A Canon EOS 850D camera.

CANON EOS 850D

בצע את הצעד הבא: שדרג את רמת הצילום שלך עם ה-Canon EOS 850D החדשה

גלה מצלמת DSLR שתעלה את היצירתיות שלך לגבהים חדשים: 850D EOS Canon. בין אם אתה מחפש צילומי נסיעות איכותיות או צילומי דיוקן יפים המגלים את זהותו האמיתית של המצולם, ה-Canon EOS 850D תתמוך בהתפתחותך כצלם.

בהיותה עמוסת תכונות ברמה עולמית, כולל Dual Pixel CMOS AF, קישוריות מכשיר חכם ויכולת לצלם וידאו 4K, הכול במחיר אטרקטיבי לצלם החובב, ה-Canon EOS 850D מאפשרת להעלות את כישורי הצילום שלך לרמה הבאה.

מיקוד אוטומטי מצוין

המיקוד האוטומטי ב-EOS 850D פועל בצורה נפלאה, ומאפשר לצלם תמונות עתירות פרטים, כגון איש זה בלבוש מאורי מסורתי המבצע מחול האקה בניו-זילנד.
בסביבה פראית וקשוחה אתה צריך מצלמה קלה לנשיאה – במשקל של 515 גרם בלבד, ה-EOS 850D לא תכביד עליך.

אם אתה רוצה לצלם תמונות נוף יפות, תקריבים מפורטים או צילומי פעולה מהירים, ה-Canon EOS 850D ממש בנויה למשימה. חיישן APS-C 24.1MP, פירושו שתוכל ליהנות מבהירות, פרטים וביצועים מדהימים – גם בתאורה חלשה. המיקוד האוטומטי של המצלמה הוא גם מהיר ואמין: ה-EOS 850D מציעה תכונות כמו Dual Pixel CMOS AF‏, נקודות ‎45 all cross-type AF, זאת בתוספת ל-iTR AF למיקוד ומעקב מדויקים – כלומר קל יותר מתמיד לקבל את הצילום הרצוי, ובכל פעם.

גוף קל משקל

מאמרים קשורים
A landscape shot of a tree on the side of a hill, in front of a purple sky.

צילום נוף

טיפים מובילים לנופים

גלה את טכניקות הצילום שיעזרו לך לקדם את תמונות הנוף שלך לשלב הבא.

A woman in a summer dress and sunhat holds the Canon EOS R10 up to her face to look through the viewfinder, as she stands in front of detailed Spanish architecture.

צילום טיולים

טיול בסביליה עם ה-EOS R10

הבלוגרית דיאנה מילוס מגלה מדוע מצלמה יצירתית זו היא השותפה המושלמת לנסיעות.

Photographer Tom Bing takes a picture of a dirt bike rider.

מהירות תריס

למד כיצד לעבוד עם מהירות תריס

5 הטיפים הבסיסיים הללו יסייעו לך לשלוט במהירות התריס כדי ללכוד נושאי צילום בתנועה ולשפר את צילום התנועה שלך.

ה-Canon EOS 850D יכולה לצלם עד שבע מסגרות בשנייה, כך שהיא מושלמת לצילומי פעולה.

בין אם אתה לוכד זיכרונות במהלך הטיול הגדול של חייך, או פשוט מצלם יום עמוס פעילות באזורים כפריים, ודאי תרצה מצלמה קלת משקל שלא תכביד עליך. ה-Canon EOS 850D עשויה מסגסוגת אלומיניום קשיחה ושרף פוליקרבונט, לכן היא שוקלת 515 גרם בלבד. היא גם מהירה, מסוגלת לצלם עד שבע מסגרות בשנייה, דבר אידיאלי לצילום טבע, צילום ספורט או צילום פעולה שירשים את החברים.

הפקדים האחוריים והבורר העליון של ה-Canon EOS 850D מקלים עליך את השימוש בה, כשהעינית האופטית מחברת אותך ישירות לנושאים המצולמים.

וידאו 4K ללא תג מחיר

נסה להרשים את החברים באמצעות הנוף המדהים שבו נתקלת במסעותיך – תוכל לחבר את ה-EOS 850D למכשיר חכם דרך Bluetooth או Wi-Fi.

יותר צלמים מאי פעם מרחיבים את טווח כישוריהם על ידי צילום וידאו ותמונות גם יחד. אחד המאפיינים המרשימים ביותר של ה-Canon EOS 850D הוא היכולת ללכוד קטעי וידאו 4K עשירים. בין אם אתה מצלם חופשה בחו"ל, יוצר סרטון לצורכי עבודה או סתם מתעסק בצילום וידאו, ה-Canon EOS 850D יכולה לאפשר לך את כל זה. אולי אתה וולוגר המעוניין לשדרג את ערכת הצילום שלו? בעת צילום במצב תצוגה חיה, מסך מגע בזווית משתנה מציע לך את התכונה Eye AF – לאיתור ומעקב אחר עיניו של הנושא גם כשהוא בתנועה. תכונה כמו DIGIC 8 מבטיחה ביצועים מהירי תגובה, כאשר ה-5-axis Movie Digital IS מפחיתה את רעידות המצלמה בזמן הצילום. ה-Canon EOS 850D מפיקה צילומים בעלי גימור מקצועי, ללא תג המחיר המקצועני.

להתחבר ולהדפיס

אתה יכול לחבר את ה-Canon EOS 850D למכשיר החכם שלך באמצעות Bluetooth® ו-Wi-Fi, המאפשר לך לשתף את התמונות שלך על מדיה חברתית או לייצא ישירות למחשב. קישוריות זו פירושה גם שאתה יכול להשתמש בטלפון החכם שלך לצילומים מרחוק בעזרת היישומון Canon Camera Connect.

אם ברצונך ללמוד עוד על מצלמתך, מהבנת יסודות אופן הפעולה שלה ועד לפיתוח טכניקות צילום חדשות, השתמש ביישומון Canon Photo Companion. וכשיגיע הזמן להדפיס, שלח תמונות ישירות למדפסות Compact Photo ו-PIXMA של Canon באמצעות טכנולוגיה אלחוטית.

ה-Canon EOS 850D מציעה שדרוג כוללני ומעניקה לך שליטה יצירתית. הבא את הצילום שלך לרמה הבא עם מצלמת DSLR מתקדמת שתעזור לך להשיג תוצאות נהדרות בכל פעם.

נכתב על ידי וויל סלמון

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

ידיעון Get Inspired (לקבל השראה) הוא המקור הראשי שלך לעצות שימושיות בנושא צילום, מדריכים לקונה וראיונות מלאי תובנות – כל הדרוש לך כדי לאתר את המצלמה או המדפסת המתאימות ביותר בשבילך ולממש את הרעיון היצירתי הבא שיעלה במוחך.

חזרה לכל הסיפורים