צילום משפחתי

צלם רגעים משפחתיים כנים עם PowerShot PX

בין אם זה משפחה, חברים או חיות מחמד, צלם רגעים יומיומיים יפים בקלות בעזרת Canon PowerShot PX.
אישה ושלושת ילדיה עומדים סביב קערת ערבוב במטבח כשהם מתכוננים לאפות משהו. ה-PowerShot PX נמצאת על ערימת ספרים הפונה אליהם.

כעת קל מתמיד ללכוד רגעים משמחים בחיי היומיום של משפחה בעזרת מצלמת Canon PowerShot PX החדשה. חכמה מספיק כדי לזהות פנים באופן אוטומטי, ומופעלת בעזרת פקודות קוליות, ה-PowerShot PX היא המחליפה המושלמת לצלם משפחתי, מוכנה לצילום בהתראה של רגע ותמיד נוכחת בלב הבית.

היוצרת והצלמת הדיגיטלית אימר וריאן בארי, שצילומי חייה ומשפחתה זיכו אותה בכמעט 97,000 עוקבים ב-Instagram, היא אם חד-הורית ובדרך כלל האדם שעומד מאחורי המצלמה.

אך עם Canon PowerShot PX שלרשותה, אימר לא צריכה להישאר מחוץ לתמונה יותר. באמצעות מצלמה חכמה זו עם מצב זיהוי וצילום אוטומטי, יש לאימר צלם משפחה דיגיטלי בהישג יד כדי לתעד את אותם רגעים שלכאורה נראים חסרי חשיבות, אך בדרך כלל מתבררים כמיוחדים ביותר.

תעד רגעים יומיומיים ללא מאמץ

משפחה יושבת בחוץ על שמיכת פיקניק ואוכלת פירות. מצלמת Canon PowerShot PX נמצאת על סלסילת פיקניק הפונה אליהם.

מצלמת Canon PowerShot PX משתמשת בטכנולוגיית זיהוי סצנות החכמה מספיק כדי לזהות פנים של אנשים ולהחליט איזה קומפוזיציה תראה הכי טוב, אוטומטית להזיז, להטות ולהתקרב כדי ליצור את הזיכרון המושלם - כל זאת מבלי שתצטרך לקום מהמושב שלך. קלות השימוש ב-PowerShot PX הופכת אותה למלווה המשפחתית המושלמת, אפילו במשקי הבית העמוסים ביותר. "אני פשוט חושבת שהאפליקציה והזיהוי הקולי הם רעיון גאוני", אומרת אימר, שלרוב יש לה ידיים מלאות כאם חד-הורית.

"אני חושבת שזה מדהים שה-Canon PowerShot PX מצלמת רגעים שאולי לא היינו חושבים שיצרו תמונה טובה", אומרת אימר. "הצילומים האלה, למשל, של הילדים צובעים על שולחן ארוחת הבוקר בזמן שאני מעמיסה את המדיח. אני יודע שאסתכל עליהן אחורה בעוד 20 שנה, ואחשוב, 'אלה היו הימים!' זה נהדר שאפשר לצלם אותן באופן ספונטני".

חווית הצילום הבלתי מתאמצת עם המצלמה הזו נובעת מתכונות חכמות וטכנולוגיית זיהוי סצנות שפותחו במשך שנים רבות. לאחר ההפעלה וההנחה על משטח, מצלמת PowerShot PX משתמשת בזיהוי פנים כדי לחפש אוטומטית נושא ומתאימה את הקומפוזיציה כדי לצלם תמונות שכוללות את כולם בצילום. היא תצלם תמונות רבות ואז האפליקציה תמליץ על הטובות ביותר. בעזרת זיהוי פנים שמופיעות באופן קבוע, היא מציעה עדיפות צילום של האנשים החשובים לך.

