מצלמות קומפקטיות

מדוע מצלמת PowerShot G7 X Mark III היא מצלמת Canon הקומפקטית הטובה ביותר לתוכן יצירתי

גלה כיצד מצלמת כיס זו להזרמה באיכות 4K יכולה לעזור לך להפיק יצירתיות מרבית ולהשתלב בצורה חלקה בשגרת היומיום.
A woman setting up her Canon PowerShot G7 X Mark III next to her laptop to film a yoga class from her living room.

בלי קשר לתוכן שאתה אוהב ליצור, ביטוי עצמי דורש כלים שיעזרו לך להצית את הניצוץ היצירתי בחיי היום-יום. מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III כוללת בגוף הקומפקטי צילום וידאו באיכות 4K, חיישן של 20.1 מגה-פיקסל ומסך מגע שניתן לפתוח, מה שהופך אותה לשותפה מושלמת ליצירה.

בין אם אתה ולוגר, מורה ליוגה, עובד במשרד, הורה או מוזיקאי, אפשר להשתמש במצלמה זו בגודל כיס כמצלמת רשת לביצוע שיחות וידאו והזרמה בשידור חי, הקלטת הרפתקאות בחוץ, ולוגים יומיים וצילום תמונות בחגים. מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III מתאפיינת בניידות, זווית רחבה רב-תכליתית בגודל 24 מ"מ, עדשת זום של 4.2x, מערכת מתקדמת לייצוב תמונה לתמונות ללא רעידות,וטכנולוגיה קלה לשימוש ואינטואיטיבית מובנית - ועוזרת לך ללכוד ולשתף את הרגעים החשובים.

כאן, שלושה יוצרי תוכן - שרה מלקולם, מורה ליוגה באינטרנט ומשפיענית במדיה חברתית, ולוגרית ומומחית לאלבומים יצירתיים מיי-יינג צ'ואו וצלם התמונות והווידאו ג'יימי ג'יימס - חולקים את החוויות שלהם עם המצלמה וכיצד היא עוזרת להם להנגיש את עבודתם, חייהם ואמנותם באינטרנט.

מיי-יינג צ'ואו

יוצרת ולוג של מלאכות יד

Canon PowerShot G7 X Mark III מונחת על שולחן ולצדה מדפסת SELPHY Square QX10 ואלבום תמונות.

מיי יינג צ'ואו היא סטודנטית לכלכלה בשנה האחרונה בקינגס קולג' בלונדון, עם קהל של 90,000 עוקבים ב-YouTube. היא מומחית לאלבומים יצירתיים שבנתה מותג משלה בשבע השנים האחרונות עם ולוגים יומיים במדיה החברתית, ומשתמשת במצלמה מדגם PowerShot G7 X Mark III כדי לתעד את חייה כסטודנטית וגם את היצירות שלה.

"בערוץ שלי יצרתי אלבומים בחמש או שש השנים האחרונות ותמיד ניהלתי יומן", אומרת מיי-יינג. "עבור תמונה זו, יצרתי דף למסיבת הסיום של אחותי. זה היה ב-2018. מכיוון שהשנה מסיבת הסיום שלי נדחתה, חשבתי שאנצל את ההזדמנות עם המסיבה שלה".

מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III מכוונת כלפי מטה על גבי חצובה, מצלמת אישה שיושבת על מיטה ומעצבת דף באלבום גזירי נייר.

מיי-יינג צילמה את תהליך יצירת האלבום שלה עם צילום מלמעלה ותמונות תקריב באמצעות G7 X Mark III, בשילוב הדפסות יפהפיות ממדפסת SELPHY Square QX10 באמצעות הטלפון החכם שלה.

אישה מצלמת אלבום תמונות מלמעלה בעזרת מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III.

הוולוגרית, מיי-יינג, שמחה לגלות את תכונות ייצוב התמונה של G7 Mark III, כי היא מרבה לצלם באופן ידני.

