הדפסת ועבודות יצירה

הדפס רגעים חשובים בחיים עם Canon Zoemini S2

החל מטיולים לבד וכלה בתערוכות ראשונות, אנחנו משוחחים עם קבוצת צעירים על האירועים בעלי המשמעות הרבה ביותר עבורם ועל הדרך שבה שיתפו זיכרונות אלה בעזרת המצלמה להדפסה מיידית Canon Zoemini S2.
ידיים מושטות מחזיקות מספר מצלמות Canon Zoemini S2, אחת מדפיסה תמונה, ואדם אחד גם מחזיק הדפסה בשחור-לבן.

לכל אחד יש רגע מיוחד בחיים שהוא מתגאה בו, או חוויה שהפכה אותו למי שהוא כיום. בין אם מדובר בטקס סיום לימודים, חופשה ראשונה עם חברים או ציון טוב במבחן, צריך לתעד ולשתף את ההישגים האלה.

אולי החשיבות של רגע החיים החשוב הזה לא תהיה ברורה באופן מיידי, ולכן חשוב לתעד זיכרונות רבים ככל שניתן - גדולים או קטנים - כדי לשתף באופן מיידי עם חברים או בני משפחה, או כדי לקשט את החדר או את החפצים כתזכורת שמחה לזמנים יפים.

Canon אתגרה קבוצת סטודנטים להציג לראווה את רגעי החיים החשובים שלהם בהדפסה. גלו מה היו אירועים משני חיים אלה וכיצד הם חגגו אותם באמצעות המצלמה להדפסה מיידית Canon Zoemini S2.

פגוש את הקבוצה

ארבעה צעירים מתייצבים מול המצלמה לסלפי קבוצתי בפארק, שמצולם עם מצלמת מדפסת של Canon.

הקבוצה שלנו תיעדה את הרגע שהם נפגשו לראשונה עם תמונה. למצלמה להדפסה Canon Zoemini S2 יש טבעת אור ומראה, ולכן היא אידיאלית לצילומי סלפי קבוצתיים, שניתן להדפיס באופן מיידי כדי לשתף עם כולם. גם קומפקטיות המצלמה הופכת אותה לקלה לנשיאה כשמסתובבים.

Canon Zoemini S2, טלפון חכם ומגוון הדפסות מונחים על משטח עץ. ניתן לראות יד המשתמשת במסך המגע בטלפון החכם.

ניתן להשתמש ב- Canon Zoemini S2 כמצלמה ומדפסת מיידית, כך שאפשר להדפיס מהתמונות הקיימות בסרט המצלמה דרך אפליקציית Canon Mini Print.

הקבוצה שלנו הייתה מורכבת מארבעה סטודנטים שלומדים באוניברסיטת קרדיף בוויילס: הסטודנטים לתואר שני אשווין טיוואנה, מייגן גיין ושובהאנגי דואה, ובנוסף אליהם הסטודנטית למוזיקה שנה ראשונה, אייבי אינגלס. ביחד הם שיתפו והדפיסו את הרגעים הנפלאים ביותר בחייהם עד כה.

הקבוצה השתמשה במצלמת Canon Zoemini S2, חבילת מצלמה ומדפסת תמונות קטנה וחכמה בדגם אחד שמושלמת לשמירת הזיכרונות היקרים בחיים. עם זמן הדפסה של כ-50 שניות, ניתן להפיח חיים בתמונות כמעט באופן מיידי, בעוד שאפליקציית Canon Mini Print עוזרת לך להפיק את המרב מהתמונות שלך ולהפוך אותן ליצירות אמנות קטנות שניתן להציג לראווה.

אשווין טיוואנה

אדם משתמש באפליקציית Canon Mini Print בטלפון חכם כדי להפוך את התמונות שלו להדפסות מדבקות עגולות. השולחן ברקע מכוסה בהדפסים של Canon Zoemini S2.

"נהניתי מאוד להדפיס את התמונות שלי ב-Canon Zoemini S2," אומר הסטודנט לתואר שני אשווין טיוואנה. "גם היכולת להוסיף טקסט באפליקציית Canon Mini Print היא תכונה שימושית כי היא מאפשרת לך לזכור היכן היית בטיולים שלך. זה תמיד יהיה על התמונה כתזכורת."

