Hero
alt text goes here

3 שנות אחריות*

תוכל ליהנות משקט נפשי רב יותר עם הצעת האחריות שלנו ל-3 שנים

*תקף למוצרים הרלוונטיים שמפורטים להלן

*תנאים והתניות חלים

רישום האחריות ל-3 שנים

רכוש כל אחת מהמדפסות והסורקים MAXIFY, ‏i-SENSYS, ‏imageRUNNER ו-imageFORMULA הנבחרים שלנו ותוכל ליהנות משקט נפשי רב יותר עם הצעת האחריות שלנו ל-3 שנים.

דרוש כעת

*תנאים והתניות חלים

מוצרים מתאימים

רכוש כל אחת מהמדפסות והסורקים MAXIFY, ‏i-SENSYS, ‏imageRUNNER ו-imageFORMULA הנבחרים שלנו ותוכל ליהנות משקט נפשי רב יותר עם הצעת האחריות שלנו ל-3 שנים.

MAXIFY

סדרה i-SENSYS

imageFORMULA

imageRUNNER

שאלות נפוצות

כיצד אדע אם התביעה שלי מתעכבת עקב מידע שגוי או חסר?

לאחר שנרשמת בהצלחה באופן מקוון לאחריות של Canon, יישלח אליך בדוא"ל אישור עם הבקשה שלך שמכיל גם את מספר האסמכתא ואת פרטי ההתחברות האישיים שלך לאתר שבו תוכל לבדוק את סטטוס התביעה שלך. במקרה שרשמת מידע שגוי כלשהו, הדבר ישתקף באתר זה ובנוסף יישלח אליך דוא"ל שיודיע לך על המידע שעדיין נדרש. הדרך המהירה ביותר לספק לנו את כל המידע שחסר היא על-ידי התחברות לאתר ועדכון הפרטים שלך.

באילו פורמטים ניתן להשתמש להעלאת מסמכים כחלק מתהליך הרישום והאם יש מגבלות גודל?

אנא שים לב! הקובץ שלך לא צריך להיות גדול מ-4 מגה-בייט. ניתן להעלות קובצי JPG, ‏TIF ו-PDF בלבד.

אילו עסקאות/מוצרים אינם נכללים בהצעת אחריות זו?

החרגות מפורטות בתנאים ובהתניות. לסיכום, ההחרגות כוללות את הדברים להלן:
1. מוצרים שלא פורסמו במסגרת המצבע. ראה כאן for רשימה מלאה של המוצרים שכלולים בהצעה
2. מוצר שנרכש מחוץ לאזור של המבצע
3. מוצרים יד-שנייה, משופצים או מותאמים, או של מוצרים מזויפים או כאלה שיש בהם הפרה כלשהי של זכויות הקניין הרוחני של חברות מקבוצת חברות Canon (לדוגמה, מוצרים 'מקבילים' או 'אפורים')

בטופס התביעה המקוון, למה אתם מתכוונים ב'אפשרות תשלום'?

הדבר מתייחס לאופן שבו רכשת את המוצר במקור.

היכן המספר הסידורי של המוצר?

לאיתור המספר הסידורי היכנס לקישור 'היכן למצוא את המספר הסידורי'כאן והוא יראה לך היכן הוא נמצא במוצר(ים) שלך. שים לב שלא לבלבל בין המספר הסידורי לבין ה-EAN/ברקוד. התמונה להלן מייצגת את ה-EAN/ברקוד, שבדרך כלל נמצא בצד של מארז המוצר, זהו אינו המספר הסידורי של המוצר שאתה נדרש להגיש כדי לאמת את התביעה שלך. המספר הסידורי נמצא על גוף המוצר עצמו, כדי לעזור לך למצוא את המספר הסידורי שלך אנא עיין במדריך שלנו כאן.

מדוע אני לא יכול להיכנס לאתר עם קוד המעקב שלי?

