מדיניות פרטיות ללקוחות עסקיים

הודעת פרטיות – Canon

הודעת פרטיות זו מסבירה כיצד אנו מעבדים את המידע האישי שאנו אוספים מלקוחותינו ומלקוחות עתידיים כשהם משתמשים בשירותי Canon, נוכחים באירועים או באתרים שלנו, נרשמים לעלונים שלנו או משתמשים באתרי אינטרנט, באפליקציות, בפלטפורמות ובשירותים שעליהם חלה הודעת פרטיות זו ('השירותים' שלנו).

Canon היא בקרית הנתונים של המידע האישי שלך, כלומר, הישות שקובעת את 'המטרות והאמצעים' של עיבוד המידע האישי שמעובד אודותיך, או, במילים אחרות, השימושים שעבורם מעבדת Canon את המידע האישי שלך ואת האופן שבו היא עושה זאת. לקבלת פרטים נוספים על Canon, עיין במקטע 'הגדרת Canon' בפרק 12 של הודעת פרטיות זו.


תוכן העניינים

  1. 1. מתי חלה הודעת פרטיות זו
  2. 2. המידע שאנו אוספים ולצורך מה אנו משתמשים בו
    1. 2.1 כדי לספק חשבונות מקוונים
    2. 2.2 מתן תגובה לשאילתות של לקוחות
    3. 2.3. ניהול אירועים
    4. 2.4. כדי ללמוד על הפעילויות שלך
    5. 2.5. לצורכי ביצוע
    6. 2.6 כדי למצוא לקוחות חדשים
    7. 2.7. כדי לשלוח סקרים ולהשתמש בתוצאות לשיפור המוצרים והשירותים שלנו.
    8. 2.8. כדי לקבל מידע
    9. 2.9. פרטי תשלום
    10. 2.10. קובצי Cookie וטכנולוגיות אחרות
    11. 2.11. דרישות חוקיות ורגולטוריות ומטרות עסקיות אחרות
  3. 3. הבסיס החוקי לשימוש במידע האישי שלך
    1. 3.1. האינטרסים הלגיטימיים שלנו
  4. 4. כיצד אנו משתפים את המידע שלך
    1. 4.1 בתוך Canon
    2. 4.2 מחוץ ל-Canon, עם השותפים שלנו ועם גורמי צד שלישי
  5. 5. כיצד אנו מגנים על המידע שלך
  6. 6. תקשורת שיווקית
  7. 7. כיצד לממש את זכויותיך
  8. 8. שמירת המידע שלך
  9. 9. ההתחייבויות שלך
  10. 10. שינויים בהודעת פרטיות זו
  11. 11. פנייה ל-Canon
  12. 12. הגדרת Canon והחברות המסונפות לה

  1.מתי חלה הודעת פרטיות זו

הודעת פרטיות זו חלה על השירותים הבאים:

  • מילוי טופס באחת האפליקציות או באחד האתרים שלנו.
  • פניה אלינו באמצעות תכונות השיחה החוזרת או צ'אט מקוון
  • רכישת מוצרים ו/או שירותים של Canon או שליחת שאלה לגביהם, באופן מקוון או לא מקוון.
  • השתתפות במחקר, למשל סקר.
  • שימוש באחד מפורטלי השירות שלנו.
  • נוכחות באחד מהאירועים שלנו או באחד מהקיוסקים שלנו באירוע.
  • קבלת שאלה ממך, למשל בנוגע לתיקון או שדרוג של שירות או מוצר שאנו מציעים, ומילוי התחייבויותינו כלפיך.
  • השיווק שאנו מבצעים לסחורות ולשירותים שלנו, שלדעתנו עשויים לעניין אותך ואת העסק שלך.

 2. המידע שאנו אוספים ולצורך מה אנו משתמשים בו

אנחנו אוספים מידע אישי במצבים הבאים:

  • כשאתה מביע עניין במוצר או בשירות שאנו מציעים: אנו נאסוף את הפרטים ליצירת קשר של העסק שלך. לדגומה, אם אתה פונה אלינו באינטרנט, מבקר בדוכן שלנו באירוע ו/או פונה אלינו בנוגע לשירות או למוצר פוטנציאליים, אנו נרשום את פרטיך כדי שנוכל לבצע מעקב אחר השאילתה שלך ולהציע מוצרים ושירותים אחרים שעשויים לעניין את העסק שלך.
  • בעת רישום לשירות שאנו מציעים: תתבקש לספק כמה פרטים אישיים שדרושים כדי ליצור חשבון בפורטל שירות ולהציע לך את השירותים שלנו. חלק מהפרטים הללו מסומנים כפרטי חובה. אם לא תספק לנו את המידע המסומן כפרט חובה, יתכן שלא נוכל לספק לך את כל השירותים או חלק מהם.
  • כשאתה משתמש בשירותים שלנו: אנו עשויים לאסוף ולעבד מידע אישי בנוגע לשימוש שלך בשירותים הללו כדי לשפר את החוויה הכוללת שלך ולמלא את התחייבויותינו כלפיך.
  • כשאנו חוקרים את השוק שלנו ומגלים קונים פוטנציאליים: על מנת לוודא שאנו חוקרים את הקהלים העסקיים הנכונים, אנו עשויים מעת לעת לרכוש רשימות עסקיות ומסדי נתונים אחרים המספקים פרטים ליצירת קשר. מסדי נתונים אלה עשויים להכיל את שמך, את כתובת הדוא"ל העסקית ומספר הטלפון העסקי שלך. עם זאת, איננו רוכשים רשימות שיווק המכילות את פרטי הקשר הפרטיים שלך שאינם קשורים לעבודה.
  • על מנת לשפר את החוויה שלך ואת האיכות הכוללת של השירותים שלנו: הכרת הפרטים האישיים הבסיסיים שלך מאפשרת לנו לבצע התאמה אישית של כל ההודעות שאנו שולחים לך. לדוגמה, אנו אוספים את פרטי התפקיד שלך כדי להבטיח שאנו מספקים חומרי שיווק שרלוונטיים לתפקידך בעסק שלך.

בהמשך נספק פירוט רב יותר באשר לאופן השימוש שלנו במידע שאנו אוספים במצבים אלה.

 2.1 כדי לספק חשבונות מקוונים

זהו מידע אישי שאתה מספק לנו בעת יצירת חשבון מקוון (לדוגמה, פורטלי השירות שלנו) אשר מזהה אותך באופן אישי ולא את העסק שלך, כגון שמך, תפקידך בעסק שלך, כתובת הדוא"ל העסקית או מספר הטלפון שלך. ישנן כמה סיבות לכך שאנו זקוקים למידע זה:

  • כדי לאמת את זהותך ולעזור בזיהוי המשתמשים: לדוגמה, כתובת הדוא"ל שלך עשויה לשמש כשם המשתמש שלך לצורך כניסה לחשבון המקוון שלך וגישה לשירותי Canon.
  • כדי לשלוח הודעות חשובות: לדוגמה, אנו מבקשים את כתובת הדוא"ל שלך כדי שנוכל לשלוח לך אישור להזמנות שביצעת או עדכונים לשירותים. אנו גם נשלח לך הודעות בנוגע לרכישות או לשינויים בתנאים, בהתניות ובמדיניות שלנו.

 2.2 מתן תגובה לשאילתות של לקוחות

הפרטים האישיים שלך יעובדו כדי להשיב לשאילתות ולסייע בזיהוי משתמשים. לדוגמה, פרטי הקשר שלך ייאספו כשאתה שולח טופס בקשה לשיחה חוזרת או משתמש בתכונות של צ'אט הלקוחות שלנו והם עשויים לשמש כמזהה עתידי. בכל פעם שאתה ממלא טופס באתר האינטרנט או באפליקציה, אנו עשויים לשמור פרטי זהות רלוונטיים כדי שנוכל לבצע מעקב אחר היסטוריית השאילתות שלך ולטפל בהן ביעילות רבה יותר.

 2.3. ניהול אירועים

אנו אוספים את המידע שלך כדי לרשום אותך לאירוע, לסמינר אינטרנטי או לסמינר שבהם הבעת עניין, לעבד את התשלום שלך לאירוע (כשרלוונטי) ולספק לך את החומרים הרלוונטיים לאירוע זה:

לדוגמה, ובהתאם לסוג האירוע המדובר, אנו אוספים את שמך, את מספר הטלפון (יש לספק את מספר הטלפון העסקי שלך בלבד), פרטים ליצירת קשר במקרה חירום (רק כשהדבר נחוץ מעבר לכל ספק), דרישות תזונתיות וכל פרט מידע אחר שנחוץ על מנת לאפשר לך למצות עד תום את החוויה שלך.

 2.4. כדי ללמוד על הפעילויות שלך

 2.4.1 התנהגות הגלישה באינטרנט, פרטי התקן ואינטראקציה

לעתים אנו מתעדים פרטים לגבי הפעולות שלך (לדוגמה, ביקורים חוזרים באתר, אינטראקציות, מילות מפתח, ייצור תוכן מקוון) כשאתה ניגש לשירותים שלנו ומשתמש בהם, כדי שנוכל ליצור 'תמונת' לקוח במהלך הזמן. בכך גם נכלל מידע על המכשירים והאמצעים שבהם אתה משתמש כדי ליצור קשר עם השירותים והתוכן של Canon, גם דרך פורטל שירות.