איש מחייך למצלמה, ומחזיק הדפסה קטנה של תמונות חופשה לפני פניו.

מתג ההחלקה בראש Canon Zoemini S2 מאפשר למשתמשים להחליף בין מצבים, כולל מצב לרוחב ללא מבזק, מצב לאורך עם מבזק אוטומטי וסלפי עם טבעת אור.

אשווין בחר טיול בווייטנאם כרגע החשוב ביותר שלו. הוא אוהב לטייל לבדו וזכה להיות במקומות רבים ולגלות תרבויות שונות. טיול היחיד הראשון שלו היה נסיעה לצרפת ומאז הוא טייל בקמבודיה, וייטנאם ואירלנד.

"מאז שהייתי בן 19, התמזל מזלי לטייל ברחבי העולם," הוא אומר. "היתרון הגדול בטיול לבד הוא שאינך צריך להתאים את עצמך ללוח הזמנים של אדם אחר, ואתה חוקר ומנסה דברים חדשים בהתאם למה שאתה אוהב."

התמונה שהוא בחר להדפיס צולמה בנסיעה שלו לווייטנאם ב-2020, כשהיה בשיט מסביב להאלונג ביי.

"נהניתי מאוד מכל החוויה שלי בווייטנאם כי הכרתי חבר טוב באותו שיט ואנחנו עדיין קרובים," הוא אומר. "זה חיזק את הסיבה לכך שאני נהנה לטייל לבד, כי יש הזדמנות לפגוש אנשים יפים וליצור קשר מיוחד, לא רק עם המקומות שאתה רואה בפעם הראשונה, אלא גם עם האנשים שאתה רואה אותם ביחד איתם."

ידיים מניחות מדבקות עגולות על גב טלפון חכם.

"זה נפלא שאפשר להוסיף מסגרות, מסננים ומדבקות באפליקציית Canon Mini Print," אומר אשווין.

כדי להציג לראווה בגאווה את אחד מהזיכרונות האהובים עליו, אשווין החליט להדפיס את התמונה שלו באמצעות גיליון מדבקות עגול וחתוך מראש של Canon ZINK בגודל 1.3 אינץ', וזה מאפשר לו להדביק את ההדפסה, וגם תמונות נוספות מההרפתקאות האחרות שלו, על גב הטלפון שלו, כדי שיוכל לראות אותן מדי יום כתזכורת לנסיעות שלו. מדפסת המצלמה Canon Zoemini S2 וגיליון המדבקות הם שניהם קטנים וקלים דיים וניתן לקחת אותם להרפתקאות שלך וליהנות מזיכרונות מודפסים באופן מיידי.

אייבי אינגלס

תיבת בנג'ו שחורה נשענת כנגד קיר מרוצף בלבן, עם אדם שמדביק מדבקות עגולות של Canon עליו.

"חשבתי שהשימוש במצלמת Canon Zoemini S2 היה מהנה," אומרת הסטודנטית למוזיקה אייבי אינגלס. "היא קטנה וקומפקטית כך שהיא גם ניידת. אפשר לצלם בה תמונות או להדפיס תמונות מהטלפון החכם - זה כל כך פשוט."

אישה מסתכלת ישירות למצלמה, ומחזיקה הדפסה קטנה של עצמה על במה לפני פניה.

עבור אייבי, הרגע החשוב שלה כשהופיעה על במה לא היה רק קונצרט מהנה, אלא חוויה משמעותית. "זה היה אחד מהדברים המהנים ביותר שעשיתי אי פעם, וזו הייתה אבן דרך חשובה בהופעות שלי וגם עבור הביטחון שלי," היא אומרת.

אייבי בחרה את הופעת הפופ הראשונה שלה כרגע החשוב בחייה ורצתה להתענג על הזיכרון על-ידי הדבקת התמונה ממצלמת Canon Zoemini S2 על תיבת הבנג'ו שלה, כדי שתוכל לקחת אותה איתה להופעות עתידיות.

"זו הייתה ככל הנראה ההופעה הגדולה ביותר שהייתה לי עד היום," היא מסבירה. "זה היה עם קולקטיב הפופ של אוניברסיטת קרדיף, וזה היה חשוב לי כי שרתי על במה גדולה לפני קהל גדול."