לכן, כשאתה עסוק בבישול, בשיחה ליד שולחן המטבח, נהנה במסיבת יום הולדת משפחתית או פשוט עוזר לילדים שלך עם שיעורי הבית שלהם, ה-PowerShot PX יכולה לעזור לך לצלם הבעות זוהרות ואת היופי שברגע הרגיל מבלי שתצטרך אפילו לחשוב על זה.

עבור אימר, רגעים פשוטים כמו משחק עם הכלב או קריאת סיפור על הספה הם אלו שהיא שומרת ורוצה לחלוק. "זה ממש נחמד ללכוד את הרגעים האלה, במיוחד בלי להבין זאת", היא אומרת.

הצלם הדיגיטלי האישי שלך

אישה וילד צעיר מביטים בהתרגשות במצלמת Canon PowerShot PX, הממוקמת על ערימת ספרים.

"תמיד עיינתי רק בספרי הצילום של אבא שלי, הוא אמן, וכל ספרי הצילום שיש לי בבית הם ספרי צילומי עיתונות. כשהייתי קטנה ראיתי את החיים בצורות ובאור", אומר אימר, שלעתים קרובות מתענגת על חוסר הצורך לשהות מאחורי המצלמה כשזה מגיע לרגעים משפחתיים אינטימיים.

ילדה כורעת ליד שולחן נמוך משחקת בצעצועים, מצלמתCanon PowerShot PX לפניה. אמה צופה בתמונות מהמצלמה בטלפון שלה, והתמונה נראית על המסך תוך כדי התאמת הצילום.

"כצלמת, אני כל כך רגילה לתעד סיטואציות בעבודה. זה התפקיד שלי, ללכוד רגעים, אבל הרבה מהם מתוכננים מראש. הצד האחר שלי פשוט אוהב לתעד רגעים ממשיים כדי שנוכל להביט לאחור ופשוט לחשוב, 'אוי זה היה כל כך אקראי".

למרות שאימר החזיקה מצלמה עוד מילדותה ולמרות שהיא מעדיפה שעמוד ה-Instagram שלה ישדר תחושה יותר מאושרת, בבית, היא מסבירה, זה נחמד ליצור תמונות של היומיום שאינן חלק מצילומים רשמיים.

"אני חושבת שה-PowerShot PX היא מצלמה מדהימה לרגעים אלה. למשל, אני בבית לבד עם הילדים כל השבוע. אני אם חד-הורית. אין מישהו שיצלם אותי ואת הילדים בזמן שהם אופים או נהנים בגינה האחורית, כי אני תמיד עומדת מאחורי המצלמה".

מה שעוזר בכך הוא הפעלה ללא שימוש בידיים של מצלמת Canon PowerShot PX, המתאפשרת באמצעות פקודות קוליות, והיכולת שלה להרכיב ולצלם תמונות וסרטוני וידאו משלה עם עדשת תנועה-הטיה וזום האופטי 3x. היא גם תבחר את התמונות והסרטונים הטובים ביותר ותארגן אותם עבורך, ותאפשר לאותם רגעים יקרים בחיים להישאר ללא הפרעה.

"הזיהוי הקולי מדהים כי אם אתה נמצא בסלון שלך, ואתה חושב, 'אוי, אני רק רוצה לזכור את הרגע הזה לנצח', אתה יכול", אומרת אימר. "זה מסב לי הרבה אושר להסתכל אחורה על התמונות הכנות האלה כמו על התמונות המבויימות יותר".

לפעמים שבהן תרצה להיכנס לנעליו של הצלם, קל גם לשלוט במצלמה מיישומון בטלפון החכם שבו תוכל לצלם ולצפות בסרטונים ובתמונות סטילס שצולמו.

מקם אותה בלב הבית

משפחה יושבת ועומדת מסביב לשולחן ארוחת בוקר, מערבבת מרכיבי אפייה בקערה.