אנו עשויים לשלב מידע התנהגותי (כגון פעילות הגלישה באינטרנט שלך) עם פרטים אישיים שלך, אך לא נאחסן פרטים אישיים כלשהם הקשורים לשדות שהשארת ריקים במהלך הרישום שלך. כאשר השימוש במידע שמאפשר זיהוי אישי שלך אינו נחוץ על מנת להשיג את המטרות שנקבעו בסעיף זה, אנו נעבד את המידע ההתנהגותי על בסיס נצבר בלבד.

אנו אוספים מידע על מערכת ההפעלה ודפדפן האינטרנט שלך כשאתה מבקר באתר אינטרנט של Canon או משתמש בשירותים שלנו, כולל מידע שנרשם באופן אוטומטי כשאתה משתמש בשירותים (לדוגמה, מידע שהתבקש, חותמת זמן, כתובת IP וגם, כשרלוונטי ונחוץ, מגוון מזהים של תשתית רשת ושרתים).

אנו נעבד מידע התנהגותי, מידע על התקנים ואינטראקציות שלך, למטרות הבאות:

  • כדי לספק מוצרים ושירותים, לנהל אותם, להגן עליהם ולשפר אותם, וכדי לפתח מוצרים ושירותים חדשים:
    • לדוגמה, מידע על האופן שבו אתה גולש באתרי האינטרנט שלנו או מחפש מוצרים יכול לשמש לצורך ניתוח וחקר נתונים, אספקת מסעות משתמש טובים יותר, אספקת תוצאות מחקר רלוונטיות יותר או קביעת האופן שבו המידע מוצג בשירותים שלנו.
    • כשאתה מתקין אפליקציה לנייד של Canon, נשלח ל-Canon מספר אפליקציה ייחודי בנוסף למידע על ההתקן שלך, ופרטים אלה עוזרים ל-Canon לנהל את האפליקציות והשירותים שלה ולהציע עדכונים אוטומטיים.
  • כדי לשפר את חוויית המשתמש שלך ואת האיכות הכוללת של השירותים שלנו:
    • הפעילות שלך, כגון הדפים שבהם ביקרת או הפריטים שבהם צפית, מלמדים אותנו מהם הדברים החשובים לך והמעניינים אותך ביותר בשירותים שלנו, כדי שנוכל להתאים אישית את החוויה שלך סביב מה שחשוב לך ביותר ולהציג תוכן מותאם אישית.
    • מזהיי התקנים ופלטפורמות מאפשרים לנו לדעת באיזה התקן אתה משתמש לצורך גישה לשירותים שלנו על מנת להתאים אישית ולמטב את השירותים להתקן שלך ולשפר את חוויית המשתמש הכוללת שלך (לדוגמה, הצגת תוכן ופרסומות רלוונטיים יותר בהתקן או בדפדפן שבהם אתה משתמש).
    • אחסון נתונים באופן מקומי בהתקן שלך מאפשר לנו לשפר דברים כמו ביצועי האתר וטעינת תוכן, אפילו כשאתה לא מחובר לאינטרנט.
  • בכפוף לדרישות הדין החל, כדי להציג לך הודעות שיווקיות, לדוגמה, תוכן והצעות רלוונטיים יותר, ואת החדשות העדכניות ביותר אודות מוצרים ואירועים שלדעתנו יעניינו אותך ואת העסק שלך:
    • לדוגמה, כניסה לקישור למדריך מדוא"ל שיווקי או מעקב אחר Canon ב-Facebook או ב-Twitter.
    • הבנת האופן שבו אתה מתקשר עם Canon פירושה שאנו נספק לך מידע מותאם אישית ומועיל יותר דרך ערוצי התקשרות המועדפים עליך.
  • כדי להגן על משתמשים אחרים ועל Canon:
    • אנו יכולים לנטר פעילויות חריגות וחשודות בשירותי Canon, כגון שימוש אוטומטי לרעה, כדי שנוכל לטפל בכך במהירות וליידע אותך לגבי פעילויות הונאה אפשרויות המשפיעות על החשבון שלך.
    • אנו גם עשויים להשתמש במידע האישי שלך לצורך ביקורת פנימית, על מנת למלא אחר דרישות חוקיות חלות.

 2.4.2 פרטי מוצר, שימוש במוצר והיסטוריית שירות ותמיכה

זהו מידע אודות המוצרים או הפתרונות של Canon שברשותך (כגון שירותים שסופקו, אפליקציות תוכנה, דגם של מוצר, מספר סידורי ותאריך רכישה), על אופן ההגדרה של המוצרים או הפתרונות של Canon והשימוש בהם (לדוגמה, הגדרת משתמש והעדפות, התקנה ואינטגרציה או הגדרות אחרות) ובשירותים שלנו, וכן פרטים על שירות הלקוחות או השירות המנוהל שלך, הרישיונות שבהם אתה מחזיק, אינטראקציות בנוגע לאחריות ותיקונים שבוצעו עם Canon. לעתים מידע זה מקושר לעסק שלך, אך בשאר המקרים חובה לקשרו אליך באופן אישי (לדוגמה, הלקוחות שלנו שהם צלמים מקצועיים).

