תנאים והתניות

תנאים והתניות להצעת אחריות ל-3 שנים

גורם מקדם

1. הגורם המקדם הוא Canon Europa N.V.‎, חברה רשומה שכתובתה Bovenkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, the Netherlands (להלן, "Canon").


הצעה

2. למוצרי Canon הנבחרים ("מוצרי קידום מכירות") המפורטים להלן, הצעת אחריות זו ל-3 שנים ("הצעת אחריות") מציעה אחת מהאפשרויות הבאות:

o הארכה לשנה אחת לאחריות המסחרית המתאימה של Canon לשנתיים - אחריות של מערכת האחריות האירופאית (" EWS ").
o שדרוג שירות והארכה לשנה לאחריות הרלוונטית של EWS.
o לסדרת PIXMA G, זוהי הרחבה של שנה לאחריות המסחרית הרלוונטית לשנתיים של Canon או ל-30,000 עמודים, המוקדם מביניהם.
o לדגמי PIXMA G650 ו-G550 זו תהיה הארכה של שנה או תוספת של 10,000 עמודים, המוקדם מביניהם.

3. למעט תיקונים מפורשים המפורטים כאן (בשל הרחבה ו/או שדרוג), תנאי EWS החלים יחולו על שירותי האחריות הניתנים במסגרת הצעת אחריות זו. במקרה של סתירה כלשהי בין תנאי השירותים המפורטים במסגרת הצעת אחריות זו לאלו של EWS, תנאי הצעת האחריות הם הקובעים.


משתתפים

4. הצעת אחריות זו מוצעת למשתמשי קצה (עסקים או יחידים) בלבד ("משתתפים" או "משתתף"). מפיצים ומשווקים מנועים מהצעה זו ולא יוכלו לתבוע אותה בשם לקוחותיהם.

5. כל המשתתפים חייבים להיות בני 18 ומעלה.

6. כל משתתף ייחשב כאילו הסכים שיחולו עליו תנאים והתניות אלה ("התנאים").


מוצרי ההצעה

7. מוצרי Canon הנבחרים הזכאים להצעת אחריות זו ("מוצרי ההצעה") והצעת האחריות הרלוונטית כלולים ברשימת מוצרי ההצעה בנספח 1 לתנאים אלה. Canon תוסיף או תסיר מוצרים מרשימת מוצרי ההצעה, לכן אנא עיין בדף ההצעה כאן ובנספח 1 לתנאים אלה כדי לקבל את המידע העדכני ביותר על המוצרים הכלולים בהצעת אחריות זו.


נספח 1


רשימת מוצרי ההצעה


קבוצת מוצרים מכשיר / מדפסת הצעת מבצע מבצע שירות אחריות
PIXMA G650 הרחבה החזרה לבסיס
G550 החזרה לבסיס
G7050 החזרה לבסיס
G6050 החזרה לבסיס
GM4050 החזרה לבסיס
G4511 החזרה לבסיס
G5050 החזרה לבסיס
GM2050 החזרה לבסיס
G3501 החזרה לבסיס
G3510 החזרה לבסיס
G4510 החזרה לבסיס
G1520 החזרה לבסיס
G2520 החזרה לבסיס
G3520 החזרה לבסיס
G2560 החזרה לבסיס
G3560 החזרה לבסיס
MAXIFY MB2150 שדרוג והרחבה החלפה באתר הלקוח
MB2155 החלפה באתר הלקוח
MB2750 החלפה באתר הלקוח
MB2755 החלפה באתר הלקוח
GX6050 החלפה באתר הלקוח
GX7050 החלפה באתר הלקוח
MB5150 הרחבה החלפה באתר הלקוח
MB5155 החלפה באתר הלקוח
MB5450 החלפה באתר הלקוח
MB5455 החלפה באתר הלקוח
iB4150 החלפה באתר הלקוח
סדרה i-SENSYS LBP223dw הרחבה תיקון באתר הלקוח
LBP226dw תיקון באתר הלקוח
LBP233dw תיקון באתר הלקוח
LBP236dw תיקון באתר הלקוח
LBP621Cw תיקון באתר הלקוח
LBP623Cdw תיקון באתר הלקוח
LBP663Cdw תיקון באתר הלקוח
LBP722Cdw תיקון באתר הלקוח
MF443dw תיקון באתר הלקוח
MF445dw תיקון באתר הלקוח
MF453dw תיקון באתר הלקוח
MF455dw תיקון באתר הלקוח
MF542x תיקון באתר הלקוח
MF543x תיקון באתר הלקוח
MF552dw תיקון באתר הלקוח
MF553dw תיקון באתר הלקוח
MF641Cw תיקון באתר הלקוח
MF643Cdw תיקון באתר הלקוח
MF645Cx תיקון באתר הלקוח
MF742Cdw תיקון באתר הלקוח
MF744Cdw תיקון באתר הלקוח
MF832Cdw תיקון באתר הלקוח
imageFORMULA P-208II הרחבה החזרה לבסיס
P215II החזרה לבסיס
R10 החזרה לבסיס
R40 החזרה לבסיס
DR-F120 החזרה לבסיס


