקרבתה אף מועדון כושר. היא חולקת את תשוקתה לתנועה דרך האינטרנט ומעודדת את עוקביה בעזרת מתכונים בריאים וסרטונים של אימוני כושר – וזקוקה למצלמה שיכולה להתמודד עם הקצב.

מהירות הצילום הרציף של ה-Canon EOS R50, שעומדת על 12fps, והיכולת לצלם סרטוני הילוך איטי ב-120p מושלמות לתוכן המהיר והקצבי של אלנה. מערכת המיקוד האוטומטי Dual Pixel CMOS AF II עוקבת אחר אלנה במהלך אימוני כושר, ובסרטונים המופקים ההתמקדות בה חדה ורצופה. "סרטוני הריצה שלי כל כך זורמים," היא אומרת. "אני יוצרת הרבה תוכן שקשור בספורט ומה שטוב הוא שהמיקוד האוטומטי עוקב אחרי תוך כדי אימון."

לאחר ששדרגה ממצלמה של טלפון חכם, אלנה גילתה שהשימוש ב-EOS R50 אינטואיטיבי מאוד. "כל כך קל לעבור ממצב וידאו לצילום וחזרה", היא ממשיכה.

ה-EOS R50 מציעה גם 14 מצבי סצנה לצילומי סטילס, וקובעת באופן אוטומטי את ההגדרה למצבים כמו תמונות עצמיות וספורט, לצד שישה מצבי סרט.

מרטין אודל: מתכונים למהפכה בתחום המזון

משפיען האוכל מרטין אודל (Martyn Odell) גוחן על דלפק במטבח עם ה-Canon EOS R50, ומכוונן את העדשה כדי לצלם מנת מזון על צלחת.

משפיען האוכל מרטין יצר תוכן רבגוני בעזרת ה- Canon EOS R50, הודות למגוון הרחב של עדשות RF ו-RF-S תואמות. "היכולת להחליף עדשות מאפשרת לי לשחק עם אורכי מיקוד שונים" הוא מסביר. "זה מדהים, היכולת להשתמש בעדשת זווית רחבה לצילום של כל דבר כשאני מצלם סרטון, ואז אני יכול לעבור ל-50 מ"מ כשאני צריך לצלם אוכל".

מצלמת Canon EOS R50 מותקנת במאונך על חצובה, עם טבעת תאורה ומיקרופון. מסך המגע הרב-זוויתי מראה את משפיען האוכל מרטין אודל מחזיק בידו בצל סגול.

במצלמת EOS R50, פונקציית הסרט החדשה להדגמות בתקריב מושלמת להצגת פריטים למצלמה. "אחרי שאני 'מראה למצלמה' פריט מהמרכיבים, המיקוד חוזר באופן מידי לפנים שלי, וזה בדיוק מה שאני צריך", מסביר מרטין.

סרטוני ה-TikTok של מרטין, שמפרסם תחת השם @lagomchef, מלמדים איך לצמצם את בזבוז המזון וליהנות במטבח. מרטין, המחזיק בתואר בצילום וכבר התנסה במצלמות DSLR, נעזר בטלפון חכם ליצירה ספונטנית של תוכן אבל מצא את עצמו נדהם מהיכולת של ה-EOS R50 לצלם הן סרטוני 4K ב-30p והן HD מלא ב-120p.

"איכות בנגיעה בלחצן כל כך חשובה בדיוק משום שהתוכן שלי מאוד לא מתוכנן", מסביר מרטין. "אבל אני יודע שאני יכול להרים את המצלמה, ללחוץ על לחצן ההקלטה ולהפיק צילומי 4K יפהפיים באופן מידי. גם היכולת לצלם בהילוך איטי הוסיפה ממד חדש לתכנים שלי שקשורים באוכל."

מצבי הצילום הנוחים לשימוש ב-Canon EOS R50 סייעו לו גם בצילומי תקריב של אוכל. "אחת התכונות המעולות היא תיחום המיקוד, דבר שמאפשר להפיק בקלות רבה צילומי מאקרו, תוך בחירה של עומק שדה שמתאים בדיוק."

הקישוריות האלחוטית ויכולת השליטה ב-EOS R50 באמצעות Bluetooth, מאפשרות למרטין לפרסם תוכן לערוצים החברתיים שלו באופן מידי. "ממש קל לשלוח תמונות וסרטונים מה-EOS R50 לטלפון באמצעות אפליקציית Canon Camera Connect, שמאפשרת לי לפרסם תכנים ברשת ברגע שאני מצלם אותם," הוא אומר.

זינה שאה: איך להפיץ בקלות השראה לעיצוב

יוצרת התוכן זינה שאה מצלמת שולחן ערוך בעיצוב מרהיב בעזרת מצלמת Canon EOS R50.

