הדפסה יצירתית

בטא את עצמך עם Canon Zoemini S2

גלה כיצד הרקדנים מקס קיון ודוטס בראון חוגגים את הרגעים הגדולים של החיים ולעולם לא מחמיצים פעימה עם מדפסת הצילום ‎2-in-1 מיני של Canon.
צעיר וצעירה מביטים בשמחה על קיר ועליו אוסף של תצלומי מיני. האישה מחזיקה מדפסת Canon Zoemini S2.

לאן לוקח אותך קצב החיים? בין אם אתה רוקד ברחוב או יוצא העירה, צלם והדפס סיפורים ייחודיים משלך בעודך חוקר את העולם עם Canon Zoemini S2. מדפסת צילום ‎כיס ‎2-in-1 זו מיועדת לשימוש עם היישומון Canon Mini Print app ומאפשרת ליוצרי תוכן לצלם ולהדפיס, והכל ממכשיר אחד.

Canon Zoemini S2, עם המצלמה 8MP קלה לשימוש, טכנולוגיית ZINK™‎ והיכולת לשמור צילומים בכרטיס Micro SD למועד מאוחר יותר, היא הכלי המושלם ליוצרים המעוניינים לבטא את עצמם באותו רגע, כמו שגילו הרקדנים מקס קיון ודוטס בראון כשלקחו את המצלמה והמדפסת לשימוש מיידי לאימון במחסן.

ריקודים ברחובות

צעיר עם שיער ארוך מצלם סלפי של עצמו ושל חברה עם Canon Zoemini S2.

הרקדנים מקס קיון ודוטס בראון התרגשו לצאת לסט צילום יצירתי אנרגטי עם Canon Zoemini S2. הזוג היו מהראשונים שבדקו אותה, ומצאו שזהו הכלי המושלם ליצירה תוך כדי תנועה.

התקליטנית והמאמנת לחיים מקס קיון, ילידת אמסטרדם אשר גדלה בברצלונה וגרה כיום בלונדון, משתמשת בריקוד כפורקן יצירתי – דבר שהחלה לקחת ברצינות במהלך הסגר הארצי בבריטניה במהלך מגיפת COVID-19.

"תמיד אהבתי מוזיקה ותמיד אהבתי לרקוד, אבל מעולם לא התייחסתי לזה ברצינות מיוחדת עד לסגר שהוכרז רק לאחרונה בבריטניה," אומרת מקס. "זה היה הרגע שבו התחלתי לשבת, להתאמן וללמוד דברים ואז הבנתי עד כמה אני אוהבת את זה. זה היה הפורקן היצירתי שלי, במיוחד עם מוזיקת ​​האוס – אי אפשר שלא לשמוח כשרוקדים עם זה. זוהי רק דרכי לשמור על השפיות, באמת."

בנוסף להופעות בסרטוני מוסיקה עבור מפיקי מוזיקת ​​האוס, מקס היא גם חלק מקבוצת רקדני שאפל שמתכנסים במקומות שונים ברחבי לונדון עם מערכת הגברה ותקליטן.

"האווירה כל כך מרוממת וכל כך מאוחדת שזה הופך להיות באמת קהילה אחת גדולה ושם אני טוענת את המצברים בכל שבוע," אומרת מקס על חבורת ריקודי השאפל שלה בימי ראשון.

גם דוטס בראון, רקדן ואדריכל מדרום מזרח לונדון, הוא חלק מהקבוצה שהחל לרקוד לפני 13 שנים עם חברים.

"למעשה התחלתי לרקוד כשהייתי בן 15, פחות או יותר במקביל להולדת YouTube," מסביר דוטס. "ואז ביום הולדתי ה-18, אחותי הביאה לי מצלמה של Canon כמתנת סוף הלימודים כשסיימתי את בית הספר. התחלתי ליצור סרטונים משלי ב-YouTube כמקום שבו יכולתי לקחת צעד לאחור ולנסות משהו. בכל חצי שנה הייתי נפגש עם קבוצה של חברים בכיכר טרפלגר בלונדון והיינו מחליפים צעדים, מתרגלים ויוצרים סרטונים. בעיקרון, נתפסתי לזה כשהייתי צעיר ומעולם לא הפסקתי."

שלושה מצבי מצלמה לביטוי בו-ברגע

שלוש מדפסות צילום Canon Zoemini S2 בצבעים שונים על שולחן עץ מוקפות בהדפסי מיני של שני צעירים מכייפים.

