ENGIE היא שחקנית אנרגיה גלובלית וחלוצה בתחום מעבר אנרגיה. עסק זה, הפועל ב-31 מדינות, מעסיק כ-100,000 עובדים. ENGIE Netherlands Retail היא ספקית אנרגיה בשוק ה-B2C בהולנד, שעוזרת ללקוחות להתקדם לשלב הבא בתחום הקיימות. היא מציעה ללקוחות שלה תובנות וייעוץ אישי ורלוונטי לכל אורך מסע הלקוח.
ENGIE משנה מהיסוד את התקשורת עם הלקוחות שלה בעזרת Canon
יעד
לכלול ב-ENGIE דרך לפשט ולמרכז את תהליכי ניהול המסמכים שלה לצורך ביסוס קשרי לקוחות וזירוז פעולות העריכה במסמכים.
האתגר
זרימות העבודה הקיימות לניהול מסמכים התבססו על מערכות מיושנות רבות שהיוו נטל משמעותי על צוות ה-IT ודרשו זמני ביצוע ארוכים כדי לבצע שינויים בתקשורת.
גישה
ENGIE פעלה בשיתוף פעולה הדוק עם Canon כדי ליישם מערכת חדשה להפקת מסמכים, שהשתלבה עם פתרונות קיימים כדי לספק מרכז בקרה אחד.
מדוע דווקא Canon
ENGIE בחרה ב-Canon כשותפה לפרויקט מהסיבות הבאות:
- Canon מציעה עשרות שנות ניסיון בפרויקטים מורכבים של הטמעה ותיאום של פתרונות מדור קודם.
- ל-Canon יש אפשרות לפעול בגמישות גם כאשר דרישות הפרויקט משתנות.
- הגישה המייעצת של Canon מאפשרת לה להבין את צורכי העסק של השותפים שלה בעת גיבוש פתרון מקצה לקצה.
גישה
קשרי לקוחות משולבים באופן מלא
Canon הטמיעה ותיאמה פתרון בהתאמה אישית, מקצה לקצה, כדי לסייע בייעול זרימת המידע ב-ENGIE.
יתרונות
בעבר גילתה ENGIE ששינויים במסמכים נמשכו זמן רב מדי ועלו יותר מדי. כמו כן, שמירת תשתית ניהול המסמכים הרחבה יותר דרשה מאמצים רבים ממשאבי ה-IT. הודות לפתרון קשרי לקוחות של Canon, ENGIE התקדמה רבות והצליחה להפחית את המאמץ הכלול בניהול התקשורת.
מוצרים קשורים ופתרונות
למידע נוסף על…
קשרי לקוחות
עוזרים ללקוחות שלך להתבלט בעולם הצפוף.
אוטומציה של הפקת מסמכים
להפוך את הפקת המסמכים הקריטיים לעסק לאוטומטיים ולרכז אותם במקום אחד.
Quadient Inspire
ליצור, לנהל ולספק תקשורת לקוחות חלקה בכל הערוצים.
Therefore
לספק זרימת מידע מהירה ויעילה, הכוללת תהליכי גישה, אחסון, תיעוד, עריכה ועיבוד מאובטחים כשיש צורך בהם.
מידע נוסף
שיפור חוויית הלקוח באמצעות דיגיטציה
חברת אנרגיה רב-לאומית נזקקה לעזרה בייעול זרימות הנייר העצומות שלה ובשיפור חוויית הלקוח.
דוח: מיטוב התקשורת בעידן הלקוחות
לשנות את הגישה הטכנית והטקטית לחווית הלקוח