לדבריה, "בתור אחת שלא ממש מתמצאת בעניינים טכניים, ה- EOS R50 התגלתה כפשוטה לתפעול וסופר-אינטואיטיבית". "האפשרות לצלם תמונות ושהן יופיעו באופן אוטומטי בטלפון שלי בתוך שניות פשוט מדהימה. זה יחסוך לי כל כך הרבה זמן!"

תמונת דיוקן של משפיענית האופנה זינה שאה (Zeena Shah) בסרבל ורוד וכובע כחול; צולמה במצלמת Canon EOS R50. היא ניצבת לפני קיר לבן וצוחקת.

סגנון הוא דבר חשוב מאוד לזינה, לכן היכולת לשים את ה-EOS R50 בתיק היד שלה ולקחת אותה מהבית לסטודיו היא יתרון אדיר. "אני לוקחת אותה איתי לכל מקום וזה באמת עוזר לי לעלות דרגה בכל הנוגע לאיכות", היא מסבירה. "זה כמו להיות צלמת מקצועית; היכולת לצלם תמונות ממש איכותיות היא תענוג". צולם במצלמת Canon EOS R50 עם עדשת Canon RF-S 18-150 מ"מ F3.5-6.3 IS STM ב-18 מ"מ, 1/500 שנ', f/9 ו-ISO160.

זינה (@heartzeena), תושבת לונדון, היא מעצבת, סטייליסטית, פרזנטורית ומחברת שבמהלך סגרי הקורונה גילתה מחדש את האמנות העתיקה של מרבלינג (שיוש, מלשון שיש). תחילה צילמה את העבודות שלה בעזרת הסמארטפון, אך בהמשך חיפשה איך לשדרג את איכות הצילום.

התמונות המדויקות והחדות שהפיקה ה-EOS R50שימחו את העין האמנותית של זינה ואת אהבתה לגוונים ססגוניים ולפרטים. "הצבע כל כך יפה", היא אומרת. "הוא כל כך נאמן למציאות וכל כך נפלא שאני יכולה לשתף את הרזולוציה הגבוהה ואת הרוויה המרהיבה עם העוקבים שלי."

פונקציית התיחום היצירתית מאפשרת מספר פעולות עריכה עבור כל תמונה, כך שזינה יכלה לשלוח את התוכן שלה היישר לרשת החברתית. "המסננים המוגדרים מראש מאפשרים פשוט לפרסם את התמונות מיד", היא מסבירה.

והכי חשוב: זינה נהנתה מפונקציית ההילוך האיטי ב-EOS R50 ובסרטוני הווידאו של עבודות המרבלינג שלה הצליחה לתעד את האפקט המהפנט של צורות הדיו המסתחררות ומתערבלות. "זה בדיוק מה שהיה חסר בתכנים שצילמתי במצלמת הטלפון", היא מסבירה. "גם תיחום המיקוד ב-EOS R50 מדליק במיוחד. זו פונקציה שממזגת תמונות באופן שמוסיף עומק שדה ממש יפה, שלא הייתי מצליחה ליצור בשום דרך אחרת."

יתרונות ה-EOS R50 עבור יוצרי תוכן

Talented creators put Canon EOS R50 through its paces

ממעקב אחר פנים ותכונות למיקוד אוטומטי, מצבי צילום אינטואיטיביים ומסך מגע רב-זוויתי לבדיקת הגדרות וקומפוזיציה, ועד איכות תמונה מפורטת וחיה או גישה למגוון הרחב של עדשות שאפשר להתקין במצלמות EOS R System, ה-EOS R50 היא בת הלוויה האידיאלית ליצירת תוכן מהמם, שאפשר לשתף עם חברים ועוקבים כאחד.


נכתב על ידי לורן סקוט

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

  • צילום

    EOS R50 לעומת EOS R10

    אנו משווים תכונות מרכזיות ומאפייני עיצוב בשתי מצלמות APS-C של EOS R System.

  • VIDEO

    עצות לשיפור הסרטונים המיועדים לרשתות החברתיות

    ארבעה יוצרים דנים במה שהופך תוכן למעולה ומסבירים כיצד להתבלט ברשת.

  • VIDEO

    איך לצלם סרטוני אוכל איכותיים כמו מקצוען

    Jessie Bakes Cakes צברה יותר מ-100,000 עוקבים עם סרטוני הווידאו המדהימים שלה בנושא אוכל. כאן היא מסבירה איך להפוך למומחה בצילום סרטוני אוכל.

  • צילום וולוגינג

    כיצד להפוך ליוצר ווידאו-בלוג

    צא לדרך ותתחיל להפיק ולוגים איכותיים עם העצות שלנו לוולוגרים מתחילים.