שוק התקשורת משתנה והדיגיטציה ממשיכה להשפיע על חיי היומיום שלנו. בכל מקום שבו תביט, מותגים מובילים את הצרכן לכיוון הדיגיטלי. בעוד ישומי "עסקאות" מסורתיים, כדוגמת דפי בנק בשחור-לבן, חשבוניות ומסמכי פוליסה, הולכים ונעלמים אט אט, צצו יישומים חדשים המנצלים באופן מלא את מערכות הזרקת הדיו הצבעוני המהירות של ימינו.
משווקים התאימו את הדרך שבה הם משתמשים בדפוס לתקשורת עם לקוחותיהם, והפכו אותה לאפקטיבית יותר באמצעות שימוש בצבע. כתוצאה מכך, תאגידים גדולים, מפעלי הדפסה ציבוריים, מפעילי דפוס וספקי שירותי IT והדפסה החלו להשקיע בטכנולוגיית הזרקת דיו מתקדמת להפקה בנפחים גבוהים.
ספקי תקשורת עסקית זיהו הזדמנות לצמיחה בהדפסה פרסומית וביישומי אמנות גרפית. מותגים הגבירו את נפח ההדפסות הצבעוניות שלהם בתחום התקשורת העסקית1, ולכן לאנשי המקצוע בתחום ההדפסה יש כעת הזדמנות להפנות את מאמציהם להדפסת יישומים שיווקיים כמו דיוור ישיר, חוברות, פוסטרים, מדריכים, פליירים ותוספים.
על ידי כך שפתחו עצמם לאפשרות לייצר תקשורת עסקית באיכות גבוהה, פעולות הדפוס הצליחו להרחיב את שירותיהן, תוך מענה לדרישה הולכת וגוברת עבור יישומים2 צבעוניים.
הזדמנויות חדשות בתקשורת עסקית בעזרת הזרקת דיו
דרישה גוברת לתקשורת שיווקית עסקית בצבע
עלייה זו בביקוש לתקשורת שיווקית מודפסת נובעת ממספר סיבות: צרכנים נותנים אמון בדפוס3, אנשים מעדיפים לשמור עותקים מודפסים של מסמכים חשובים4 ובנוסף, בשל העלייה בפשעי סייבר5, לקוחות מרגישים בטוחים יותר כאשר המסמכים קיימים בפורמט מודפס.
כעת, כאשר טכנולוגיית הזרקת הדיו התפתחה מבחינת איכות התמונה ומהירות ההדפסה, ספקי תקשורת עסקית מרגישים בטוחים ביכולתם לייצר מגוון רחב יותר של יישומים. מכיוון שטכנולוגיית הזרקת הדיו כל כך גמישה וחסכונית במיוחד, תאגידים גדולים, מפעלי הדפסה ציבוריים, מפעילי מדפסות וספקי שירותי IT והדפסה יכולים להפנות את יכולותיהם כמעט לכל עבודה הדפסה. ללא קשר לגודל ההדפסה, מתקני הדפוס הללו יכולים להסתמך על מכונות הזרקת הדיו שלהם כדי לייצר מבחר גדול של יישומים, כולל פליירים, תוספים ופולדרים, בין אם עבור מחלקת השיווק הפנימית שלהם ובין אם עבור לקוחות חיצוניים.
לאחר מכן נעשה שימוש ביישומים היברידיים בהדפסה שמנצלים את יכולות עיבוד הנתונים ותקשורת האינטרנט, תוך שילוב עם איכות ומהירות טכנולוגיית הזרקת הדיו. לאור היכרותם עם טיפול בנתוני לקוחות בהפקת הדפסות עסקיות מסורתיות, מתקני הדפוס הללו מתאימים באופן אידיאלי להפקת יישומים שיווקיים ותקשורתיים עסקיים המותאמים אישית והמתקדמים יותר של ימינו.
