מאמר

העצמת חדשנות IT: שלושה שלבים לפינוי זמן לתכנון ואסטרטגיה

IT decision maker empowering IT innovation

רצית פעם לעצור לרגע ולתכנן את העתיד, אבל לא היה לך זמן?

אם אתה מקבל החלטות בתחום ה-IT (קרי, ITDM), התשובה היא כנראה כן. בדוח המחקר האחרון שלנו, סקרנו למעלה מ-1,700 אנשי ITDM ברחבי אירופה על החוויות שלהם במהלך השנים האחרונות - ועל סדרי העדיפויות שלהם לשנים הבאות.

ממצא מרכזי אחד היה שאנשי ה-ITDM עמוסים יותר מאי פעם. למעשה, הם מעבירים 7% יותר זמן בממוצע בתפקיד שלהם מאשר בשיא המגיפה ב-2021. בהינתן כל הדרישות הללו מזמנם, לא פלא שנושא התכנון האסטרטגי נמצא בסדר עדיפות נמוך יותר. כיצד לדעתך, לפי המחקר, מומחי IT מפנים זמן בלו"ז?

חדשנות: האתגר והפתרון

אסטרטגיה ותכנון הם אמנם בין הנושאים בעלי הערך הגבוה ביותר עבור כל מומחה IT, אך עדיין מדובר באתגר עבורם להקדיש את הזמן לכך בשנים האחרונות. בשנת 2019, תכנון ואסטרטגיה תפסו את הנתח השני בגודלו בזמנם, אך עד שנת 2021 אלה ירדו לעדיפות השלישית מהסוף.

חימם את הלב לראות שהאסטרטגיה עלתה חזרה למקום הרביעי עד סוף שנת 2023 - מה שבא לידי ביטוי בתוכניות החדשנות של ITDMs. אנשי ITDM אמרו שהם בוחנים ברצינות טכנולוגיה כמו אוטומציה ובינה מלאכותית. בעוד שעושה רושם שהנושא תופס תאוצה בעקבות צרכים ארגוניים, נראה שהוא מונע גם על ידי אנשי ITDM עצמם כדי לפנות לעצמם יותר זמן בחזרה, מה שמאפשר להם להתרכז באמת בעבודה שחשובה להם. לדוגמה, 51% אמרו שאחת הסיבות המניעות אימוץ של אוטומציה היא האפשרות שהיא מעניקה להתמקד באופן אישי בעבודה אסטרטגית יותר.

הבעיה היא שהטמעת החדשנות בעצמה לוקחת זמן, וזמן הוא בדיוק המשאב שחסר להם. למעשה, כשנשאלו על סדרי העדיפויות שלהם בהשקעה, אנשי ITDM אמרו לעתים קרובות שהם כל כך עסוקים בפתרון בעיות יומיומיות שלא היה להם פנאי לבחון מקרוב את הנושא של אימוץ טכנולוגיות כמו AI: לאנשי ITDM שמקדישים יותר זמן לתחומים כמו אבטחת מידע ותחזוקת מכשירים יש 10% פחות סיכוי להשקיע בבינה מלאכותית - למרות שבינה מלאכותית עשויה לתמוך בהם בחלק מהמשימות הללו.

איך אנשי ITDM יכולים להפיק יותר מהזמן שלהם ולפנות מקום לחדשנות? המשך לקרוא כדי להתרשם משלושת הטיפים המובילים שלנו.

1. עליך להשקיע בחומרה אמינה

המחקר שלנו הדגיש שבעיות במכשירים מהוות אתגר שחוזר על עצמו שוב ושוב בקרב אנשי ITDM. 38% מהנשאלים דיווחו שפתרון תקלות במכשיר עדיין תופס חלק ניכר מזמנם. עבור מובילים בתחום ה-IT והצוותים שלהם, התמודדות עם חומרה לא אמינה מציבה אותם בעמדת נחיתות מול מתחריהם בשוק, ומרחיקה את תשומת לבם מאסטרטגיה וחדשנות.

על ידי בחירת חומרה עם רקורד מוכח של אמינות, אנשי ITDM יכולים להשקיע פחות זמן בתיקון ובהחלפת מכשירים ויותר זמן בתכנון ארוך טווח. גישה זו לא רק מספקת יתרונות לצוותים שלהם - היא משפרת את הפרודוקטיביות בכל הארגון הודות לזמן השבתה קצר יותר.

2. עליך לספק יותר תמיכה בשירות

צוותי IT מתחזקים את המכשירים לאורך כל חייהם באופן שוטף, כך שאלה יתפקדו במיטבם. אך מכיוון שחלק מאנשי ה-ITDM כנראה השתמשו באנשים מתוך הארגון לצורך חיסכון כספי, משמעות הדבר היא בזבוז זמן יקר של צוותי ה-IT שלהם.

השירות מצריך חלקים משמעותיים של ארגון. על צוותי IT למזער שיבושים, לתזמן בהתאם, להזמין את החלקים הנכונים בזמן ולפתור כל שגיאה או בעיה שמתרחשת. המחקר הראה באופן חד משמעי שתמיכה מתמשכת זו לא רק גוזלת זמן, אלא גם כרוכה בעבודה קשה: 24% מה-ITDM ציינו כי תחזוקת החומרה היא משימה מאתגרת.