"צילמנו אותנו אופים", אומר אימר. "וזה העניין, אנחנו רגילים לכך שתמונות של החיים הן מושלמות ואני פשוט אוהבת את העובדה ש-Canon יצרה את המוצר הזה, כי בעיני התמונות הטובות ביותר הן התמונות הכי טבעיות של חיי היומיום".

העיצוב הקומפקטי והאדפטיבי של Canon PowerShot PX מאפשר לה להשתלב בצורה חלקה בכל סביבה בבית שלך.

עבור אימר, שולחן ארוחת הבוקר שלה יהיה המקום המושלם למקם את ה-PowerShot PX מכיוון ששם מתרחשים רוב חיי המשפחה. "הייתי רוצה שזה יהיה במטבח, כי זה חלל פתוח ושולח ארוחת הבוקר הוא הלב של הקומה התחתונה", היא אומרת.

"להימצא ליד שולחן ארוחת הבוקר בערבים כשאני מכינה ארוחת ערב והילדים צובעים - הרגע הזה שבו אני פשוט עושה דברים יומיומיים של אמא. זה לא זוהר אבל זה חשוב לי. תמונה שלי נכנסת עם הכביסה בזמן שהם מכינים את שיעורי הבית שלהם היא דוגמה ויזואלית לחיי היומיום שלי כאמא. ואלה הרגעים שאני רוצה לזכור", היא אומרת.

כולנו יודעים שהחיים לא קורים מאחורי המצלמה, הם קורים מולה. אבל כיצד תבחר לזכור את אותם פרקים המרכיבים את החיים שלך כפי שאתה מכיר אותם? עבור הורים כמו אימר, PowerShot PX יכולה להיות כלי מצוין לתיעוד האנשים שאנחנו אוהבים, עכשיו ובעתיד.

"אי אפשר לזכור כל רגע בחיים. בכנות, אני אפילו לא זוכרת שהייתי בהריון. אני יודע שזה נשמע מטורף אבל זה נכון! כשאנחנו מביטים לאחור בתמונות, אנחנו חושבים, 'זוכר את זה? שכחתי מזה לגמרי'. לכן, אני חושבת שזה רעיון יפה ללכוד את הזיכרונות האלה באופן טבעי. זה בהחלט מדהים".


נכתב על ידי לורנה דורקיל

מוצרים קשורים

  • דיגיטלית קומפקטית

    PowerShot PX

    לכוד את הרגעים היקרים ביותר בחיים באופן אוטומטי בעזרת מצלמה חכמה זו המזהה פרצופים ומתחברת למכשיר החכם שלך.
  • דיגיטלית קומפקטית

    PowerShot ZOOM

    מצלמת PowerShot בגודל של כף יד, לתיעוד רגעי קסם עם המשפחה או בטבע בעזרת אורך מוקד של 100 מ"מ, 400 מ"מ2 או עם הרחבה דיגיטלית של 800 מ"מ.
  • מצלמות ללא מראה

    EOS RP

    מצלמה קטנה, קלה ואינטואיטיבית, נטולת מראה, לצילום במסגרות מלאות, שתוכננה לנסיעות ולצילום יומיומי.
  • מצלמות DSLR

    EOS 850D

    בשבילך זה הצעד הבא בשליטה יצירתית ויכולת לצלם תמונות בפירוט מדהים וסרטוני 4K מהממים, בעזרת מצלמת DSLR קלה ומחוברת שנותנת השראה ומתגמלת את המשתמש.
  • מדפסות ביתיות

    SELPHY CP1300

    מדפסת מרשימה וניידת להדפסה אלחוטית ויפה של תדפיסים ותמונות של תעודות זהות ממצלמות וממכשירים חכמים תואמים.
  • מדפסות ביתיות

    סדרה PIXMA TS9550

    למד כיצד קישוריות אלחוטית, מזין מסמכים אוטומטי ל-20 גיליונות ויכולת הדפסה עד לגודל של A3 יכולים לתת מענה על כל הצרכים העסקיים שלך.

מאמרים קשורים