העובדה שהיינו מוקפים בכל כך הרבה מומחיות מאוד עזרה, למדנו כל כך הרבה, וכל כך מהר, על הדפסה מותאמת אישית והיכולת להשקיע כל כך הרבה אנרגיה ומשאבים כדי לגרום לקמפיין להצליח."
מה למדנו עד עכשיו
המסע עדיין בעיצומו – הקמפיין יושק בחודש יוני – אבל המפגש בין כל הרעיונות, המיומנויות ותחומי המומחיות השונים מהשלבים ההתחלתיים של התהליך כבר הניב כמה יתרונות ברורים. הנה שלושה לקחים שהופקו עד עכשיו:
1. חקר קהלים – המומחיות ותובנות הנתונים אפשרו להגדיר בצורה מדויקת את קהל היעד של משקי הבית באחוזונים הגבוהים ביותר לפי פרופילים דמוגרפיים וחלוקה לאזורים. פילוח ספציפי למותג על בסיס המקומות שבהם תופעת ה"עדר" משפיעה על מכירות המוצרים משפר את היעילות של איסוף הנתונים. התהליך הזה מוביל לעלייה משמעותית בהקפי ההזמנות.
2. התאמה אישית של הקריאייטיב – כשמעצבי הקריאייטיב מעורבים בתהליך כבר מהשלבים הראשונים, הם יכולים לנצל אלפי וריאציות אפשריות שעומדות לרשותם ובאותו זמן להבין בצורה טובה יותר את הדרך שבה טכנולוגיית ייצור מאפשרת התאמה אישית ללא הגבלה. המשמעות היא היכולת להתאים את התמונות וגם את המסרים לפי פרופילים מוגדרים, תוך ניצול כל היתרונות של שימוש יצירתי בהתאמה אישית, בחלוקה לאזורים, בצבע ובעיצוב.
3. ייצור חלק – כאשר דרישות הייצור ועלויות הדיוור נלקחות בחשבון כבר מהשלבים הראשוניים, בעבודה המשותפת עם ספק שירותי ההדפסה ניתנת לו האפשרות לייעץ לגבי הפורמטים המתאימים ביותר כדי לעמוד בדרישות של הקמפיין, תוך יישום האסטרטגיה הטובה ביותר לייעול הדיוור על מנת לשפר את החיסכון בעלויות. שיתוף פעולה הדוק בין צוותי ההדפסה והקריאייטיב כבר מהשלבים ההתחלתיים מונע חלק גדול מסבבי המשוב והתיקונים בדרך לתוצאה הסופית.