"מסך המגע G7 X Mark III הופך הכל להרבה יותר קל כשאני מצלמת תקריב מכיוון שהפוקוס האוטומטי ממש מהיר כשאתה נוגע בו וקל יותר להחזיק אותו", אומרת מיי-יינג. היא גם נותנת קרדיט ל- Canon ידית חצובה HG-100TBR על כך שסייעה לה לצלם במגורי סטודנטים קומפקטיים. ידית החצובה אלחוטית לחלוטין, ומגיעה עם שלט רחוק נשלף מבוסס Bluetooth BR-E1, מה שהופך אותה לקלה לשימוש בכל מקום בו אתה נמצא.

"הגובה הנמוך של ידית החצובה HG-100TBR נהדר מכיוון שהחדר שלי במגורי הסטודנטים שלי ממש קטן, אז אני מסתמכת על חצובה קטנה בגובה הנכון ", היא מסבירה.

צליל ברור הוא גם המפתח לסרטונים המקוונים של מיי-יינג, עם אפקטים קוליים המוסיפים לחוויה הכוללת של מדריכי יצירת אלבומי התמונות המעוצבים בערוץ שלה. מיקרופון הסטראו הקל Canon DM-E100 מתחבר ישירות למצלמה שלה כדי לעזור ללכוד צליל סטראו.

בשילוב עם מיקרופון חיצוני, מיי-יינג אומרת "איכות הצליל של PowerShot G7 X Mark III טובה בהרבה מהמיקרופון המובנה של ה-DSLR שלי. המיקרופון ממש חד ואני אוהבת את השכבות שהוא מוסיף, כך אפשר לשמוע את חיתוך המספריים שלי ואת הצלילים השונים, כך שהוא מקיף את כל החושים. אני מנסה לא להשתיק אותם כשאני מוסיפה מוזיקה, כי אני מרגישה שזה הופך למרגש יותר".

העדכון האחרון ל- קושחה שלה הופך אתPowerShot G7 X Mark III לאידאלית עבור וולוגרים כמו מיי-יינג, בשל מצב הוולוגים הייעודי החדש שלו.

שרה מלקולם

מזרימה יוגה בשידור חי מהסלון

אישה מתקינה את מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III שלה לצד המחשב הנייד כדי להעביר שיעור יוגה בהזרמה בשידור חי.

יוצרים כמו שרה, עם יותר מ-1,000 מנויים, יכולים להזרים בשידור חי ישירות דרך YouTube באמצעות Canon PowerShot G7 X Mark III.

אישה צעירה בחולצה בהירה מבצעת תנוחת יוגה בסלון, כשמצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III מצלמת את תנועותיה.

"האפשרות למעקב אחרי פנים במצלמתPowerShot G7 X Mark III מועילה מאוד", אומרת שרה מלקולם שמלמדת יוגה באינטרנט, "כך אני שומרת על מיקוד בשיעורים שלי".

שרה מלקולם היא מורה ליוגה ומשפיענית חברתית מלונדון. היא מעבירה את שיעורי היוגה בשידור חי ב-Zoom®‎ עקב מגיפת הקורונה וזקוקה לערכת ציוד פשוטה עבור תלמידיה.

"עברתי ללמד באינטרנט בתחילת 2020 כאשר כל העבודה שלי בסטודיו נלקחה בין-לילה", מספרת שרה. "אבל איכשהו למעבר הייתה השפעה עוצמתית והוא יצר קשרים רבים יותר מבעבר. הדבר הטוב ביותר בערכת הציוד הזו היא הפשטות.

שרה משתמשת במצלמה מדגם G7 X Mark III כדי לצלם את תרגילי היוגה הזורמת שלה, עם מיקרופון סטריאו DM-E100 לאיכות שמע גבוהה, מתאם PD-E1 לצילום רציף וידית החצובה HG-100TBR ליציבות. היא גילתה שהערכה הזאת עולה בהרבה באיכותה על הטלפון והמחשב הנייד. דגם G7 X Mark III גם מאפשר למשתמשים ללכוד פלט HDMI נקי ברזולוציית 4K אם ירצו.

