למצוא את גן העדן של האוכל
דמיין את המטבח האידיאלי שלך. יש סיכוי טוב שהוא מכיל מוצר של Miele. Miele היא חברה בבעלות משפחתית שהתפרסמה בזכות מכשירי החשמל האיכותיים וזוכי הפרסים שלה. החברה היא יצרנית בינלאומית חשובה משנת 1889. מבחינת מותג עם ותק של 100 שנים ומוניטין של עיצובים מעולים, תדמית היא חשובה מאוד בכל נקודת מגע על הלקוחות, כולל התוכן המקוון של החברה.
כדי לשפר את יכולות התוכן הדיגיטלי של החברה, המטרה של צוות הקולינריה בשווייץ הייתה להשיק סדרה של שידורים חיים שתלמד את הלקוחות לנצל את כל היתרונות של מוצרי החברה, בעזרת סרטוני הדגמה ומדריכים בנושא בישול – בדומה לתוכן שאפשר לצפות בו בטלוויזיה. האולפן המקצועי שהוקם באתר החברה כולל מקום פנוי שמאפשר לארח קהל חי בסביבה אינטימית, ומצריך פתרון קבע עם מספר מצלמות שגם צוות ללא מומחיות טכנית יכול להפעיל, מאחר שבחברה רצו להכניס את כל ההפקות לתוך הארגון.
לפני כן, בכל פעם שבה הם רצו להפיק תוכן – כמו סרטוני הדגמה בנושא בישול או סרטוני הכרת מוצרים – הם הסתמכו על סוכנויות שגררו עלויות גבוהות, שינויים מורכבים בעיצוב של האולפן ומחזורי הפקה ארוכים.
"עם Canon, מצאנו את הכלי המושלם שנותן מענה לצרכנים שלנו מבחינת וידאו וגם צילום", כך לדברי ברברה מארקלי, מנהלת החוויה הקולינרית ב-Miele AG. "חסכנו בעלויות שנבעו משיתופי הפעולה עם הסוכנויות, והחיסכון הזה הגיע להיקף של בין 50,000 ל-100,000 אירו. בנוסף, אנחנו צופים שהאולפן יחזיר את כל ההוצאות שהיו כרוכות בבנייתו במהלך שלוש השנים הבאות".
לקוח: Miele AG
מיקום: שפרייטנבך, שווייץ