הדפסה

איכות גבוהה, עלויות נמוכות, כמויות גדולות: הכר את מדפסת PIXMA G640 ו-G540 MegaTank

הכר לעומק את מדפסות PIXMA MegaTank החדשות וגלה מדוע הן אידאליות לבעלי עסקים ומושלמות למשרד הביתי.
A Canon PIXMA G540 printer surrounded by colourful 4x6 printed photographs.

בין אם אתה מחזיק חנות צילום, סטודיו לצילומי דיוקן או משרד עיצוב גרפי, איכות תמונה מעולה ועלויות הדפסה נמוכות חשובות לעסק שלך. המדפסות האחרונות בסדרת Canon PIXMA MegaTank - ‏PIXMA G640 ו-PIXMA G540 – יכולות להנפיק הדפסים מפורטים שיכולים להחזיק מעמד חיים שלמים. הכסף שאפשר לחסוך הודות לתפוקת הדיו המרשימה שלהן הוא אטרקטיבי כמו ההדפסים עצמם. גלה כמה אתה מוציא על הדפסה באמצעות המחשבון שלנו.

שתי המדפסות נהנות מהיתרונות של מערכת דיו צבע ChromaLife100 החדשה בשישה צבעים שנועדה לעמוד במבחן הזמן: הדיו יחזיק מעמד 100 שנה באלבום תמונות כאשר התמונות מודפסות על ניירCanon Plus Glossy II PP-201. בין אם אתה מדפיס עבור לקוחות או לשימוש באלבומי תמונות אישיים, מובטחת איכות שתחזיק מעמד לכל החיים.

ערכת הדיו במדפסות PIXMA G640 ו-PIXMA G540 כוללת צבעי אדום ואפור ייעודיים שמוסיפים חיוניות להדפסים. הוספת דיו אדום מעניקה טווח צבעים מורחב שמאפשר גוונים עשירים יותר והדיו האפור מעשיר צבעים באזורים כהים לניגודיות משופרת ותחושה מציאותית יותר. יתרון נוסף של דיו אפור ייעודי הוא שהצבעים משוחזרים ביציבות רבה יותר ומעניקים תוצאות עקביות יותר בין סוגים שונים של נייר צילום - כלומר, הדפסים מודגשים יותר עבור העסק שלך.

אפשר להדפיס עד 3,800 תמונות בגודל 10x15 ס"מ ממכל דיו אחד

מדפסת Canon PIXMA G640 ועליה מצלמה, מוקפות בתמונות מודפסות.

תוספת של דיו אדום ואפור מרחיבה את סולם הצבעים, מפיקה הדפסי תמונות עשירים ודינמיים יותר מכפי שאפשר לקבל מסט דיו של ארבעה צבעים.

מדפסות PIXMA G640 ו-PIXMA G540 כוללות מכלי דיו ניתנים למילוי חוזר בקיבולת גבוהה במיוחד ומאפשרות להדפיס באופן נוח וחסכוני יותר במקום להזמין ולהחליף בקביעות מחסניות דיו לשימוש חד-פעמי. יותר מזה, שתי מדפסות הצילום, PIXMA G650 ו-PIXMA G550 יעילות מאוד ומנפיקות נפח גדול במיוחד של הדפסות - עד 3,8001 תמונות בגודל 10x15 ס"מ מערכה אחת של בקבוקי דיו.

מילוי המכלים פשוט מתמיד. הבקבוקים ופקקי המכלים מקודדים לפי צבעים, כאשר כל פתח מעוצב באופן שמאפשר התאמה של בקבוק הדיו הנכון בלבד, תכונה שמבטיחה מילוי ללא טעויות. לא חייבים ללחוץ על הבקבוקים, הם יפסיקו להזריק דיו מיד כאשר המכל יתמלא - גם פקקי צינוריות הדיו עוצבו לאחיזה קלה. כל אלה מאפשרים תחזוקה ללא לכלוך וידיים נקיות.

יד מרימה תמונה של עגבניות שזה עתה הודפסה במדפסת מסדרת PIXMA G.

סט הדיו בשישה צבעים של PIXMA G640 ו-PIXMA G540 מפיק תמונות באיכות גבוהה והדפסים עמידים לאורך זמן הודות לתערובת ChromaLife100.

יד שופכת בקבוק של דיו אדום לתוך מדפסת מסדרת PIXMA G ולצדה בקבוקים נוספים.

המדפסות PIXMA G640 ו-PIXMA G540 תוכננו לתחזוקה קלה, כולל מילוי דיו ללא מאמץ והחלפה פשוטה של מחסנית תחזוקת הדיו.

על מנת לצמצם זמן השבתה, מדפסות הצילום PIXMA G640 ו-PIXMA G540 מציעות דיוק משופר של הזנת נייר וקיבולת גבוהה של עד 100 גיליונות A4. הן כוללות גם ראשי הדפסה שניתנים להחלפה על ידי המשתמש2 ומחסניות תחזוקה לדיו. כל דגם כולל גם מסך LCD מלא עם נקודות, כך שתוכל לעקוב אחר מחסנית התחזוקה, להתאים את הגדרות ההדפסה ולזהות שגיאות הדפסה כלשהן, כדי לקבל הדפסה חלקה פעם אחר פעם.

