ENGIE משנה מהיסוד את התקשורת עם הלקוחות שלה בעזרת Canon

ENGIE שיתפה פעולה עם Canon כדי לספק גישה יעילה וגמישה יותר לניהול מסמכים כחלק ממהלך אסטרטגי לעבר תקשורת חוץ רב-ערוצית.

ENGIE היא שחקנית אנרגיה גלובלית וחלוצה בתחום מעבר אנרגיה. עסק זה, הפועל ב-31 מדינות, מעסיק כ-100,000 עובדים. ENGIE Netherlands Retail היא ספקית אנרגיה בשוק ה-B2C בהולנד, שעוזרת ללקוחות להתקדם לשלב הבא בתחום הקיימות. היא מציעה ללקוחות שלה תובנות וייעוץ אישי ורלוונטי לכל אורך מסע הלקוח.

יעד

לכלול ב-ENGIE דרך לפשט ולמרכז את תהליכי ניהול המסמכים שלה לצורך ביסוס קשרי לקוחות וזירוז פעולות העריכה במסמכים.

האתגר

זרימות העבודה הקיימות לניהול מסמכים התבססו על מערכות מיושנות רבות שהיוו נטל משמעותי על צוות ה-IT ודרשו זמני ביצוע ארוכים כדי לבצע שינויים בתקשורת.

גישה

ENGIE פעלה בשיתוף פעולה הדוק עם Canon כדי ליישם מערכת חדשה להפקת מסמכים, שהשתלבה עם פתרונות קיימים כדי לספק מרכז בקרה אחד.

מדוע דווקא Canon

ENGIE בחרה ב-Canon כשותפה לפרויקט מהסיבות הבאות:

  • Canon מציעה עשרות שנות ניסיון בפרויקטים מורכבים של הטמעה ותיאום של פתרונות מדור קודם.
  • ל-Canon יש אפשרות לפעול בגמישות גם כאשר דרישות הפרויקט משתנות.
  • הגישה המייעצת של Canon מאפשרת לה להבין את צורכי העסק של השותפים שלה בעת גיבוש פתרון מקצה לקצה.

Vrouw met bril kijkend naar PC

גישה

קשרי לקוחות משולבים באופן מלא

Canon הטמיעה ותיאמה פתרון בהתאמה אישית, מקצה לקצה, כדי לסייע בייעול זרימת המידע ב-ENGIE.

לרכז את התקשורת עם הלקוחות

בעבר, מסמכים נערכו ונוהלו דרך מגוון פתרונות שונים, מה שאפשר לאחד פלטפורמות.

קשרי לקוחות רב-ערוציים

הודות לכך שהפכנו את פתרון קשרי הלקוחות לתגובתי ומהיר יותר, מחלקת השיווק הצליחה להפעיל דואר פיזי כערוץ, מה שהיה יקר מאוד לפני כן.

ליצור מערכת מותאמת לשינויים עתידים

האינטגרציה החלקה שהציעה Canon עזרה ל-ENGIE לבנות בסיס יציב למערכת אקולוגית גמישה ומתפתחת של פתרונות ושירותים.

man using tablet in dark

יתרונות

בעבר גילתה ENGIE ששינויים במסמכים נמשכו זמן רב מדי ועלו יותר מדי. כמו כן, שמירת תשתית ניהול המסמכים הרחבה יותר דרשה מאמצים רבים ממשאבי ה-IT. הודות לפתרון קשרי לקוחות של Canon, ‏ENGIE התקדמה רבות והצליחה להפחית את המאמץ הכלול בניהול התקשורת.

תקשורת דינמית

הודות למערכת החדשה, צוות השיווק של ENGIE יכול לבצע כל עריכה שתידרש בתחום התקשורת ולשלב את זרימות העבודה שלו עם פתרונות של קשרי לקוחות.

הפחתת עלויות

הודות לאוטומציה ולשילוב זרימות עבודה של מסמכים, ENGIE הפחיתה לעסק את עלויות ההפקה וההפצה של תקשורת שעיקרה בהדפסה, תוך הגברת הפרודוקטיביות של משתמשי הקצה.

הפחתת הנטל על מחלקת ה-IT

צוות ה-IT לא צריך עוד להתמודד עם גישה מפוצלת ולא עקבית כדי להעביר מסרים המערבים מגוון מערכות מיושנות.

מוצרים קשורים ופתרונות

למידע נוסף על…

קשרי לקוחות

עוזרים ללקוחות שלך להתבלט בעולם הצפוף.

אוטומציה של הפקת מסמכים

להפוך את הפקת המסמכים הקריטיים לעסק לאוטומטיים ולרכז אותם במקום אחד.

Quadient Inspire

ליצור, לנהל ולספק תקשורת לקוחות חלקה בכל הערוצים.

Therefore

לספק זרימת מידע מהירה ויעילה, הכוללת תהליכי גישה, אחסון, תיעוד, עריכה ועיבוד מאובטחים כשיש צורך בהם.

מידע נוסף

שיפור חוויית הלקוח באמצעות דיגיטציה

חברת אנרגיה רב-לאומית נזקקה לעזרה בייעול זרימות הנייר העצומות שלה ובשיפור חוויית הלקוח.

דוח: מיטוב התקשורת בעידן הלקוחות

לשנות את הגישה הטכנית והטקטית לחווית הלקוח

דבר עם המומחים שלנו