צילום טיולים

הערכה המוצלחת ביותר של Canon לצילום טיולים למתחילים

המצלמות והעדשות האלה מבית Canon, שתוכננו ונבנו לתנאי המסע, הן בנות לוויה מושלמות שמתעדות את ההרפתקאות שלך, ושומרות זיכרונות לכל החיים.
כף יד מושכת מתוך תיק מצלמת Canon עם עדשת Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM מחוברת.

בטיול בעיר, בטיולים בשטחים פתוחים או כשמוקפים בתרבות אחרת לגמרי, הציוד הטוב ביותר לצילום טיולים מאפשר לתעד את הרגעים החשובים ולשמור על הזיכרונות המיוחדים. הודות לקישוריות המיידית בכל העולם, עכשיו אפשר לשתף כל דבר, מתמונות ועד ליומני וידאו מלאים של טיולים, עם חברים, משפחה ועוקבים מכל העולם – בזמן אמת.

כדי להפיק תמונות, הדפסים וסרטונים עם אפקט ה"וואו", צריך מצלמה שמתפקדת היטב כל השנה, ללא תלות בתנאי הסביבה שאיתם צריך להתמודד, ושהיא עדיין קטנה מספיק כדי להיכנס לתיק או למזוודה שלוקחים לדרך. המצב דומה עם העדשות, שצריכות להיות מספיק מגוונות ביכולותיהן כדי לעמוד בקצב של רוח ההרפתקה, בלי שום התפשרות על איכות התמונה.

השיקולים הם רבים, אבל הרכבנו עבורך מדריך לציוד הטוב ביותר לצילום טיולים. אם כן, בין אם אתה מתחיל שמשתוקק להתחיל כבר, בלוגר טיולים מצליח שמבקש לסנוור את העוקבים שלך, או יוצר עם פרופיל מתפתח שמעוניין לקחת את התוכן ואת ערכת הכלים שלו לשלב הבא, תוכל להרגיש בטוח שיש לך הכלים הדרושים כדי להצליח.

מצלמות הטיולים המוצלחות ביותר לצלמים חובבים ולחופשות משפחתיות: Canon EOS R100 ו-Canon Zoemini S2

שני אנשים עומדים חבוקים ומחייכים אל מול שורה של סככות חוף על החול.

מצלמת Canon EOS R100 אידיאלית לחופשות משפחתיות: זוהי אופציה במחיר נוח למי שמעוניינים לשדרג ממצלמה של טלפון חכם ולצלם תמונות וסרטונים איכותיים.

מצלמת Canon Zoemini S2 לבנה ניצבת על אלבום פתוח שעל דפיו מסודרות תמונות מטיול.

ה-Canon Zoemini S2 מאפשרת לצלם ותמונות ולהדפיס אותן באופן מידי – מושלם לאלבומי נסיעות. ניתן לערוך את התמונות ולהוסיף נגיעות יצירתיות בעזרת אפליקציית הדפסה Canon Mini Print.

חופשות משפחתיות הן יותר מבריחה אקראית משגרת היומיום. הן זמן יקר של בילוי עם הקרובים לנו ביותר, שבו אנו יוצרים גם כמה מהזיכרונות היקרים ביותר שלנו.

מצלמת Canon EOS R100 תאפשר לךלתעד בנאמנות את אותם רגעים מיוחדים. טכנולוגיית המיקוד האוטומטי מסוג Dual Pixel CMOS מסוגלת לעקוב אחר עיניים ופרצופים, כך שכל המצולמים ייראו באופן חד וברור, אפילו בסצנות של צפיפות עירונית. מצב Creative Assist לעזרה יצירתית מעמיד לרשותך כלים המאפשרים התאמה מידית של טשטוש רקע, בהירות או ניגודיות, ואילו פונקציית מיטוב תאורה אוטומטי מאזנת ניגודיות גבוהה שנגרמת מאור שמש ישיר ויוצרת תמונות במראה טבעי גם באור שמש בוהק.

מצלמת EOS R100 היא גם המכשיר המושלם לשעות דמדומים: יש בה תכונות מתקדמות שיפיקו תמונות ממוקדות ונטולות טשטוש כאשר מצלמים באחיזה ידנית ובתנאי תאורה חלשה.