בנוסף לשירה, אייבי מנגנת בסקסופון, קלרינט, חליל, בנג'ו ופסנתר. נייר ההדפסה עם הגב הדביק של Canon Zoemini S2 היה שימושי עבור אייבי כשיצרה את ההדפסה לתיבת הבנג'ו. היא גם הדפיסה מספר תמונות על גיליון מדבקות חתוך ועגול מראש של Canon ZINK בגודל 1.3 אינץ', כדי להוסיף קישוטים לתיבת כלי הנגינה.

"אני בכל מקרה אוהבת להדביק מדבקות של להקות על תיבת הבנג'ו שלי, אז הדבקתי שם גם את ההדפסה מ-Canon Zoemini S2," היא אומרת. "בהופעות העתידיות, תהיה לי תזכורת נחמדה לאבן הדרך הזאת."

אייבי נהנתה גם להשתמש באפליקציית Canon Mini Print והוסיפה מסגרת לתמונה שלה. "היה קל מאוד להשתמש בה," היא אומרת. "היה פשוט מאוד לחבר את Canon Zoemini S2 דרך Bluetooth, והוספתי מסגרת לתמונה שלי וזה היה נפלא כי היה לה את אותה תבנית צבעים כשל התמונה וזה שיפר אותה."

מייגן גיין

זוג ידיים מחזיקות Canon Zoemini S2 וטלפון חכם המציג את אפליקציית Canon Mini Print, עם תמונת טקס סיום לימודים במסך שלו.

הסטודנטית לתואר שני מייגן גיין נהנתה לשחק עם התכונות באפליקציית Canon Mini Print. ניתן להשתמש בהגדרת הטיימר העצמי ובתריס המרוחק דרך האפליקציה, לבדוק את התצוגה החיה, להוסיף התאמה אישית מגניבה וליצור קולאז'ים.

אישה מחברת תמונה קטנה בשחור-לבן לשרשרת אורות, שצלמים אחרים כבר תלו עליה.

מייגן השתמשה ב- Canon Zoemini S2 בקלות. היא הציגה את ההדפסה שלה בחדר השינה שלה באוניברסיטה, ותלתה אותה על שרשרת אורות.

מייגן התמקדה בטקס סיום לימודי ההסמכה שלה 'בבית' כרגע החשוב שלה. בדומה לסטודנטים רבים שחוויית האוניברסיטה שלהם הושפעה ממגיפת הקורונה, טקס סיום הלימודים של מייגן באוניברסיטת סאות'המפטון התבטל.

"הרגע החשוב שלי היה כשסיימתי את לימודי ההסמכה שלי בגרמנית ובספרדית," היא אומרת. "הייתה לנו אפשרות לשכור את הגלימות, אז ערכתי טקס סיום לימודים קטן בבית ביחד עם ההורים שלי. צילמנו תמונות נחמדות, וזה היה חשוב מאוד, כי אלה היו ארבע שנים של עבודה קשה והתחושה הייתה שזה רגע שצריך לחגוג אותו."

בנוסף לתליית ההדפסה שלה בחדר השינה שלה באוניברסיטה, מייגן מתכננת להוסיף עותק לקיר גלריית התמונות בחדרה בבית. "זו הייתה ערכת נושא בשחור-לבן, אז השתמשתי באפליקציית Canon Mini Print כדי להוסיף מסנן בשחור-לבן. זה היה שימושי מאוד, כי לא הייתי צריכה לדאוג לגבי עריכה של זה במחשב שלי," היא מסבירה.

מייגן הדפיסה באמצעות תמונה קיימת מסרט הצילום בטלפון החכם שלה, אבל יש לחצן מסנן בגב מצלמת Canon Zoemini S2 שמאפשר לך לעבור מצבעים מלאי חיים לצילום בשחור-לבן. קיימת גם אפשרות להתחבר אל Facebook‏, Instagram ו-Google Photos דרך האפליקציה ולהדפיס את התמונות משם.

"חשבתי שהוספת כל המדבקות הקטנות, המסננים והמסגרות הייתה מגניבה מאוד, וכך אפשר להתאים את התמונה לפי טעמך האישי," היא אומרת. "זה היה פשוט ומהיר - ולא הייתי צריכה לדאוג לגבי התייבשות הדיו."

שובהאנגי דואה

אישה צעירה יושבת בכיסא קש ומחזיקה בגאווה ציור. בחיקה ולצדה יש שתי יצירות אמנות צבעוניות נוספות.