יישומים היברידיים כמו הדפסה פרוגרמטית ואומני-צ'אנל נמצאים בעלייה, שכן מותגים מחפשים להציע קמפיינים מחוברים יותר, חוצי-ערוצים, שמניבים החזר על השקעה (ROI) טוב יותר. ספקי דפוס חייבים גם להיערך כדי לתת למותגים הדרכה נוספת לגבי האופן שבו ניתן להשתמש ביישומי דפוס כדי לתמוך בתקשורת דיגיטלית, ולהדגים כיצד דפוס יכול למלא תפקיד תומך ומשמעותי בהעברת תקשורת רב-ערוצית.
מקסום הזדמנויות יישום עם טכנולוגיית הזרקת דיו דיגיטלית מהירה של ימינו
תאגידים גדולים, פעולות הדפסה במפעלים ציבוריים, וספקי שירותי IT והדפסה שכבר מחזיקים במנועי הזרקת דיו דיגיטלית מהירה, כמו ה-Canon varioPRINT iX3200 וסדרת ה- ColorStream 8000, מחזיקים בכל כוח ההדפסה שהם צריכים כדי לנצל את הצמיחה בביקוש לתקשורת עסקית וכדי לתמוך במותגים בהוצאה לפועל של קמפיינים שיווקיים אפקטיביים רב-ערוציים.
טכנולוגיית הזרקת הדיו של ימינו משלבת איכות דמוית אופסט, פרודוקטיביות ויכולת להתמודד במגוון רחב של חומרי הדפסה, ומייצרת מהדורות קצרות של מגוון רחב של יישומים.
הודות להתקדמות בטכנולוגיית הזרקת הדיו, מנועי ההדפסה של היום מסוגלים להפיק תדפיסים באיכות גבוהה תוך שימוש בטווח צבעים רחב יותר, כך שחומרי שיווק מודפסים עומדים באופן עקבי בהנחיות המותג.
Christian Kempf, Atruvia AG
לקוחות Canon – מנצלים את ההזדמנויות הנובעות מהצמיחה ביישומי תקשורת עסקית.
בהתייחסו להרחבת פורטפוליו יישומי ההדפסה של החברה מעבר להדפסה עסקית, הודות לגמישות ולאיכות של יישומי צבע המופקים ב-varioPRINT iX3200, אומר כריסטיאן קמפף מ-Atruvia AG: "הייתי בטוח שפעילות הדפוס שלנו תוכל להגדיל את נפחי ההדפסה שלה ולטפל במגוון רחב יותר של יישומים על גבי מגוון מדיות שונות. פיתוח טכנולוגיית הזרקת הדיו הגיע לרמת בשלות שמעניקה הזדמנויות חדשות למגוון רחב יותר של יישומים. המכונה מסוגלת להרבה יותר, וזה נהדר להיכנס לשוק שבו אנחנו יכולים להפיק תוצרים באיכות גבוהה על גבי מדיה עבה הרבה יותר – ולייצר חוברות יוקרתיות, פליירים וחומרי שיווק נוספים."
"אנחנו יכולים גם לתת מענה ללקוחות שמעוניינים באצוות הדפסה קצרות בהרבה. מה שמרשים אותם הכי הרבה הוא האיכות הדומה לאופסט של המוצר הסופי ומהירות הביצוע שלנו," הוא מסכם.
"בשל טווח הצבעים הרחב יותר של ה-ColorStream 8000, העברנו חלק מעבודתנו מאופסט להזרקת דיו," אומר גונתר רופינג מ-.DATEV eG "כעת אנו מסוגלים לשחזר במדויק את צבעי המותג של לקוחותינו, וכך נפתחות בפנינו הזדמנויות חדשות, כמו עלוני קידום מכירות, מחברות אישיות ופליירים. הכנסת העבודה הזו לתוך החברה לא רק שווה יותר מבחינה כלכלית, אלא גם מאפשרת לנו להתמודד עם שינוי טקסט ברגע האחרון ולהיות יותר ניסיוניים עם גרסאות שונות כדי לראות אילו קמפיינים מניבים את התוצאות הטובות ביותר.
מוצרים קשורים ופתרונות
-
מכונות דפוס דיגיטליות להדפסה בצבע
varioPRINT iX3200
גלה את מדפסת הדיו הגלילית המובילה בשוק, אשר תעזור לך לחוות יותר רווחים ויותר עסקים.