ARTICLE

איך להוסיף דרגת פירוט מדהימה לתדפיסים שלך – בעזרת ה-imagePROGRAF PRO-1000

How to bring stunning detail to your prints with the imagePROGRAF PRO-1000

כדי להכין תמונות לתצוגה/מכירה או אם דרושה לך מדפסת מקצועית שמסוגלת להפיק דרגת פירוט גבוהה וצבע משובח – מדפסת imagePROGRAF PRO-1000 היא האביזר המושלם שיפיח רוח חיים מיטב התמונות שלך.

כשמדובר בתדפיסים נאמנים למקור של מיטב התמונות שלך, הדברים החשובים ביותר הם דינמיקה, צבע ואיכות. מדפסות imagePROGRAF PRO-1000 יורשות את הקו האדום מסדרת EOS – סמל של איכות יוצאת דופן. הודות למערכת הדיו המתקדמת (12 צבעים), תהליך העבודה המעולה ותוכנות ייעודיות נוספות לעריכת תמונות, ניתן להפיק תדפיסים ששומרים על נאמנות לחזון היצירתי שלך. תן לנו להראות לך כיצד.

imagePROGRAF PRO-1000
imagePROGRAF PRO-1000

תהליך העבודה Crystal-fidelity של Canon

מדפסות imagePROGRAF PRO-1000 מאפשרות למשתמשי מצלמות EOS של Canon להדפיס תמונות בביטחון, בעזרת התוכנה הייעודית לתמונות והדפסה: Digital Photo Professional והתוספים Print Studio Pro ו-Professional Print and Layout. תהליך העבודה הייחודי של Canon – מקלט ועד תדפיס – מאפשר למשתמש לערוך ולהדפיס תמונות ממצלמות EOS, תוך שימור דרגת הפירוט והחדות של המקור.

imagePROGRAF PRO-1000 working environment open

שימושיות משופרת בתהליכי העבודה

בהמשך, ניתן להזניק את הפרודוקטיביות והיעילות בעזרת תוספי הדפסה ייעודיים של Canon. התוספים Print Studio Pro ו-Professional Print and Layout של Canon תוכננו לשדרג תוכנות פופולריות לעריכת תמונות כדי לייעל את תהליך ההדפסה. הם מסייעים לך לייצר התאמה מדויקת יותר בין מה שנראה על המסך לבין התדפיס.

ב-Print Studio Pro השימושי תמצא את פונקציות ההדפסה במסך אחד, כולל כלים לחיתוך וסיבוב, הגדרות הדפסה ותצוגה מקדימה בזמן אמת. ממשק המשתמש המתקדם ב-Professional Print and Layout מבטיח אף הוא תהליך עבודה יעיל ונוהל הדפסה בשלבים להפקה חלקה.

imagePROGRAF PRO-1000 wifi pictbridge lifestyle

גמישות בהגדרות ובניהול הצבע

התוספים של Canon גם יקלו עליך להתאים את הגדרות המדפסת, הנייר, הפריסה והצבע כדי להפיק את התדפיסים האיכותיים ביותר. תכונה לשכפול ניגודיות שזמינה בשני התוספים מאפשרת להגיע לבהירות גדולה יותר.

ניהול הצבע קל הודות לאפשרות לבחור פרופיל ICC. הודות לעיצוב משופר של פרופיל המדפסת ותכונת Black Point Compensation (קיזוז נקודות שחורות) פשוטה ונוחה לשימוש, ניתן להתאים את הנקודה הכהה ביותר בפרופיל ה-ICC של התמונה לזו של המדפסת ולשפר את נאמנות הצבעים למקור. גם האפשרות לציין כוונת עיבוד ולבצע בדיקה מקדימה במסך יסייעו לך להפיק תדפיסים נאמנים לחזון המקורי שלך.

imagePROGRAF PRO-1000 mobile printing lifestyle

תדפיסים משובחים בשחור-לבן

הוסף לתמונות שלך סגנון של פילם-נואר בעזרת תדפיסי שחור-לבן מרשימים. ניתן להגיע לתמונות מונוכרום איכותיות עם גוונים ניטרליים הודות למערכת הדיו LUCIA PRO, הכוללת ארבעה סוגים ייעודיים של דיו מונוכרום (שחור-פוטו, שחור מט, אפור ואפור-פוטו), לתדפיסי שחור-לבן עם רמות יוצאות דופן של עומק וחדות.

imagePROGRAF PRO-1000 side paper black & white

יעילות מוגברת להדפסות בנפח גדול

הצורך בהחלפה תכופה של מכלי דיו עלולה לגרום לעצירות מעצבנות בתהליך העבודה אך הודות למכלי הדיו הגדולים (80 מ"ל) לא צריך לעצור את העבודה באותה תכיפות. מחסנית תחזוקה נוחה להחלפה תייעל אף היא את העבודה, בייחוד לטובת משתמשים הנדרשים להדפסות בנפח גדול: הטעינה של כל 12 סוגי הדיו מתבצעת מהחלק הקדמי של המדפסת והמכלים מותקנים מאחורי מכסה נוח, לגישה פשוטה מאי-פעם.

imagePROGRAF PRO-1000 ink set

נכתב על ידי Claire Price