חבר את ה-EOS R100 לאפליקציית Canon Camera Connect ותוכל לבצע באופן מידיהעברת תמונות מהמצלמה לטלפון החכם, כדי לשתף אותן ברשתות חברתיות. בנוסף, האפליקציה תאפשר לך להוסיף תיוג גיאוגרפי לתמונות בעזרת GPS – כדי לסייע לך בסידור התמונות בבית או סתם כדי להציג לראווה את המקום שבילית בו את חופשתך. בתמונות קבוצתיות ניתן להיעזר במצב צילום מרחוק באפליקציית Camera Connect, כך שכולם יהיו בתמונה.

אם מה שדרוש לך הוא סופר-ניידות, מצלמת Canon Zoemini S2 המצוידת בחיישן של 8MP היא המכשיר המושלם לחופשה לתיעוד נאמן של הרגעים החשובים תוך כדי כך שאתה חי אותם. Canon Zoemini S2 היא מצלמה ומדפסת קומפקטית, המאפשרת לך לצלם תמונות סלפי מעולות בעזרת המראה המובנית ובטבעת האור, כדי שתוכל למצוא את התנוחה ורמת החשיפה המושלמות. לאחר הצילום תוכל לבחור אם להדפיס באופן מידי בתוך פחות מדקה, או לשמור את התמונות בכרטיס Micro SD כדי להדפיס מאוחר יותר.

השילוב של Canon Zoemini S2 עם אפליקציית הדפסה Canon Mini Print יאפשר לך גם לבדוק קומפוזיציה בתצוגה חיה, להתאים אישית את התמונות לפני ההדפסה, ואפילו להדפיס תמונות ישירות מהטלפון החכם.

מצלמות הטיולים המוצלחות ביותר למתחילים וליוצרי תוכן: Canon EOS R10 ו-EOS R50

ידיים מחזיקות ב-Canon EOS R10, תוך מבט אל מסך התצוגה שמראה מזרקה וצמחייה ירוקה.

מצלמת Canon EOS R10 שוקלת 429 גרם בלבד, אך גם עדשת Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM הנלווית קלה (130 גרם) וקומפקטית, ולמרות ממדיה היא כוללת טווח זום רב-תכליתי ואף ייצוב תמונה (IS) אופטי. הצירוף של שתיהן נותן לצלמים מתחילים ומנוסים כאחד שילוב עוצמתי קל משקל.

תמונת תקריב של מגשי פרחים, שצולמה במצלמת Canon EOS R50, במצב Advanced A+‎.

ב-EOS R50, מצב הצילום Advanced A+‎ – מתוך מגוון מצבי הצילום האוטומטיים החכמים – מצלם מספר תמונות ולאחר מכן ממזג אותן כדי שתוכל להפיק מההרפתקאות שלך את התמונות האיכותיות ביותר בלי להידרש למומחיות מיוחדת. צולם במצלמת Canon EOS R50 עם עדשת Canon RF-S 18-45mm F4.5.-6.3 IS STMב-1/160 שנ', f/11 ו-ISO 100.

בזכות המפרט הטכני המרשים, מצלמת Canon EOS R10 מתאימה לחובבים וליוצרי תוכן ותיקים, שזקוקים לתכונות שיסייעו להם לשדרג תוכן לרמות חדשות.

הודות לחיישן 24.2MP APS-C ב-EOS R10, ניתן להפיק תמונות סטילס נקיות להפליא וּוידאו מושלם באיכות 4K ב-60p חלק – מעולה ליומני וידאו וסטוריז בעלי מראה מקצועי. והודות לשימוש במערכת מיקוד אוטומטי מתקדמת, המסוגלת לעקוב אחר עיניים, פרצופים, בעלי חיים וכלי רכב, התוכן שלך יהיה תמיד חד, גם בתאורה חלשה.

EOS R10 כולל גם מסך מגע בעל זווית משתנה לקבלת קומפוזיציה מוצלחת בכל זווית, ומבזק מובנה לצילום אל תוך הלילה או כאשר האור חלש. והיא שוקלת רק 429 גר', כך שהיא לא תכביד עליך גם בעת סיור בעיר גדולה או טיפוס על הר תלול.