8. כל מוצרי ההצעה חייבים להיות מוצרים חדשים ומקוריים של Canon וחייבים להיות מסופקים וכאלה שהופצו לקמעונאים על ידי חברות מקבוצת Canon הממוקמות באזור הכלכלי האירופי (EEA) או בשווייץ. בדוק עם הקמעונאי שלך שזה המקרה כדי למנוע אכזבה. רכישה של מוצרי יד-שנייה, משופצים או מותאמים, או של מוצרים מזויפים או כאלה שיש בהם הפרה כלשהי של זכויות הקניין הרוחני של חברות מקבוצת חברות Canon (כולל בין השאר, מוצרים "תואמים" או "אפורים") אינה מזכה בהשתתפות בהצעה. לקבלת מידע נוסף על מוצרים תואמים, לחץ כאן.

9. תביעות של משתתפים שביצעו רכישות בכמויות גדולות (יותר מ-25 מוצרי הצעה לכל משתתף) לא יהיו זכאיות להשתתף במבצע זה.


תקופת ההצעה

10. הצעת אחריות זו היא כעת קבועה. יש לרשום את מוצרי ההצעה לא יאוחר מ-30 יום ממועד הרכישה, בכפוף להוכחת רכישה תקפה. כדי לרשום מוצר הצעה, שלח את תביעתך בהתאם להנחיות הכלולות בתנאים אלה.


טריטוריות ההצעה

11. את מוצרי ההצעה יש לרכוש מקמעונאים הממוקמים בכל אחת מהטריטוריות המפורטות להלן ("טריטוריות ההצעה"), או מחנות אינטרנט בעלת דומיין או כתובת הרשומים בטריטוריות אלה. מוצרי ההצעה חייבים להיות רשומים גם הם בכתובת שבתחומי טריטוריות ההצעה.

טריטוריות ההצעה הן: אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, גרמניה, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, ספרד, שבדיה, שווייץ ובריטניה.


כיצד לרשום את המוצר שלך ולתבוע את הצעת האחריות שלך

12. כדי לתבוע את הצעת האחריות, המשתתפים חייבים למלא באופן מדויק ולהגיש טופס תביעה מקוון לרישום מוצר ההצעה (כולל ציון מספרים סידוריים תקפים של המוצר*) תוך שלושים יום ממועד רכישת מוצר ההצעה. תביעות שיתקבלו כעבור 30 יום מרכישת מוצר ההצעה לא יתקבלו על ידי Canon. המשתתפים יצטרכו לסרוק, להעלות ולצרף לטופס התביעה המקוון הוכחת רכישה תקפה (לדוגמה, עותק של חשבונית הקופה שלהם או אישור הזמנה ותשלום מקוונים, כולל מע"מ). שימו לב לכך שהוכחת משלוח לא תתקבל כהוכחת רכישה תקפה.

* לקבלת עזרה במציאת המספר הסידורי שלך, לחץ כאן.

13. לאחר אימות התביעה, המשתתפים יקבלו דוא"ל אישור שהתביעה שלהם התקבלה ומוצר ההצעה שלהם נרשם. אם משתתף לא יקבל דוא"ל אישור כזה תוך 8 ימי עבודה משליחת תביעתו, אנא צור קשר עם התמיכה שלנו בנושאי תביעות בטלפון ‎+31(0)20 721 9103. הקפד לשמור היטב את אישור הדוא"ל שלך כיוון שהוא עשוי להידרש כהוכחה לתקפות התביעה שלך במקרה שתרצה לקבל שירותי אחריות.