לא האמנתי להבדל באיכות בעת התקנת המצלמה עבור השיעורים המקוונים שלי", אומרת שרה. "מצלמת G7 X Mark III היא קלת משקל, קלה לשימוש וכוללת תצוגה רחבה בהרבה מהמצלמה המובנית במחשב הנייד, כך שהתלמידים שלי יכולים לראות יותר. גם היכולת לראות את המיקום שלי במסגרת במסך LCD עם הטיה של 180 מעלות שימושית מאוד, כך אני יכולה לוודא שאני לא יוצאת מהתמונה".

בחורה צעירה בסווטשירט אפור מצלמת שייק פירות וקפה עם קצף מלמעלה.

שרה התרשמה עמוקות מאיכות התמונה של Canon PowerShot G7 X Mark III, שכוללת חיישן של 20.1MP.

שייק פירות, קפה עם קצף ופלח תפוז על קרש חיתוך, מצולם מלמעלה.

כשהיא לא מלמדת בשיעורים מקוונים, שרה, מנחה-שותפה בפודקאסט בנושא מזון ורווחה אישית בשם Kitchen Club, מרבה לשתף תמונות של ארוחות ומשקאות מזינים עבור צבא העוקבים שלה באינסטגרם, שעומד על 17,500 איש. היא משתמשת במפתח הצמצם f/1.8-2.8 של G7 X Mark III כדי ליצור תמונות בהירות וחדות היישר מהמצלמה. צולם במצלמה Canon PowerShot G7 X Mark III ב-24 מ"מ, 1/125 שניות, f/1.8 ו-ISO125. © ‎Sarah Malcolm

המצלמה יכולה לשמש גם כמצלמת אינטרנט על ידי הורדת תכנת השירות Canon EOS Webcam, שעובדת עם רוב יישומי ועידות הווידאו והזרמת וידאו. זה הופך אותה לאידאלית עבור מדריכי יוגה - ומדריכי כושר באופן כללי - המציעים פלטפורמות מנויים מקוונות.

בעת הצילום, ל-PowerShot G7 X Mark III יש גבול אדום סביב המסגרת כאינדיקטור הקלטה משופר, המשמש לאישור נוסף וללא התחלות שווא. והמשמעות של יכולות ה- AF המשופרות שלPowerShot G7 X Mark III היא שיוצרים כמו שרה יכולים להיות בטוחים שהם יהיו בפוקוס לאורך כל הצילום.

ג'יימי ג'יימס

ולוגים מעוררי השראה בטבע

גבר מקליט את עצמו עושה מדיטציה ליד צוק עם מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III. ברקע ניתן לראות את האוקיינוס.

עבור ג'יימי ג'יימס, צלם ווידאו וצלם במשרה מלאה בשש השנים האחרונות ומתמחה בתוכן חיצוני למותגים כמו Vans ו-The North Face, ערכה איכותית ורב-גונית היא חיונית ליצירת התוכן שלו.

ג'יימי העמיד את Canon PowerShot G7 X Mark III שלו במבחן בזמן שצילם וידאו ותמונות בטבע. קצב הפריימים הגבוה של המצלמה (עד 120 פריימים לשנייה) ועדשת זום בגודל 4.2x 24-100מ"מ f/1.8-2.8 הוכיחו את עצמם כמושלמים לצוקים הדרמטיים של 'חוף היורה', ששימשו כרקע של ג'יימי. לכך מצורף עוצר התמונות של PowerShot G7 X Mark III בעל 4 עצירות, המאפשר לצלם תמונות במהירות תריס נמוכה יותר מבלי רעידות מצלמה.

עם עדכון הקושחה העדכני ביותר,PowerShot G7 X Mark III מגיעה עם IS משופר, כלומר אתה יכול לצלם בביטחון, היא מצוידת גם בהעדפת פנים AE, מה שהופך צילום אנשים בתנועה לקל מתמיד.

אדם בכריעה על חוף הים, מצלם גזייה עם מצלמת PowerShot G7 X Mark III.