חלק מהמידע שבקטגוריה זו אינו מסווג כמידע אישי, אך אנו נחיל עליו את אמצעי ההגנה הנחוצים כדי להבטיח את הפרטיות של מידע זה. אנו מעבדים נתונים אלה למטרות הבאות:

  • כדי לספק לך מידע שימושי יותר, תוכן והצעות רלוונטיים יותר ואת החדשות העדכניות ביותר אודות המוצרים, הפתרונות, השירותים והאירועים שלנו: לדוגמה, מידע מותאם אישית ומועיל, כגון עצות ורמזים ממומחים, משאבי לימוד, עדכוני תוכנה, הנחיות להתקנה ומדריכי משתמשים או פרטים על קורסי הדרכה רלוונטיים.
  • כדי לספק מוצרים ושירותים, לנהל אותם, להגן עליהם ולשפר אותם וכדי לפתח מוצרים ושירותים חדשים: הבנת האופן שבו הלקוחות שלנו משתמשים במוצרים שלנו תעזור לנו לזהות תכונות שעלינו לשפר או להוסיף למוצרים עתידיים.
  • כדי לעזור בפתרון בעיות שעשויות להיות לך עם המוצרים והשירותים של Canon:
    • אנו זקוקים למידע על המוצר שלך כדי שנוכל לפתור את השאילתות שלך ביעילות רבה יותר ולספק לך מידע ספציפי למוצר Canon שברשותך.
    • הבנת מערכת ההפעלה (OS) שלך מאפשרת לנו לפתור את השאילתה שלך ביעילות רבה יותר, לדוגמה, על ידי כך שניתן לך מידע על הורדות של מנהל התקן רלוונטי.
    • אנו נשתמש במידע זה כדי להעריך האם מוצר Canon שברשותך זכאי לכיסוי במסגרת אחריות.

 2.5. לצורכי ביצוע

כדי לתמוך בעסק שלך ולבצע את חוזה השירותים שלנו איתך, עלינו לאסוף נתונים אישיים כדי לדאוג לתיקונים, ולבצע הזמנות ושירותים. עלינו לקבוע לשם כך פגישות, ולכן עלינו לקבל את הפרטים ליצירת קשר של מישהו בעסק שלך. דוגמאות לכך כוללות:

  • כשאתה מבצע שיחה לצורך תיקון או שירות;
  • כשאתה ממלא טופס ששלחנו לך בנוגע לאחד מהמוצרים שלנו, כולל גרסאות מקוונות;
  • מתן מידע על שירותים מנוהלים כגון דיווח, שימוש וניצול;
  • אימות זהות כדי לבצע אימות עבור AML/KYC;
  • כשאנו מזהים בעיות בתוכנה או בחומרה של Canon שעלינו לשוחח אתך בנוגע להן; וכן
  • כשאתה מארגן ביקורים באתר או איסוף ציוד.

כשאנו צריכים לבצע פעולות טכניות בתשתית ה-IT שלך, יתכן שיהיה עלינו לגשת לנתונים אישיים המוחזקים בארגון שלך. כאשר אנו משתמשים בגורמי צד שלישי לצורך פעולות הביצוע שלנו, אנו מקפידים לבחור שותפים מהימנים שחולקים אתנו את אותם ערכים.

בהתאם לתפקידך, יתכן שיהיה עלינו להשתמש במידע שלך כדי לפנות אליך בנוגע לזמינות של שירות מקוון (לדוגמה, עדכונים הקשורים לתחזוקה תקופתית) או לשינוים בשירותים הללו.

 2.6. כדי לאתר לקוחות חדשים

על מנת להציע את המוצרים והשירותים שלנו לאחרים שעשויים להיות מעוניינים בהם, אנו מקבלים לעתים את פרטי הקשר שלך מהשותפים שלנו בתעשייה ומגופים מקצועיים שמספקים מידע זה לעסקים. כשאנו מקבלי פרטי קשר בדרך זו, אנו מוודאים שפרטי הקשר שלך אינם מהווים חלק משירות ארצי כלשהו לביטול הצטרפות.

 2.7. כדי לשלוח סקרים ולהשתמש בתוצאות לצורך שיפור המוצרים והשירותים שלנו

Canon ושותפיה שולחים מעת לעת ללקוחותינו סקרים וטופסי משוב. כשאתה מספק את שמך ואת פרטי הקשר שלך, אנו עשויים להשתמש בפרטים אלה כדי להגיב למשוב, לספק לך מידע שלדעתנו יעניין אותך לאור תגובותיך ולהוסיף אותך למסד הנתונים השיווקי שלנו (באפשרותך לבטל את הצטרפותך לשירות זה במהלך הסקר, אם אינך מעוניין בכך).