14. Canon שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל טענה לא שלמה, שגויה או לא מבוססת.


כתבי ויתור

15. במידה המרבית המותרת בחוק, לא תחול על Canon חבות בגין שום אובדן, הפסד, נזק או פציעה משום סוג ומין, שנגרמו למשתתף במסגרת המבצע. עם זאת, אין באמור בכללים אלה משום החרגה או הגבלה של החבות של Canon בגין נזקי גוף או מוות כתוצאה מרשלנות מוכחת של עובדי Canon או קבלניה.

16. חברת Canon שומרת על זכותה לבדוק כל בקשת מימוש כדי לוודא התאמה לתנאים אלה ואף לבקש מידע נוסף ומסמכי עזר. Canon שומרת על הזכות שלא לשתף בקשות מימוש ו/או משתתפים במקרה של חשד לשימוש לרעה בהצעה. החלטות Canon בנוגע להצעה הן סופיות ולא תתקיים בעניין שום תכתובת.

17. זמינות המוצרים שבמבצע תימשך עד גמר המלאי. לא תחול על Canon חבות בגין כשל מצד משווקים בהוצאה לפועל של הזמנות של מוצרי ההצעה בתקופת ההצעה.

18. Canon שומרת לעצמה את הזכות לבטל, לתקן ו/או לשנות הצעה זו בכל עת מבלי שהדבר יגרור חבות כלשהי, אך תמיד תשאף למזער את ההשפעה על המשתתפים כדי למנוע אכזבה מיותרת.


הגנה על נתונים אישיים

19. הגורם השולט בכל הנתונים האישיים שיסופקו על-ידי המתמודדים הוא Canon Europa N.V., 59 Bovenkerkerweg, 1185 XB. כל מידע אישי שיישלח אלינו יעובד על ידי Interpay Sales Promotions Ltd, IDA Business & Technology Park, Ring Road, Kilkenny, Ireland למטרות הניהול של הצעה זו. הנתונים האישיים שיסופקו יישמרו באופן מאובטח ואפשר שיועברו לשרת מאובטח מחוץ ל-EEA.

20. הנתונים האישיים שנאספו מהמשתתפים כפופים למדיניות הפרטיות העסקית והצרכנית של Canon הזמינה בכתובת /privacy-policy/.


כיצד לתבוע שירותים של הצעת האחריות

21. לאחר אימות תוקף התביעה, אם המשתתפים צריכים לקבל שירותי אחריות מורחבים ו/או משודרגים הכלולים בהצעה זו, עליהם לפנות אל מוקד התמיכה המקומי הרלוונטי של Canon כאן ולהיות מוכנים:

א'. לספק את שם הדגם המלא והמספר הסידורי* של המכשיר/המדפסת;
ב'. לאמת את מערכת ההפעלה המותקנת במחשב שלך – אם רלוונטי;
ג'. לאמת את פרטי הקשר של המשתתף, את כתובת המכשיר/המדפסת וכתובת דוא"ל;
ד'. לספק הוכחה לרכישת המוצר ולהפעילת אחריות ההצעה, כמו למשל אישור הדוא"ל שנשלח בעקבות רישום אחריות מקוון;
ה'. ספק תיאור תקלה ברור ולבצע כל הליך אבחון כפי שמומלץ;
ו'. לציית לכל הנחיה סבירה של מוקד העזרה כדי לאפשר למשתתף לקבל את שירות האחריות.

* לקבלת עזרה במציאת המספר הסידורי שלך, לחץ כאן.


חוק וסמכות שיפוט

22. במידה המותרת על פי חוק, הצעה זו והתנאים וההתניות האלה, כמו גם כל סכסוך שעלול לנבוע מהם או בהקשר אליהם, יהיו כפופים לחוקים החלים באנגליה ווויילס, יתפרשו בהתאם לחוקים החלים באנגליה ווויילס ויהיו כפופים לסמכות השיפוט הלא-בלעדית של בתי המשפט באנגליה ווויילס.

23. אם הנך צרכן, יחולו על הצעה זו חוקי מדינת מגוריך, וייתכן שאף תהיה זכאי להגיש תביעה בשפתך לבתי המשפט המקומיים שלך. ארגוני צרכנות מקומיים יוכלו לייעץ לך בדבר זכויותיך. אין באמור בתנאים אלה כדי להגביל זכות סטטוטורית כלשהי שייתכן כי מוקנית לך.