ליוצרים זריזים וניידים, שמעוניינים להפיק סרטוני טיולים איכותיים כדי לשתף אותם עם העוקבים, מומלץ לבדוק גם את מצלמת Canon EOS R50, שכוללת חיישן ומערכת AF זהים לאלה של ה-EOS R10, אך במארז קטן יותר ובמשקל של 375 גרם בלבד.

זוהי מצלמה פשוטה עם תפעול אינטואיטיבי למשתמשים שרגילים למסכי מגע בטלפונים חכמים, והיא מסוגלת לצלם וידאו נפלא ב-4K בקצב של עד 30p וכוללת גם ייצוב תמונה דיגיטלי לסרטים, המאפשר להפיק סרטונים ללא רעד תוך כדי תנועה. אפשר לצלם בה גם וידאו בפורמט אנכי והיא כוללת מצב 'סרט' להדגמות בתקריב כדי לאפשר לך להציג לראווה מיני מזון בלתי רגילים שגילית בשוק מקומי או את המזכרות המשעשעות שקנית בטיול.

בשתי המצלמות ניתן להשתמש בכל עדשות ה-RF או ה-RF-S של Canon, כך שתהיה לך גישה למבחר המלא של עדשות רבגוניות עם שפע של אפשרויות עתידיות לכל השאיפות שאתה עשוי לפתח בהמשך.

עדשות הזום הבסיסיות הטובות ביותר בעלות זווית רחבה לצילום טיולים: Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM ו-RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM

אדם בחולצה ורודה מושיט יד כדי לצלם את עצמו על כלי שיט, עם בניינים צבעוניים בצדדים, צולם במצלמת Canon EOS R50 עם עדשת Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM.

בשילוב עם מצלמת Canon EOS R50 קלת המשקל, העדשה Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM מצוינת גם לצילום תמונות בטיולים וגם ליומני וידאו של טיולים. הכנס את עצמך בקלות לפריים כדי לצלם תמונה, סרטון באיכות UHD 4K 30p או הזרמת וידאו בשידור חי, עם צילום רחב של הנוף שמאחוריך כדי לתעד את זירת הפעילות. צולם במצלמת Canon EOS R50, עם עדשת Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM ב-10 מ"מ, 1/200 שנ', f/8 ו-ISO 400.

אגם מוקף בהרים, הנוף משתקף במים עם שמיים מעוננים מלמעלה, צולם במצלמת Canon EOS R5 עם עדשת Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM.

Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM הוא זום רחב במיוחד שנוצר כדי לרצות אפילו את צלמי הנסיעות התובעניים ביותר. עם מייצב תמונה אופטי בעל 5 מצבים, מפתח צמצם מרבי בהיר של f/4.5 ויכולות המיקוד המהירות של תושבת ה-RF של Canon, עדשה זו תבטיח שהתוכן שתצלם בטיולים יהיה חד ומקצועי בכל סוג של תנאי תאורה. צולם במצלמת Canon EOS R5 עם עדשת Canon RF-S 15-30mm F4.5.-6.3 IS STM ב-17 מ"מ, 1/2.5 שנ', f/11 ו-ISO 100. ‎© Verity Milligan

אחת העדשות הרב-תכליתיות ביותר של Canon לצילום נופים ונסיעות היא Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM. העדשה הקומפקטית והרחבה במיוחד היא המלווה המושלמת למצלמות כמו Canon EOS R10 ו-EOS R50, והיא תוספת נהדרת לעדשת הערכה RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM. עם מבנה נשלף הדומה לזה של עדשת 18-45mm, העדשה RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM שמשקלה 150 גר' בלבד, קלה לנשיאה בתרמיל הגב או בכיס המעיל. טווח הזום שלה, 10-18 מ"מ, לא רק מאפשר לראות את התמונה הגדולה, אלא גם מתאים במיוחד לצילום מנקודות מבט שונות ולמשחק היחסים בין אלמנטים שנמצאים בחזית וברקע.