המדפסות PIXMA G640 ו-PIXMA G540 מציעות הדפסה אלחוטית ממגוון מכשירים ותואמות ליישומון Canon PRINT,‏ Mopria Print Service®‎ ו-Apple AirPrint®‎.

מדפסת All-In-One

PIXMA G640 משכפלת תמונה.

PIXMA G640 משלבת תכונות של שכפול וסריקה, לכל הצרכים של המשרד הביתי שלך.

מדפסת מסדרת PIXMA G מדפיסה תמונה מטלפון חכם.

מדפסות PIXMA G640 ו-PIXMA G540 ניתנות להפעלה באופן אלחוטי עם הוראות הדפסה והן יכבו את עצמן אוטומטית אחרי השלמת המשימות.

בעוד ששני דגמי המדפסות חולקים את אותן יכולות ההדפסה באיכות ונפח גבוהים, PIXMA G640 מוסיפה פונקציית צילום וסורק של 600x1200 dpi, תכונות שהופכות אותה למדפסת רב-תכליתית מושלמת, שתשתלב בקלות במקום העבודה או במשרד ביתי. דגמי PIXMA G640 ו-PIXMA G540 כוללים גם פונקציית כיבוי והפעלה אוטומטית. תכונה חוסכת אנרגיה זו מאפשר לך לשלוח עבודות הדפסה ממחשב נייד, מטלפון או ממצלמה עם יכולת Wi-Fi בזמן שאתה עובד במקום אחר והן ימתינו לך כשתחזור. עם תאימות PIXMA Cloud Link ניתן להדפיס תמונות ומסמכים גם ממדיה חברתית ומאתרי שיתוף תמונות.

מדפסות PIXMA G640 ו-PIXMA G540 יכולות להדפיס 8,000 גיליונות A4 עם ערכה אחת של בקבוקי דיו צבעוני, תוך שמירה על אותה רמת יעילות עם נייר A4 רגיל כמו בהדפסי תמונות בגודל 10x15 ס"מ. ניתן גם להשתמש בהן להדפסת עלונים ופוסטרים בגודל של עד 1200 מ"מ על גיליונות בגודל A4, דרך הורדה בחינם של תוכנת PosterArtist Lite של Canon עבור Microsoft Windows.

PIXMA G650 ו-PIXMA G550 הרב תכליתיות מאפשרות לבעלי עסקים להעניק מגוון רחב של שירותי הדפסה ללקוחות במחירים משתלמים. הן מושלמות למפעילי חנות צילום 'עשה זאת בעצמך' ולספקי תעודות מזהות או לאנשי מקצוע בתחום השיווק שצריכים לייצר כמויות גדולות של כרזות, עלונים וחומר פרסומי אחר. אם אתה מחפש מדפסת המציעה קיבולת, נוחות והדפסה בעלות נמוכה בלי להתפשר על איכות התמונה, לא כדאי לפספס את התוספות החדשות האלה לסדרת MegaTank של Canon.

נכתב על-ידי מרקוס הוקינס

  1. הערך 'תפוקת עמודים' המשוער מבוסס על שיטת הבדיקה הפרטנית של Canon, המבוססת על טבלת התקן ISO/IEC 29103 והדמיה של הדפסה רציפה עם הרכיב החליפי, לאחר הגדרה ראשונית.
  2. הזמינות משתנה מאזור לאזור.

מוצרים קשורים

  • PIXMA G640

    מדפסות ביתיות

    PIXMA G640

    PIXMA G640, המדפסת הרב-תכליתית הראשונה מסדרה PIXMA G עם שישה מכלי דיו מבוסס צבע למילוי חוזר, משלבת הדפסה ללא תחרות באיכות תמונה עם יכולת הפקה בהיקפים גדולים בעלויות נמוכות ביותר.
  • pixma g540 fra range page

    מדפסות ביתיות

    PIXMA G540

    מדפסות חד-תכליתיות עם שישה מכלי דיו מבוסס צבע למילוי חוזר להדפסה איכותית של תמונות ויכולת הפקה בהיקפים גדולים בעלויות נמוכות במיוחד.
  • מדפסות הזרקת דיו

    Plus Glossy II PP-201

    נייר הצילום Photo Paper Plus Glossy II של Canon הוא הנייר המושלם להדפסת תמונות מצולמות, לאיכות מעולה וגימור מבריק. הגימור המושלם לתמונות דיגיטליות ולכל הדפס אחר.

מאמרים קשורים

  • טיפים להדפסה

    מדפסות MegaTank ויתרונותיהן

    גלה שש סיבות מדוע אתה זקוק למדפסת MegaTank.

  • הדפסה

    המדפסות הטובות ביותר עבור מעצבים

    מדפסות הן כלים חיוניים עבור מעצבים, אך כיצד תבחר את הדגם המתאים לצרכיך?

  • הדפסה

    הזרקת דיו או לייזר - איזה סוג מתאים לכם יותר?

    בואו לגלות את ההבדלים בין מדפסות הזרקת הדיו והלייזר של Canon וגלו מהי המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

  • הדפסה

    כיצד להשתמש במדפסת אלחוטית

    דרכים חכמות להפקת המרב מהמדפסת האלחוטית שלכם.