חיסכון בעלויות
בטל את הצורך בתשתית IT או במשאבי מומחים יקרים.
ניהול תקשורת לקוחות (CCM) מקוון הוא יותר מסתם שיפור של הפקת מסמכים; זהו שלב לכיוון היישום של גישה ממוקדת לקוח, תואמת לחלוטין וחסכונית לשיפור חוויית הלקוח.
שילוב של ניהול תהליכים וערוצים יכול לפתוח דו שיח חדש עבור התקשורת העסקית שלך. עבור לשירות מנוהל לחלוטין המתארח בענן ונצל את יישומון הלקוחות הייחודי CCM של Canon.
העיבוד מבוצע בצורה חלקה על ידי כתיבת תקשורות המוכנות לסוג המסירה הרצוי, מתוך קובצי הנתונים של הלקוח שהתקבלו.
הקבצים שהוכנו זמינים להחזרה ללקוח לצורך עיבוד נוסף ו/או מסירה ללקוח הקצה שלהם.
הקדש זמן רב יותר להתמקדות בפעילויות הליבה שלך על ידי מיקור חוץ של ההפקה והמסירה של עבודות הדפסה ודואר לצוותי המומחים של Canon.
תקשורות מובנות לחלוטין יוצאות ללקוחות הקצה בדוא"ל, עם מעקב לאיסוף דוחות לגבי תכתובות דוא"ל שנדחו.
ודא באופן אוטומטי שכל תקשורת עוברת בעזרת מסירה של קבצים המוכנים להדפסה אם תכתובות הדוא"ל נדחו או כשלו לאחר כמה ניסיונות.
Canon מנהלת את הנתונים שקיבלת אשר מעובדים ומפורמטים לתוצר תקשורת ומתארחים באופן מאובטח בענן.
הצוות שלנו הוא מיומן מאוד בהפיכת נתונים לתקשורת מותאמת אישית, ממוקדת ותואמת.
גישה מאובטחת מרחוק מספקת פתרון CCM ללא רישיונות יקרים או מומחים מתוך החברה.
הרחב את יכולות המסירה שלך וחסוך עלויות משאבים בעזרת הפלטפורמה 'ניהול תקשורות לקוח' שמנוהלת על ידי נקודת קשר יחידה - באתר ובענן.
- מרכוס סטריקר, מנהל בכיר, MSP
מערכות חדשות, כמו פלטפורמת התקשורות של Canon, חיוניות לצורכי שימור לקוחות קיימים וחדשים.
חברת אנרגיה רב לאומית נתקלה בבעיות עם תהליכים שיצאו משליטה וזמני סבב שהתארכו. שירות תקשורות הלקוח המנוהל של Canon איפשר לחברה לפעול באופן החלטי וגמיש יותר ולהוביל לחיסכון של מעל מיליון אירו.
גלה דרכים חדשות לשילוב לקוחות באמצעות פתרונות התקשורת הדיגיטלית שלנו.