השותפים שלנו עשויים, כשהדבר מותר, להחליט על אופן השימוש במידע שלך לצורך הסקרים שלהם. במקרה כזה, Canon אינה שולטת בשימוש שנעשה במידע האישי שלך ואינך כפוף עוד להודעת פרטיות זו. קרא את מדיניות הפרטיות של שותפים אלה כדי לקבל מידע נוסף על נוהגי הפרטיות שלהם או על הדרך לביטול הרישום.

 2.8. כדי לקבל מידע

אנו מנהלים רישום של סחורות ושירותים שרכשת דרך השירותים של Canon. רישום זה עוזר לנו לספק מוצרים ושירותים, לנהל אותם, להגן עליהם ולשפר אותם, ולפתח מוצרים ושירותים חדשים. אנו גם שולחים הודעות חשובות כמו הודעות בנוגע לרכישות או לשינויים בתנאים, בהתניות ובמדיניות שלנו.

 2.9. פרטי תשלום

איננו מעבדים או מאחסנים את פרטי הבנק או כרטיס האשראי / החיוב שלך שבהם אתה משתמש בעת רכישת סחורות ושירותים דרך השירותים של Canon. התשלומים עבור רכישות מבוצעים דרך פלטפורמות תשלום של צד שלישי שאינן משתפות את פרטי הבנק שלך עם Canon.

 2.10. קובצי Cookie וטכנולוגיות אחרות

קובצי Cookie וטכנולוגיות דומות (כמו משואות אינטרנט) הן פיסות מידע קטנות המשמשות לאחסון פרטים טכניים ו/או אישיים, לזיהוי משתמשים בשירות וכדי לאפשר פונקציונליות מסוימת. כדי לקבל מידע נוסף על קובצי ה-Cookie שבהם השירותים שלנו משתמשים וכיצד לדחות אותם, בקר במסמך 'מדיניות קובצי Cookie' הרלוונטי לכל אחד מהשירותים מדף הבית של אתרי האינטרנט שלנו או מהמקטע הרלוונטי באפליקציות שלנו.

 2.11. דרישות חוקיות ורגולטוריות ומטרות עסקיות אחרות

לעתים עלינו לעבד את המידע האישי שלך כדי לציית לחוקים ולתקנות חלים, למשל כאשר אנו מחויבים לדווח על חשד להונאה.

עשויות להיות גם מטרות אחרות הקשורות לעסק שעבורן אנו מעבדים את המידע שלך, כולל ניהול משא ומתן, ניהול וביצוע חוזים, ניהול חשבונות ורשומות, תמיכה בפעילויות האחריות החברתית של החברה, סיבות חוקיות, רגולטוריות ולצורך חקירות פנימיות.

3. הבסיס החוקי לשימוש במידע האישי שלך 

Canon תעבד את המידע האישי שלך רק אם יהיה לנו בסיס חוקי לעשות זאת.

הבסיס החוקי תלוי בשאלה עבור איזו מבין המטרות המפורטות לעיל אספנו את המידע האישי שלך והשתמשנו בו. כמעט בכל אחד מהמקרים, הבסיס החוקי יהיה אחד מהבאים:

  • האינטרסים העסקיים הלגיטימיים של Canon: כאשר הדבר נחוץ ל-Canon על מנת להבין את הלקוחות שלנו, לקדם את הסחורות, המוצרים והשירותים שלנו וכדי לפעול ביעילות כספקית שירות IT רב-לאומית ויצרנית של מוצרי דימות וצילום, מוצרים, פתרונות לניהול מידע ומסמכים ושירותים. למידע נוסף, ראה סעיף 3.1 להלן.
  • קיום החוזה עם העסק שלך: כשאתה מזמין או מבקש מאיתנו מוצרים או שירותים ועלינו להשתמש בפרטי הקשר שלך על מנת לעבד את הזמנתך ולספק את המוצרים או השירותים.
  • ציות לחוק: כאשר Canon כפופה לחובה חוקית ועליה להשתמש במידע האישי שלך על מנת למלא חובה זו.
  • הסכמה: לדוגמה, כשאתה מספק לנו מידע מרצונך כדי להיכנס לתחרות. באפשרותך לבטל את הסכמתך בכל עת מתוך דף הפרטיות של Canon אירופה

 3.1 האינטרסים הלגיטימיים שלנו

האינטרסים הלגיטימיים של Canon כוללים מקרים שבהם על Canon לדעת פרטים מספיקים על הלקוחות שלה כדי שנוכל ליצור ולפרסם מוצרים ושירותים חדשים, ולהציע ללקוחותינו חוויה טובה יותר. למשל:

  • על הבסיס החוקי הזה אנו מבצעים את הניתוח שנחוץ על מנת לספק לך חוויה מותאמת אישית וכדי שנוכל לשפר, לתחזק ולנהל את המוצרים והשירותים שלנו באופן שעונה על הציפיות שלך כלקוח;
  • עלינו להשתמש במידע שלך כדי שנוכל לתמוך טוב יותר בארגון שלך ולתחזק את המוצרים והשירותים שבהם אתה משתמש;
  • אנו משתמשים בטכנולוגיה לניהול לידים וקמפיינים כדי לעזור לנו בניתוח האופן שבו הלקוחות שלנו מתקשרים איתנו ובסופו של דבר לספק לך תוכן רלוונטי ומעניין יותר;
  • אנו עוסקים בפיתוח מוצרים על מנת לשפר את המוצרים והשירותים שלנו, ואנו נשתמש במשוב שלך, מסקרים וממקורות אחרים, כחלק מתהליך זה; וגם
  • בדומה למרבית העסקים, כאשר הדבר מותר, אנו משווקים מוצרים ושירותים חדשים שלדעתנו יעניינו אותך, ותמיד מציעים לך את האפשרות לבטל את הרישום.

4. כיצד אנו משתפים את המידע שלך 

4.1 בתוך Canon 

אנו מגבילים את הגישה לנתונים האישיים לאנשים בתוך קבוצת החברות שלנו שבאמת 'צריכים לדעת' אותם. לדוגמה, אנו עשויים להעביר נתונים אישיים שאנו אוספים אודותיך לגופי המכירות המקומיים שלנו או למרכזי שירות מקומיים על מנת לספק את השירותים שלנו במקום מושבך.

 4.2 מחוץ ל-Canon, עם השותפים שלנו ועם גורמי צד שלישי

Canon עשוייה לשתף את המידע האישי שלך עם החברות המסונפות לה (כהגדרתן בסעיף 12 למדיניות זו) לשימושן הפנימי הקשור למכירה או לשיפור של סחורות ושירותים של Canon. המידע האישי שלך עשוי גם להיות משותף עם חברות המסונפות של Canon כדי לשווק לך סחורות ושירותים של Canon, אם נתת את הסכמתך לקבלת הודעות שיווק ישיר מ-Canon. המידע האישי שלך שנאסף על ידי Canon כשאתה משתמש בשירותים שלנו או רוכש סחורות שלנו, עשוי להיות משותף עם החברות השותפות של Canon שאינן Canon והחברות המסונפות לה או להיחשף בפניהן, כדי לשווק ולמכור לך של סחורות ושירותים של Canon. אם החקיקה בתחום ההגנה על נתונים במדינת מגוריך מחייבת זאת, אנו נשתף את הנתונים שלך לצורך שיווק על ידי השותפים שלנו רק לאחר שנתת לנו את הסכמתך.

אנו עשויים לחשוף את המידע האישי שלך לגורמי צד שלישי הבאים, בין השאר, למטרות המפורטות להלן:

  • ספקים וקבלני משנה אחרים שעמם אנו מקיימים קשרים עסקיים ואשר מספקים לנו מוצרים ושירותים כדי שנוכל לספק לך את השירותים שלנו (כגון שירותי מחסן ומסירה, שותפי תחזוקה ואספקת שירותים, פיתוח תוכנה, אירוח וניהול אתרי אינטרנט);
  • ספקי שירות צד שלישי המבצעים קמפייני שיווק, יצירת לידים או המפעילים סקרי לקוחות מטעמנו;
  • חברות לעיבוד תשלומים, סוכנויות המלצת אשראי וספקים של שירותי סינון למניעת הונאה, על מנת לעבד תשלומים וגם (לפי הצורך) כדי לבצע סינון הונאות;
  • עם היועצים המקצועיים והמשפטיים שלנו למטרות קבלת ייעוץ מסחרי, פיננסי או משפטי;
  • במקרה שאנו מוכרים נכסים עסקיים כלשהם, מידע אישי עשוי להיחשף לרוכש פוטנציאלי. במצבים כאלה, אנו נעשה ניסיונות סבירים להבטיח שהרוכש יהיה מחויב בתנאי הודעת פרטיות זו;
  • בנסיבות חריגות, מידע אישי עשוי להיות משותף עם גורמי צד שלישי, כגון המשטרה ורשויות רגולטוריות, כדי להגן על הזכויות והרכוש שלנו או על הבטיחות של הלקוחות, הצוות והנכסים שלנו;
  • אנו גם עשויים לחשוף את המידע האישי שלך אם הדבר נדרש על מנת למלא חובה חוקית בתחום שיפוט כלשהו, גם כאשר חובה זו נוצרת כתוצאה מפעולה או החלטה רצונית שלנו (למשל, החלטתנו לפעול במדינה או החלטה קשורה).