Canon Zoemini S2 מגיעה עם מראה מובנית וטבעת אור לצילום סלפי משופר, וזמינה בשלושה צבעים: לבן, זהב ורוד וירקרק. "אהבתי את הצבעים השונים," אומרת מקס, "וזה היה קל מאוד לשימוש." אם ברצונך רק להדפיס את התמונות הקיימות שלך, מדוע שלא תנסה את שאר המדפסות מהסדרה לשימוש מיידי, כולל את Canon Zoemini.

גבר לובש מכנסיים בצבע בז' וחולצה צבעונית מחליק לכיס מדפסת צילום Canon Zoemini S2.

"היא חלקה ומעוגלת עם קצוות רכים, כך שהיא נכנסת לכיס שלך מבלי להיתפס בשום דבר," אומר דוטס על Canon Zoemini S2, שמצוידת גם במאפיין שימושי של כרטיס Micro SD, מה שאומר שבאפשרותך לשמור את התמונות האהובות עליך לרגע מאוחר יותר, במקרה שנגמר לך הנייר או שברצונך לשתף אותן ברשתות החברתיות.

מתוך שאיפה להפוך רגעים לזיכרונות, לקחו דוטס ומקס את Canon Zoemini S2 לנסיעת מבחן במחסן ריק. המבנה הדק של ה-‎2-in-1 ומשקלה הקל, איפשר לצמד להחיות את היצירתיות שלהם ברגע שהיא באה לביטוי.

"זה היה כמעט כמו פרויקט אמנותי," אומר דוטס. "פשוט נהנינו להתרוצץ בבניין ולצלם צילומים מצחיקים ובעיקרון, להתנסות. צילמנו סדרת צילומי סלפי ואז הרכבנו קולאז' על הקיר מהדפסים בודדים כדי ליצור תמונה גדולה יותר מסדרת הצילומים הקטנים".

בנוסף למצב סלפי, ל-Canon Zoemini S2 יש שני מצבי מצלמה נוספים: חוץ ודיוקן, עם אפשרות לערוך ולהוסיף מסננים וגבולות בתוך המצלמה, תוך שימוש בלחצני האפקטים והמסגרות, עוד לפני ההדפסה. לפני הצילום, המשתמשים יכולים גם לבדוק אם התמונות ממוקדות נכונה באמצעות התצוגה החיה ביישומון Canon Mini Print. מצב החוץ פועל ללא מבזק, הדיוקן עם מבזק אוטומטי והסלפי עם טבעת האור.

Canon Zoemini S2 ואלבום תמונות על שולחן עבודה, כולם מציגים תמונות של צעיר וצעירות שעושים פרצופים ונהנים.

"החלום הכי גדול שלי היה תמיד לרקוד על במת פסטיבלים עם האנרגיה של הקהל," אומרת מקס, שעברה ללונדון לפני שנתיים כדי להפוך לשחקנית קולנוע לפני שהבינה שזה לא בשבילה.

אדם מצלם עם Canon Zoemini S2 קיר המכיל המון תמונות קטנות יותר של שני צעירים מכייפים.

"המקצוע שלי במשרה מלאה הוא אדריכלות והוסמכתי באמצע השנה שעברה," אומר דוטס. "בזמני הפנוי אני מתרגל ריקוד בשביל הכיף ועושה קצת מדיטציה."

דוטס השתמש כבר בעבר במצלמות לשימוש מיידי והוא רואה בהן כלי שמסייע ליוצרים להישאר נוכחים בו-ברגע. "מצלמות לשימוש מיידי מכניסות אותך לגישה מוזרה כזו שבה הצילום חייב להצליח. אתה לא רוצה לבזבז את הסרט, או במקרה זה את הנייר, וזה מעלה את ערכו של הרגע במקום להקטין אותו," הוא אומר. "זה ממקד את הראש שלך אבל גם הופך את הזיכרון למשמעותי יותר מכיוון שהיית חייב להיות נוכח. אינך יכול פשוט ללחוץ על התריס, לצלם 60 צילומים ולבחור את המוצלח ביותר. המוצלח ביותר הוא היחיד שיש לך. דאג לכך שזה ייחשב."

התאם אישית את התמונות שלך

צעיר עם שיער ארוך יושב על כיסא ומשתמש בטלפון הנייד שלו כדי להדפיס תמונה עם Canon Zoemini S2.

"כשאני רוקד ברחוב ואנשים עוצרים, הם מתחילים מיד לחייך, בלי קשר למה שקורה ביום שלהם," אומר דוטס, המצולם כאן כשהוא מדפיס תמונה עם Canon Zoemini S2. "זאת אנרגיה חיובית שמוצגת לראווה."

תמונה של צעיר וצעירה חייכנים שמורכבים מסדרה של תמונות קטנות יותר על קיר אפור כחול.