למרבה המזל,דרכי השירות התפתחו משמעותית בשנים האחרונות. ספקי חומרה מובילים מציעים לעתים קרובות אפשרויות שירות אטרקטיביות, אפילו עד כדי האפשרות לניהול חבילות במלואן במידת הצורך.

3. בנה מערכת אקולוגית טכנולוגית משולבת היטב

ה מעבר המהיר לעבודה היברידית הוביל את אנשי ה-ITDM להשקיע בכלי שיתוף פעולה חדשים. אבל השקעה בטכנולוגיות חדשות רבות בפרק זמן קצר יכולה להוביל לכך שתשתיות ה-IT של ארגונים יהפכו למורכבות ומפוצלות יותר.

עם כל שכבה נוספת של טכנולוגיה, יש לקחת בחשבון אינטגרציה עם מערכות מדור קודם. המחקר שלנו הצביע על כך שאנשי ה-ITDM מודעים מאוד לכך. כשנשאלו כיצד הם מתכננים לשפר את העבודה ההיברידית בארגון שלהם, עדיפות מספר אחת הייתה אינטגרציה טובה יותר עם תשתית ופלטפורמות במשרד.

אנו יכולים גם לראות שמקבלי החלטות בתחום ה-IT מודאגים מהמורכבות של המערכת האקולוגית הנוכחית שלהם בהתבסס על מיקוד הרכש שלהם לשלוש השנים הבאות. 34% מאנשי ה-ITDM אמרו שהעדיפות שלהם היא לייעל או לחזק את נכס ה-IT הקיים שלהם. כשמביאים את שניהם יחד בחשבון, ברור כי מורכבות מתמשכת ובעיות אינטגרציה מהוות דאגה מרכזית עבור מובילי IT, ועשויות אפילו להרתיע מפני קידום חדשנות נוספת.

כשנשאלו מה באמת חשוב להם כשהם שוקלים אם לבצע רכישה חדשה, לא העלות או האיכות נחשבו לגורם החשוב ביותר בקרב אנשי ה-ITDM - אלא התאימות. טיפול באתגרי תאימות מורכבים ומתמשכים אינו ניצול טוב של הזמן של צוותי IT בהשוואה לתכנון אסטרטגי. אם הם לוקחים סיכון ומשקיעים בחדשנות, אנשי ITDM צריכים לדעת שטכנולוגיה חדשה תשלים את המערך הקיים שלהם - וגם תוספות עתידיות - מבלי להזדקק לעבודה מתמדת מצוות ה-IT.

The hardware opportunity

חשיבות החומרה

חלק קרדינלי בתשתית ה-IT של כל ארגון הוא חומרה. על ידי קבלת החלטות נבונות במהלך תהליך רכש החומרה, אנשי ITDM יכולים להבטיח שההשקעות שלהם תומכות בהם במתן זמן נוסף לעבודה אסטרטגית.

אנו יוצקים את הניסיון שלנו בשותפות עם ארגונים מכל הגדלים לתוך היצע החומרה שלנו. זו הסיבה שמכשירי ההדפסה והסריקה שלנו מתוכננים להחזיק מעמד עם טכנולוגיה חזקה מספיק אפילו לעוד שנים קדימה. וגם זכינו בתארי כבוד על כך, כמו Buyer's Lab Inc. (BLI) 2022-2024 Most Reliable Brand Award A3.

כל המכשירים שלנו ניצבים בחזית הטכנולוגיה המעניקה לאנשי ה-ITDM גמישות נוספת סביב השירות. לדוגמה, שירותים רגילים יכולים להתבצע על ידי הטכנאים שלנו מרחוק, לחסוך זמן ולהפחית פליטות. למכשירים שלנו יש גם חלקים בעלי חיי מדף ארוכים והם קלים להחלפה.

בשורה תחתונה, הטכנולוגיה שלנו נועדה להשתלב בצורה חלקה בתשתית ה-IT הקיימת שלך, והמומחים שלנו יכולים לעבוד איתך כדי להבטיח אינטגרציה ללא רבב עם טכנולוגיה מדור קודם. ומכיוון שאנו יכולים להציע שילוב מנצח של חומרה, פתרונות ושירותים העונים על כל צורך עסקי, אין לך צורך להרכיב מערכת אקולוגית של IT מספקים רבים ושונים.

נקודת מפנה עבור אנשי ITDM

המחקר שלנו מראה שמקבלי החלטות בתחום ה-IT אמנם עובדים קשה יותר, אבל הם גם עדיין יותר מתלהבים מהחדשנות. יש לטכנולוגיות חדשות פוטנציאל רב לשנות את אופן הפעולה של עסקים. אבל כדי לנצל את ההזדמנויות הללו כראוי ולהאיץ חדשנות, אנשי ITDM זקוקים ליותר זמן ויכולת מנטלית כדי להתמקד בתכנון. וכדי להשיג את המרחב הזה, הנשק הסודי שלהם הוא לעתים קרובות להשיג את היסודות בצורה הנכונה. רכישת חומרה שאינה יוצרת עבודה מיותרת עבורם ועבור הצוותים שלהם - באמצעות עמידות לאורך זמן, הסרת הטרחה מהשירות, וישיבה נוחה לצד התשתית הקיימת שלהם.

מתעניין כיצד חומרת Canon יכולה לעזור לך לשנות את העסק שלך? חקור את תיק ההדפסה והסריקה המלא כאן.

מידע נוסף