5. כיצד אנו מגנים על המידע שלך 

המידע האישי שלך מוחזק בשרתים מאובטחים ואינו מעובד לכל מטרה שאינה אחת מהמטרות המפורטות בהודעת פרטיות זו. השרתים שבהם משתמשת Canon לאחסון מידע זה נגישים לחברי צוות מורשים בלבד ו-Canon מוודאת את קיומם של אמצעי אבטחה הולמים.

לצערנו, אין באפשרותנו להבטיח את אבטחתם המלאה של נתונים המשודרים באינטרנט או המצויים במערכת אחסון נתונים. אם יש לך סיבה להאמין שהאינטראקציה שלך איתנו אינה מאובטחת עוד (לדוגמה, אם לדעתך אבטחת החשבון שלך אצלנו נפרצה), הודע לנו על כך מיד על ידי פנייה אלינו באמצעות הפרטים ליצירת קשר המפורטים להלן.

אנו משתמשים בספקים ובספקי שירותים מכל רחבי העולם. כתוצאה מכך, המידע האישי שלך עשוי להיות מעובד במדינות מחוץ למדינה שבה אתה מתגורר, גם אם אתה מתגורר באירופה, כאשר בין המדינות הללו עשויות להיות כאלה שמיישמות זכויות חוקיות מצומצמות יותר ביחס למידע האישי שלך בהשוואה למה שמעניק לך הדין המקומי באזור מגוריך. אם אנחנו מעבירים מידע אישי אל מחוץ לאזור הכלכלי של האיחוד האירופי למדינה המעניקה רמה נמוכה יותר של הגנה חוקית למידע האישי שלך, אנו נוודא שזכויות הפרטיות שלך מוגנות באמצעי הגנה הולמים, במיוחד באמצעות השימוש בסעיפים החוזיים הסטנדרטים של האיחוד האירופי. פנה אלינו אם ברצונך לקבל מידע נוסף על אמצעי הגנה אלה.

6. תקשורת שיווקית 

Canon ו/או חברות אחרות בקבוצת Canon עשויות להשתמש במידע האישי שלך למטרות שיווקיות וכדי להודיע לך על מוצרים ושירותים אחרים, אשר לדעת Canon עשויים לעניין אותך ואת העסק שלך. באפשרותך לציין האם ברצונך לקבל מידע כזה על ידי סימון התיבה המתאימה בטפסים שלנו או על ידי כך שתספר לנו על העדפותיך במהלך פגישה אישית.

תוכל לבטל את הסכמתך לקבלת מידע כזה בכל עת מתוך מרכז ההעדפות הרלוונטי או על ידי ביטול הרישום באמצעות קישור / מנגנון המסופקים בכל ההודעות הרלוונטיות. לתשומת לבך, אם תבטל את הרישום לקבלת הודעות שיווקיות, אנו עדיין עשויים לשלוח אליך מעת לעת הודעות שירות (למשל, כדי לאשר הזמנה שביצעת או על מנת לאשר פרטי משלוח).

7. כיצד לממש את זכויותיך 

בתחומי שיפוט מסוימים עומדת לך הזכות לגשת למידע האישי שלך, לתקנו, לעדכנו, להגבילו, לקבל עותק קריא-למכונה שלו או למחוק את הנתונים שלך, כמו גם כל זכות אחרת החלה בתחום השיפוט שלך. תוכל לבקש את מימושן של זכויות אלה בדף הפרטיות של Canon אירופה, על ידי לחיצה על הקישור המסופק בהודעות הדוא"ל שלנו, באמצעות גישה למקטע הרלוונטי באתרי האינטרנט או באפליקציות של Canon או על ידי פניה אלינו באמצעות הפרטים ליצירת קשר המפורטים בסופה של הודעה זו.

אנו נמחק את המידע האישי שלך ברגע שהוא אינו נחוץ עוד למטרות שלשמן הוא נאסף מלכתחילה.

עומדת לך גם הזכות להתנגד לכך שהמידע האישי שלך ישמש למטרות מסוימות, כולל שליחת הודעות שיווקיות אליך. לקבלת פרטים נוספים על הדרך לביטול ההסכמה לקבלת הודעות שיווקיות, ראה 'הודעות שיווקיות’ לעיל.

אנו נמלא את כל הבקשות למימוש זכויותיך בהתאם לדין החל. עם זאת, עליך לשים לב לכך שישנן כמה הגבלות על הזכויות הללו ויתכן שתהיינה נסיבות שבהן לא נוכל למלא את בקשתך. כדי להגיש בקשות כלשהן בנוגע למידע האישי שלך או אם יש לך שאלות או חששות כלשהם בנוגע למידע האישי שלך, עליך לפנות אלינו באמצעות הפרטים שלהלן. באפשרותך גם להעלות את חששותיך בפני רשות הגנת הנתונים המקומית שלך.

