שימור לקוחות
על ידי יצירת תקשורת משופרת ואישית יותר
לשפר את העסקים שלך באמצעות תקשורת יעילה יותר עם לקוחות.
הלקוחות מצפים בימינו שהחברות יספקו להם את המידע שהם רוצים, מתי שהם רוצים אותו, ושהמידע יגיע למכשיר לפי בחירתם.
על ידי יצירת תקשורת משופרת ואישית יותר
על ידי העברת מסרים בצורה עקבית יותר בכל הערוצים האפשריים
על ידי יצירת תוכן ללקוחות על ידי העסק במקום ה-IT
על ידי שילוב נתונים ממערכות מורשת ישנות
ניהול וקשרי לקוחות: גישה חדשה
הפתרון כולל פרודוקטיביות תפעולית משופרת ומגביר את יכולת התגובה שלנו ללקוחות.
Alan Watson
מנהל קשרי לקוחות, Aegon בריטניה
חברת הביטוח הבינלאומית Aegon ביקשה לשפר את צורת התקשורת שלה עם שני מיליון לקוחותיה בבריטניה. בנוסף להכנות למעבר מדפוס למודל דיגיטלי, החברה ביקשה להפחית עלויות באמצעות מיקור חוץ, תוך שיפור אבטחת המידע ויכולות הביקורת.
עזרנו ל-Aegon לפתח מערכת עיבוד דואר פנימית וחיצונית חדשנית עם עיבוד מסמכים אוטומטי ואחסון אלקטרוני. מערכת ניהול מסמכים יעילה זו אוחסנה במתקן שנבנה במיוחד למטרה זו מחוץ לאתר ושנוהל על ידי Canon.
פתרון מיקור החוץ שלנו לקשרי לקוחות הוביל לעיבוד דואר מהיר יותר ב-50% ולהפחתת עלויות כוללת בשיעור של 25%. הפתרון עזר ל-Aegon לבצע מעבר מדפוס למודל דיגיטלי ואף שיפר את התפוקה ואת השליטה על נתונים ואפשר לחברה לעמוד בדרישות הרגולטוריות.
דואר על גבי נייר או דיגיטלי
ממספר מקורות
מותאמת אישית באמצעות נתוני מסמך
מבוסס על תבניות מסמכים מותאמות אישית
מערכת הפצה רב-ערוצית
לשליפה וביקורת בקלות
לעבוד מהר יותר, לקצץ בעלויות ולספק שירות לקוחות טוב מאי פעם באמצעות עיבוד יעיל יותר של דואר
שיפור היעילות והפחתת השגיאות על ידי אוטומציה של בקשות הלקוחות להליך רישומם