דוטס ומקס יצרו הדפסי אריחים להצגה ביחד על הקיר, וזו אחת הדרכים להיות יצירתיים עם ההדפסים.

לאחר שחיברה את Canon Zoemini S2 לטלפון שלה, הצליחה מקס לערוך את התמונות האהובות עליה לפני ההדפסה באמצעות היישומון Canon Mini Print הניתנת להורדה בחינם – וגילתה שרעיון השילוב בין הדיגיטלי והמודפס ממש נתן לה השראה. גם אתה יכול לערוך את התמונות שלך בתוך המצלמה אם זו העדפתך, ולהתאים אותן לסגנון שלך.

"Canon Zoemini S2 הייתה קלה מאוד לשימוש, והיישומון פשוט מאוד לניווט. האסתטיקה שלה ממש נקייה למראה," אומרת מקס. "הוספת אפקטים שונים היא דבר שאהבתי, ואפשר באמת להתאים אישית את הצילום שלך וכמעט להכין אותו לאלבום על ידי הוספת טקסט, מדבקות ומסננים, דבר שלדעתי היה כל כך מגניב.

"פעמים רבות אתה רואה אנשים מצלמים הדפסים מידיים ואז מעלים אותם ל-Instagram שלהם. אני חושבת שזה רעיון ממש מוצלח להיות מסוגלים להשתמש ב-Canon Zoemini S2 הן בהיבט הדיגיטלי והן הפיזי. אני אוהבת את הרבגוניות הזו."

רענן את תהליך היצירה שלך

שולחן עבודה עם אלבום תמונות עם דפים שחורים, מחברת בצבע תכלת ועליה מדפסת צילום Canon Zoemini S2 לבנה.

" Canon Zoemini S2 פירושה שיש לך תמונות אינסטגרם שאתה יכול להדפיס ולשתף פיזית עם חברים קרובים, וזה מגניב," מתלהב דוטס.

לעורכי אלבומים נלהבים כמו מקס, Canon Zoemini S2 הוא גם כלי מעולה להוספת מזהים אישיים לדפים שלך.

"זה כל כך מגניב במיוחד לאלבומי תמונות," אומרת מקס. "אני אוהבת לערוך אלבומי תמונות מכיוון שזה סוג של מדיטציה בשבילי. לפעמים אני מארגנת את הנושאים לפי צבעים, ולפעמים לפי דברים שאספתי ביום מסוים. בפעמים אחרות, אני פשוט מוסיפה כמה מדבקות ומציירת. אני יכולה לגמרי לדמיין את עצמי משתמשת בזה כדי למלא את אלבום התמונות שלי, או לזיכרונות שאני רק רוצה להעלות על הקיר שלי."

עבור דוטס, Canon Zoemini S2 עוררה את דמיונו עם רעיונות חדשים ורבי המצאה לסרטוני הווידאו והמדבקות שלו, שכן ניתן לטעון אותה ב-10 גיליונות נייר צילום ZINK™‎ בעלי גב דביק.

"זה רק מוסיף היבט של יצירתיות", אומר דוטס, שהוא גם בעל חשבון Instagram בו הוא משתמש כפנקס סקיצות דיגיטלי. "אני מדמיין בראש כמה מהאפקטים החזותיים שאני מנסה לעשות בסרטונים שלי. לדוגמה, אם הייתי מצלם צילום, מדפיס אותו ומראה אותו למצלמה, הצילום הזה הופך למסגרת הראשונה של הסרטון הבא. זה פשוט נראה כמו כלי מגניב.

"עם הנייר הדביק, תוכל ליצור תמונה עגולה שבה תוכל להציב אפקט קריקטורה של עצמך", הוא ממשיך. "הוסף סביבה טבעת לבנה או שחורה, הדפס את העיגול והצמד אותו לכובע, לנעלי הספורט או לגב כיסוי הטלפון שלך."

בכל דרך שבה תרצה להתאים אישית את התמונות שלך, תוכל להפוך את הרגעים שלך לזיכרונות ולשתף אותם עם חברים בזכות Canon Zoemini S2 – ללכוד את קצב החיים.

נכתב על ידי לורנה דורקיל

מוצרים קשורים

  • מדפסות ביתיות

    Canon Zoemini 2

    קבל הדפסות מיידיות מהטלפון החכם – בכל עת ובכל מקום – עם מדפסת הכיס Zoemini 2 שמופעלת באמצעות סוללה.
  • מצלמות קומפקטיות ומדפסות כיס

    Canon Zoemini S2

    שדרג את צילומי הסלפי שלך עם המצלמה-מדפסת כיס, הכוללת מראה, טבעת אור, תריס בשליטה מרחוק ותצוגה חיה.

מאמרים קשורים