דוח התובנות: סקירת עתיד ההדפסה
הדוח בוחן כיצד הטכנולוגיות, הגישות וההתנהגויות הנוכחיות של לקוחות מעצבות את מגמות העתיד – וכיצד ספקי שירותי הדפסה יכולים להיעזר במסקנות האלה כדי לשפר את התכנון בהווה ובעתיד.
הכר את פנל המומחים שלנו
בנג'מין טאלין
בנג'מין טאלין הוא המייסד של MoreThanDigital, אחת מ-15 הפלטפורמות העסקיות הגדולות ביותר בעולם. על הלקוחות של בנג'מין נמנים Google, וכן 16 ממשלות ומשרדים ממשלתיים ברחבי העולם, וכיום הוא חבר בשלוש ועדות של האיחוד האירופי.
מאריי גראב
למאריי גראב יש ניסיון של מעל 20 שנה בטרנספורמציה ודיגיטציה, עם מגוון רחב של אסכולות IT ותקשורת. מאריי משמש כיועץ במספר מוסדות AI ומייעץ במגוון רחב של מודרניזציה טכנולוגית, טכנולוגיה עם תכנון לעתיד וטרנספורמציה.
ביאטה ואן לו-בורן
ביאטה ואן לו-בורן היא מנהלת בכירה בענף השירותים הפיננסיים, הנתונים וכלכלת האקלים עם מעל 20 שנות ניסיון במרכזים פיננסיים באירופה, באסיה ובארצות הברית. ביאטה מחויבת לפעול ליצירת השפעה חיובית עבור ארגונים, אנשים וכדור הארץ. היא מיישמת את המומחיות שלה בתחומי הקיימות, הפיננסים והנתונים כדי לספק פתרונות אסטרטגיים.
רפאל רודריגז
רפאל רודריגז מסתמך על הניסיון שלו בניהול מוצרים עם יצרנית תקשורת דיגיטלית מובילה – בתקופה זו הוא עבד על יוזמות עסקיות חדשות שקשורות לעתיד ההדפסה. בתפקידיו האחרונים, רפאל פיתח פלטפורמות מסחר אלקטרוני ופתרונות מבוססי-AI וכרגע הוא עובד על אסטרטגיה לעתיד עבור חברת מוצרי חשמל צרכניים.
דוח Future of Print Insight – סקירה כללית
מת'יו פולקנר (Canon אירופה) מציג בפנינו את אנשי העתיד שעובדים יחד ואת הנושאים שנבחן יחד כדי להנחות ולבסס את קבלת ההחלטות היום ובעתיד.
סייר בדוח 'עתיד ההדפסה'
ציין את פרטי הקשר שלך ונספק לך את התוכן ללא תשלום וללא מחויבות נוספת. אנחנו מחויבים לתמוך בחדשנות עסקית וטכנולוגית מתמשכת ולעודד אותה בעזרת הדפסה דיגיטלית.
הנושאים המרכזיים
היתרונות המרכזיים של הדפסה בעולם הדיגיטל
כיצד אפשר וכדאי למנף את האיכויות והחוזקות הייחודיות של ההדפסה כדי ליצור הזדמנויות ותזרימי הכנסה חדשים למרות התנועה הנתפסת המתמשכת לעבר תקשורת דיגיטלית.
הדפסה, זהות וסטטוס
כיצד התקשורת בנושא הדפסה יכולה ליצור קשרים עם הלקוחות ולספק את הצורך שלהם במידע רלוונטי ומהימן במיוחד שתומך בקיום משותף של העולם הפיזי והדיגיטלי.
החשיבות של AI
תפקיד הבינה המלאכותית כיום ובעתיד נבחן באופן אובייקטיבי, בפרט האופן שבו היא יכולה לשפר את ההכנסות מהנתונים שנאספו על-ידי ספקי פתרונות ההדפסה, מכיוון שההדפסה מושכת תשומת לב ויוצרת קשרים בין בני אדם.
לשמור על קיימות
החשיבות של קידום הקיימות בהדפסה הדיגיטלית ודרכים שבהן שיקולים לטובת הסביבה ושיטות עבודה אקולוגיות מומלצות יכולים גם לחסוך לארגונים זמן וכסף.
שותפות, שיתוף פעולה ותמיכה
ספקים של שירותי הדפסה והלקוחות שלהם צריכים להתמקד בשיתוף פעולה כדי לקבל תועלת הדדית, ולבחון כיצד Canon תורמת באופן פעיל לאורך שרשרת הערך במגוון יוזמות מעשיות.