כצלם וידאו וסטילס שלא מתכנן את הצילומים שלו לפרטי פרטים, ג'יימי ג'יימס מרוצה מאוד מהגיוון שמציעה לו Canon PowerShot G7 X Mark III.

קצף גלים מכסה חוף חולי בשעת בין ערביים.

"התהליך היצירתי שלי הוא לחקור ולצלם מה שנראה נהדר", הוא אומר. "פשוט לצאת החוצה ולראות מה נמצא סביבי ולצלם את זה שכזה קורה." צולם במצלמה Canon PowerShot G7 X Mark III ב-100.8 מ"מ, 1/200 שניות, f/2.8 ו-ISO160. ‎© Jamie James

"הקלטתי את עצמי מכין קפה ועושה כמה מתיחות, כיוון שרציתי לחלוק חלק קטן מהחיים שלי ואת החשיבות שיש לבילוי עם עצמך בטבע ועד כמה זה יכול להיות מרגיע", הוא אומר. "הרב-גוניות של העדשה הזו מדהימה, היכולת לצלם נופים רחבים כמו גם ההתקרבות לאקשן קרוב יותר מדהימות".

"הגודל הוא הכל כשאתה יוצא להרפתקאות ארוכות, כך שלהיות מסוגל להחזיק אותה בכיס ולשלוף אותה החוצה ולצלם ב-RAW זה מדהים, מכיוון שלא צריך להושיט יד לתיק ולהחמיץ את הרגע", אומר. ג'יימי.

המשמעות של העדכון האחרון ל- קושחה של-PowerShot G7 X Mark III היא שיש גם קווי מסגרת ליחסי גובה -רוחב שונים, מה שמקל על צילום עבור פלטפורמות שונות והדפסה. אתה יכול אפילו להציג סמן ידידותי ל-Instagram על המסך בזמן שאתה מצלם, כך שתדע שהתוכן יעבוד ברשתות חברתיות.

אתה יכול להימנע מצילומים חשופים מדי על ידי שימוש בשכבות הזברה ב- PowerShot G7 X Mark III המסייעות בסימון אזורי חשיפה.

אדם שולף מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III מכיס המעיל.

בשל הרפתקאותיו של ג'יימי בחיק הטבע, הוא זקוק לערכה וקומפקטית וקלת משקל שיוכל לשאת למיקומים נידחים - G7 X Mark III מספקת את הסחורה עבור צלמים מקצועיים וקטנה מספיק לאחסון בכיס.

עבור יוצרים כמו ג'יימי, גם השימוש במצלמת רשת איכותית לשיחות וידאו חשוב מאוד, כדי הקהל שלו יכול להרגיש את האיכות של עבודתו - כל זה מתאפשר עם מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III באמצעות חיבור USB.

"כיוצר סרטים וצלם, אני רוצה ליצור רושם טוב. אם אני יכול להצטרף לשיחת Zoom®‎ ולארגן סצנה קולנועית עם עומק שדה טוב, לקוחות יבינו מה הם הולכים לקבל בעבודה איתי".

נכתב על ידי לורנה דורקיל

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

  • VIDEO

    עצות לשיפור הסרטונים המיועדים לרשתות החברתיות

    ארבעה יוצרים דנים במה שהופך תוכן למעולה ומסבירים כיצד להתבלט ברשת.

  • צילום וולוגינג

    כיצד להפוך ליוצר ווידאו-בלוג

    צא לדרך ותתחיל להפיק ולוגים איכותיים עם העצות שלנו לוולוגרים מתחילים.

  • צילום

    EOS R50 לעומת EOS R10

    אנו משווים תכונות מרכזיות ומאפייני עיצוב בשתי מצלמות APS-C של EOS R System.

  • צילום וולוגינג

    הכר את ה-PowerShot V10

    גלה מדוע מצלמת הווידאו-בלוגינג הקטנה של Canon (באיכות 4K) היא הערכה הרב-תכליתית המושלמת למתחילים.