שים לב שהכניסה רגישה לאותיות רישיות וקטנות, לכן עליך להקפיד ולהקליד את קוד ההתחברות במדויק (עם אותיות רישיות/קטנות).

בנושאים הבאים בעת ניסיון להירשם באופן מקוון:
- אני מנסה להירשם כבר זמן מה וזה לא מאפשר לי
- אני כל הזמן מקבל הודעה 'אינך מורשה'
- ניסיתי לשלוח מחדש את הטופס אבל זה לא עובד.
ברוב המקרים הדבר תלוי במכשיר שדרכו אתה מנסה לגשת לאתר, טלפון נייד/חכם, Apple Mac, מכשיר אחר וכדומה, ולא מדובר בתקלה באתר. במקרים אלה עליך להתייעץ עם היצרן של המוצר שבו אתה משתמש לקבלת ייעוץ. אם השאלות הנפוצות לעיל לא ענו על שאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל לכתובת הדוא"ל להלן או אם שאלתך דחופה, תוכל להתקשר אלינו למספר הבא ‎+44 (0) 207 660 0186 או לבקר בעמוד התמיכה של Canon.

מה קורה אם אני לא מצליח לרשום את התביעה שלי באינטרנט?

אם אינך יכול להשתמש ברישום המקוון או בטופס המקוון, אנא צור קשר עם תמיכת הלקוחות של Canon במספר ‎+44 (0) 207 660 0186 כדי להזמין טופס רישום על-גבי נייר.

מהן הרמות השונות של שירותי אחריות?

החזרה לבסיס:
אם במהלך תקופת האחריות זוהתה במוצר תקלה שמקורה בייצור, יש להחזירו למעבדת תיקון שאושרה על-ידי Canon, שם הוא יתוקן ללא תשלום על-ידי טכנאים מורשים של Canon. המוצר יוחזר אליך עם השלמת התיקון.


באתר הלקוח:
אם במהלך תקופת האחריות זוהתה תקלה שמקורה בייצור במוצר שזכאי לקבל שירות באתר הלקוח במסגרת האחריות, השירות יינתן באחת מהדרכים הבאות:

  • תיקון באתר הלקוח (באמצעות טכנאי)
  • החלפה באתר הלקוח (באמצעות שליח)

למידע נוסף בנוגע לשירותי האחריות השונים ולתנאי האחריות המלאים אנא הקש כאן.

כיצד אוכל לתבוע קבלת שירות במסגרת מבצע שירות האחריות?

לאחר אימות התוקף של התביעה, במקרה שעליך לקבל שירותי אחריות מורחבים ו/או משודרגים הכלולים בהצעה זו, פנה אל מוקד התמיכה המקומי הרלוונטי של Canon כאן והיה מוכן:


א'. לספק את שם הדגם המלא והמספר הסידורי* של המכשיר/המדפסת;
ב'. לאמת את מערכת ההפעלה המותקנת במחשב שלך – אם רלוונטי;
ג'. לאמת את פרטי הקשר שלך, את כתובת המכשיר/המדפסת וכתובת דוא"ל;
ד'. לספק הוכחה לרכישת המוצר וההפעלה של האחריות במסגרת המבצע, כמו למשל אישור הדוא"ל שנשלח בעקבות רישום האחריות המקוון;
ה'. ספק תיאור תקלה ברור ולבצע כל הליך אבחון כפי שמומלץ;
ו'. לציית לכל הנחיה סבירה של מוקד העזרה כדי לאפשר לך לקבל את השירות במסגרת האחריות.

* לקבלת עזרה במציאת המספר הסידורי שלך, לחץ כאן.


רישום האחריות ל-3 שנים

רכוש כל אחת מהמדפסות והסורקים MAXIFY, ‏i-SENSYS, ‏imageRUNNER ו-imageFORMULA הנבחרים שלנו ותוכל ליהנות משקט נפשי רב יותר עם הצעת האחריות שלנו ל-3 שנים.

דרוש כעת

*תנאים והתניות חלים