Creative Futures: דרך חדשה לעבוד יחד עם מותגים

Creative Futures, קמפיין בתעשייה מבית Canon ו-The Drum, מאגד מומחים מכל שרשרת האספקה להדפסה כדי לבנות מחדש שיתוף פעולה עתידי עם מותגים.

חוויה מתקדמת של שיתוף ידע

מתוך שאיפה משותפת לספק חוויית לקוח רב-ערוצית באיכות הגבוהה ביותר, פרויקט Creative Futures מונע על-ידי צוות ייעודי של מומחים עם מומחיות אישית בתחומי הטכנולוגיה, הנתונים, הקריאייטיב והמדידה, במטרה להבין איך גישות חדשות לשיתוף פעולה מרחיבות את ההזדמנויות לטרנספורמציה דיגיטלית בעולם התקשורת השיווקית המודפסת שמופנית ללקוחות, כחלק מהתמהיל הכולל של הערוצים.

Creative Futures: The Next Chapter

‘Creative Futures: The Next Chapter מעניק לעסק קטן אחד מבריטניה את ההזדמנות ליהנות מהמומחיות הזו, תוך שיתוף פעולה עם הצוות של Creative Futures כדי להעלות רעיונות, לתכנן ולהריץ קמפיין רב-ערוצי, כולל הדפסה, מקצה לקצה, כדי להמחיש את היתרונות של סגנון העבודה החדש.

המטרה של היוזמה הזו לבדיקה ולהפקת לקחים בזמן אמת היא ליצור את הדוגמה הטובה מסוגה, כדי להראות לענפי השיווק והקריאיטייב לאילו הישגים אפשר להגיע בעזרת גישה של שימת דגש על הלקוחות לתכנון קמפיינים, תוך שיתוף פעולה בין כל הגורמים כדי להוסיף יכולות של נתונים, יצירתיות, מיקוד והדפסה מותאמת אישית לתמהיל – הכול מתוך שאיפה להגיע לתוצאות מהותיות וניתנות למדידה.

העובדה שהיינו מוקפים בכל כך הרבה מומחיות מאוד עזרה, למדנו כל כך הרבה, וכל כך מהר, על הדפסה מותאמת אישית והיכולת להשקיע כל כך הרבה אנרגיה ומשאבים כדי לגרום לקמפיין להצליח."

Creative Futures: the next chapter
Creative Futures: the next chapter

מה למדנו עד עכשיו

המסע עדיין בעיצומו – הקמפיין יושק בחודש יוני – אבל המפגש בין כל הרעיונות, המיומנויות ותחומי המומחיות השונים מהשלבים ההתחלתיים של התהליך כבר הניב כמה יתרונות ברורים. הנה שלושה לקחים שהופקו עד עכשיו:

1. חקר קהלים – המומחיות ותובנות הנתונים אפשרו להגדיר בצורה מדויקת את קהל היעד של משקי הבית באחוזונים הגבוהים ביותר לפי פרופילים דמוגרפיים וחלוקה לאזורים. פילוח ספציפי למותג על בסיס המקומות שבהם תופעת ה"עדר" משפיעה על מכירות המוצרים משפר את היעילות של איסוף הנתונים. התהליך הזה מוביל לעלייה משמעותית בהקפי ההזמנות.

2. התאמה אישית של הקריאייטיב – כשמעצבי הקריאייטיב מעורבים בתהליך כבר מהשלבים הראשונים, הם יכולים לנצל אלפי וריאציות אפשריות שעומדות לרשותם ובאותו זמן להבין בצורה טובה יותר את הדרך שבה טכנולוגיית ייצור מאפשרת התאמה אישית ללא הגבלה. המשמעות היא היכולת להתאים את התמונות וגם את המסרים לפי פרופילים מוגדרים, תוך ניצול כל היתרונות של שימוש יצירתי בהתאמה אישית, בחלוקה לאזורים, בצבע ובעיצוב.

3. ייצור חלק – כאשר דרישות הייצור ועלויות הדיוור נלקחות בחשבון כבר מהשלבים הראשוניים, בעבודה המשותפת עם ספק שירותי ההדפסה ניתנת לו האפשרות לייעץ לגבי הפורמטים המתאימים ביותר כדי לעמוד בדרישות של הקמפיין, תוך יישום האסטרטגיה הטובה ביותר לייעול הדיוור על מנת לשפר את החיסכון בעלויות. שיתוף פעולה הדוק בין צוותי ההדפסה והקריאייטיב כבר מהשלבים ההתחלתיים מונע חלק גדול מסבבי המשוב והתיקונים בדרך לתוצאה הסופית.

שדרג את התקשורת השיווקית רבת הערוצים בעזרת הדפסה מותאמת אישית

הקשב לרעיונות של אנשי הקריאייטיב מהדור הבא והכר את השיטות המובילות לשיפור התוצאות של שיווק רב-ערוצי בעזרת הדפסה.

מידע נוסף

כוחו של הדפוס בתקשורת שיווקית רב-ערוצית

החזר מקסימלי על השקעה בשיווק (ROMI) עם הדפסה פרוגרמטית.