שקט נפשי רצוף
באפשרותנו לזהות בעיות פוטנציאליות, אפילו לפני שהמשתמשים מודעים להן.
בעיות לא צפויות במערכת ניהול התוצרים של Canon שברשותך עלולות להוביל להשבתת התקנים, אשר תשפיע באופן משמעותי על הפרודוקטיביות ועל מורל העובדים. נצל את השליטה המוגברת וחוויית המשתמש המשופרת על ידי הגנה על סביבת ההדפסה והסריקה שלך מפני אירועים לא צפויים.
השירות 'ניהול אירועים מרחוק' של Canon הוא שירות תמיכה יזומה המבצע מעקב אחר שרת ההדפסה, ומהווה שירות משלים לתמיכת התוכנה הרגילה של Canon. מקסם את הזמינות של תשתית ההדפסה והסריקה שלך ושמור על פעולה חלקה של העסק שלך.
ניתן לזהות ולבחון כל בעיה פוטנציאלית בהקדם האפשרי בזכות מעקב רציף מרחוק אחר מערכת ניהול התפוקות שלך.
הימנע מהפרעה לעסק – התראות עם פרטי אירוע מרכזיים נשלחות באופן אוטומטי למרכז העזרה של Canon לצורך ביצוע חקירה נוספת.
מנע את הסלמתם של אירועים מינוריים לבעיות משמעותיות על ידי הצעת פתרון לטיפול מרחק באירועים או מתן הודעה לאיש הקשר של הלקוח.
לצוות התמיכה שלנו שנים רבות של ניסיון בביצוע הניתוח הנדרש ובפתרון כל האירועים המדווחים.
מעקב מלא אחר כל האירועים שהועלו על ידי השירות היזום שלנו.
צוות התמיכה שלנו משתמש בכלים שנוסו ונבדקו כדי לעקוב אחר מערכת ניהול התפוקות שלך ולנהל אותה.
קבל גישה לעדכונים ולשדרוגים החדשים ביותר למוצרים, ותמיכה טכנית ממומחים.
עסקים בכל גודל יכולים לשפר את הפרודוקטיביות ולצמצם את העלויות בעזרת פתרונות MPS של Canon.
החזר לעצמך את השליטה בעבודות ההדפסה של העסק שלך על מנת לצמצם עלויות ולהבטיח את התאימות.