הסטודנטית לתואר שני שובהאנגי דואה השתמשה ב- Canon Zoemini S2 כדי להדפיס סדרת תמונות מתערוכת האמנות הראשונה שלה. "מעולם לא ראיתי באמנות מקצוע, אבל בעקבות התערוכה, אני מרגישה כעת שאני יכולה לקרוא לעצמי אמנית," היא אומרת.

שובהאנגי היא אמנית בתחילת דרכה, ובאופן טבעי, התשוקה שלה ליצירה הייתה צריכה להיות חלק מהרגע החשוב ביותר בחייה. לאחרונה היא הגשימה חלום ילדות והציגה את תערוכת האמנות הראשונה שלה, בפסטיבל אמנויות הפרינג' בבת', אנגליה.

"בחרתי בציור הזה (ראה לעיל) כרגע החשוב ביותר שלי כי היצירה הזאת היא מהתערוכה הראשונה שלי," היא אומרת. "לראות את היצירה שלי תלויה על קיר בין אמנים מוכשרים רבים אחרים נתן לי תחושה של הישג והכרה בעבודה הקשה שהשקעתי בה. זה רגע חשוב גם כי במשך שנים רבות חשבתי שאני לא טובה מספיק להיות אמנית, ואני שמחה שטעיתי."

מצלמת Canon Zoemini S2 מונחת עם הפנים כלפי מטה על קטעי יצירת אמנות צבעונית, לצד מדבקה קטנה של האמנות המונחת בתוך יומן.

שובהאנגי מדפיסה את הרגע החשוב שלה בחיים עבור היומן שלה. ל- Canon Zoemini S2 יש זמן טעינה של כ-120 דקות, ואפשר להדפיס גם במהלך הטעינה.

אישה במעיל עליון אפור מחייכת למצלמה, בעוד שיד מחזיקה הדפסה קטנה של תמונות יצירת אמנות לפניה.

לחצן הגבול מוסיף גבול לבן או מותאם אישית להדפסה.

שובהאנגי גם הדפיסה שני ציורים מהתערוכה שהיו אישיים מאוד מבחינתה. "שני הציורים האלה אמורים להסתכל זה על זה," היא אומרת. "הגדול הוא של אימא שלי והקטן הוא אני כשהייתי צעירה יותר."

אפליקציית Canon Mini Print כוללת מגוון רחב של מדבקות, מפרחים ועד בעלי חיים. שובהאנגי השתמשה באפליקציה כדי להוסיף מדבקות של פרחים להדפסת הציורים שלה, כדי לשקף את ערכת הנושא הטבעית. "הכנסתי את ההדפסות ליומן שלי ואני מתכוונת ליצור עותקים ולתלות אותם בחדר שלי כלוח הישגים, כתזכורת לעצמי שעשיתי זאת," היא אומרת.


אז בין אם אתם רוצים לצעוק לעולם את הרגע החשוב שלכם ולהציג אותו לראווה ובין אם אתם רוצים לשמור על הזיכרון חי ביומן אישי, מצלמת Canon Zoemini S2 ושאר המגוון של Canon Zoemini אידיאליים ליצירת הדפסות להצגה בבית, לקישוט ההתקנים הטכנולוגיים שלכם ולשיתוף עם חברים ובני משפחה. אז למה אתם מחכים? אל תשכח לשתף את התוצאות שלך עם התג FreeYourStory#, ותייג את canonemea@.



נכתב על-ידי טמזין וילקס

מוצרים קשורים

  • מצלמות קומפקטיות ומדפסות כיס

    Canon Zoemini S2

    שדרג את צילומי הסלפי שלך עם המצלמה-מדפסת כיס, הכוללת מראה, טבעת אור, תריס בשליטה מרחוק ותצוגה חיה.
  • מדפסות ביתיות

    Canon Zoemini 2

    קבל הדפסות מיידיות מהטלפון החכם – בכל עת ובכל מקום – עם מדפסת הכיס Zoemini 2 שמופעלת באמצעות סוללה.
  • מדפסות ביתיות

    SELPHY SQUARE QX10

    לשמור את הרגעים המיוחדים כתדפיסים בגימור מקסים, שאפשר להפיק בכל מקום, באמצעות תקשורת אלחוטית.

מאמרים קשורים