8. שמירת המידע שלך 

Canon תשמור את המידע האישי שלך כל עוד הוא דרוש למטרות שנקבעו בסעיף 2 להודעות פרטיות זו ובהתאם לתקופות השמירה הנדרשות על פי החוקים החלים ובמשך תקופות ההתיישנות הרלוונטיות. תקופה זו בדרך כלל לא תעלה על 6 שנים במרבית תחומי השיפוט. למשל, אם ביצעת אצלנו רכישה, אנו נשמור רישום של הרכישה שלך לפרק הזמן הנחוץ לצורכי הוצאת חשבונית, מס ואחריות. אנו גם עשויים לשמור רישום של התכתובות אתך (למשל אם העלית תלונה בנוגע למוצר או לשירותים שלנו) כל עוד הדבר דרוש כדי להגן עלינו כנגד תביעה משפטית. כאשר אין לנו עוד צורך בשמירת המידע האישי שלך, אנו נמחק אותו. שים לב שכאשר אתה מבטל את הרישום לקבלת הודעות שיווקיות מאיתנו, אנו גם נשמור רישום של פרטי התכתובות שלך כדי להבטיח שלא נשלח לך מידע שיווקי בעתיד.

Canon לא תמחק את המידע האישי שלך כאשר הוא מתייחס לקשרים פעילים או למוצר או לשירות שאותם ביקשת במפורש (לדוגמה, רכישה שבוצעה לאחרונה ב'שירותי Canon').

9. ההתחייבויות שלך 

אתה אחראי לאיכות המידע שסיפקת לשירותים שלנו. כל המידע שאתה שולח ל-Canon חייב להיות אמיתי, מדויק ועדכני. אתה נושא באחריות המלאה לכך שהמידע שלך מדויק, עדכני וכי הוא מציית לעקרון זה.

10. שינויים בהודעת פרטיות זו 

אנו נעדכן את הודעת הפרטיות שלנו מעת לעת כדי להבטיח שאתה מודע באופן מיידי לפעילויות עיבוד הנתונים של Canon. אנו לא נעסוק בפעולות עיבוד כלשהן שעשויות להעמיד את המידע האישי שלך בסיכון ונקבל את הסכמתך המפורשת כשהדבר נחוץ על מנת להגן על זכותך לפרטיות. אנו נדאג לעדכן אותך בכל שינוי המבוצע בהודעות פרטיות זו דרך השירותים. אנו גם נשתמש בכל אמצעי התקשורת המסופקים לך כדי להודיע לך על שינויים חשובים בהודעת פרטיות זו. אם תמשיך להשתמש בשירותים שלנו לאחר שקיבלת הודעה ברורה על עדכון הודעת הפרטיות, אתה מסכים להיות מחויב בתנאים המעודכנים.

11. פנייה ל-Canon 

פנה ל-Canon בכל שאלה או חשש הנוגעים להודעת פרטיות זו במשרד האזורי של Canon באזורך, שפרטיו נמצאים בדף 'צור קשר' באתר האינטרנט שלנו או ישירות אל ה-DPO האירופי שלנו בכתובת DataProtectionOfficer@Canon-Europe.com

אנו מקווים ש-Canon תוכל להפיג כל חשש שעשוי להתעורר אצלך. עם זאת, אם עדיין אינך משוכנע, תוכל להעלות את חששותיך בפני הרשות המקומית להגנה על נתונים במקום מגוריך.

12. הגדרת Canon והחברות המסונפות לה 

בהודעת פרטיות זו, 'Canon' פירושה Canon Inc.‎ וכן Canon Europa N.V והחברות שבבעלותה המלאה ובהודעה זו היא תיקרא 'אנו', 'אנחנו', 'שלנו' או Canon'‎‏‎‏‎'. החברות המסונפות של Canon פירושן:

  • חברה בת בשליטת Canon Europa N.V‏ (“CENV”), כאשר שליטה פירושה כי CENV שולטת במדיניות הפיננסית והתפעולית של החברה הבת שליטה מיוצגת על ידי החזקת מניות של יותר מ-50% מזכויות ההצבעה; או
  • חברה שעליה יש ל-CENV השפעה משמעותית, בצורה של סמכות להשתתף בהחלטות המדיניות הפיננסית והתפעולית של החברה המסונפת (אך לא שליטה או שליטה משותפת). השפעה משמעותית מוגדרת כמצבים שבהם CENV מחזיקה ב-20% או יותר מזכויות ההצבעה (ישירות או דרך חברות בנות) של חברה אחרת (המושקעת).

עדכון אחרון: 10-12-2020

גרסה: 1.1