בנוסף, בזכות הזווית הוויזואלית הגדולה של RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM, מדובר באחת העדשות הטובות ביותר מבית Canon ליומני וידאו, המתאימה במיוחד למצבים שבהם המשתמש רוצה לשים את עצמו בפריים ובמקביל לכלול את הסביבה, כדי לתעד את זירת הפעילות. מערכת המיקוד האוטומטי החלקה והשקטה כמעט לגמרי של עדשות STM מתאימה לצילום תמונות סטילס וגם וידאו, והתיקון האוטומטי בתוך המצלמה מבטל את עיוותי התמונה. התוצאה הסופית: תמונות איכותיות ונאמנות למציאות, שראויות לכל הרפתקת נסיעות. לפעולה רב-תכליתית עוד יותר, אפשר לעבור למיקוד ידני ולצלם מקרוב, עם הגדלת מאקרו עד פי 0.5, שמתאימה במיוחד לצילום של אקסטרים קלוז-אפ של הצמחייה ובעלי החיים המקומיים, עם רקע רחב. כדי לייתר נשיאה של חצובה בנסיעות, עדשת RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM כוללת 4 מצבים לייצוב תמונה אופטי, שמורחבים ל-6 מצבים בשילוב עם ייצוב התמונה המובנה (IBIS) שקיים במצלמות כמו EOS R7.

אם היכולות של עדשת RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM מעניינות, אבל בדרך כלל אתם משתמשים במצלמת מסגרת מלאה (פול פריים), Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM היא העדשה המתאימה לעבודה שלכם. בזכות טווח המיקוד הרחב במיוחד, העדשה מסוגלת להכניס לפריים זווית רחבה מאוד ללא קושי, כשמצלמים יומני וידאו בלב העיר, מסתובבים בסימטאות המפותלות של עיירה עתיקה, או מצלמים את הנופים של רכס הרים מרהיב. זו עדשת RF קומפקטית וקלת-משקל, שאפשר להוסיף במחיר נוח גם לערכת הנסיעה הקלה ביותר. בנוסף, בזכות ייצוב התמונה ומפתח צמצם מרבי בהיר של f/4.5, היא מבטיחה ביצועים טובים בתנאי תאורה שונים. כעדשת פול פריים, היא קצת יותר גדולה, אבל עדיין מאוד קומפקטית וקלת-משקל ביחס לעדשות מסוגה.

העדשה הטובה ביותר לכתבות מהדרך: Canon RF 24-50mm F4.5.-6.3 IS STM

זוג ידיים אוחזות במצלמת Canon EOS R5 עם עדשת Canon RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM אל מול חולצה בצבע חאקי.

עדשת Canon RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM כוללת טבעת שליטה שניתן לקשר אותה לצמצם, לתריס או ל-ISO, כך שהצלם מקבל יותר שליטה נוחה – אידיאלי להתאמה מהירה של ההגדרות במצבים עם שינויים מהירים.

אורך המוקד המינימלי הרחב במיוחד של עדשת Canon RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM (24 מ"מ) מושלם לתיעוד סצנות רחוב בזווית רחבה, או לצילום של תמונות דיוקן סביבתיות כדי ליצור הקשר לאובייקט המצולם. עדשה זו כוללת גם ייצוב תמונה אופטי לצילום חד באחיזה ידנית גם תוך כדי תנועה, ומנוע מיקוד ברמת רעש מינימלית, שמונע הפרעה לאובייקטים המצולמים ומאפשר הקלטות שמע ברורות.

העדשה הטובה ביותר לוולוגרים של טיולים: Canon RF 16mm F2.8 STM

אישה צעירה ניצבת במיקום שמשקיף אל נהר ואל גשר שעובר מעליו, ומצלמת את עצמה במצלמת Canon EOS R6 עם עדשת Canon RF 16mm F2.8 STM.

אורך המוקד הרחב במיוחד של עדשת הפְּריים המהירה והכדאית RF 16mm F2.8 STM מציעה הזדמנויות יצירתיות ליוצרי תוכן שמצלמים נופים רחבים.

הודות לצמצם במפתח מרבי מהיר ב-f/2.8, עדשת RF 16mm F2.8 STM האולטרה-רחבה מסוגלת לצלם נקודות מבט נרחבות וכוללת שפע של אפשרויות יצירתיות עבור וולוגרים של טיולים ויוצרי תוכן. הזווית הנרחבת שימושית גם לצילום במקומות צרים יחסית, כמו בתוך שוק או מוזיאון, כאשר לא ניתן להתרחק פיזית מהאובייקט המצולם כדי 'לפתוח את הפרספקטיבה'.

העדשה מצוידת בטכנולוגיית AF הכוללת מנוע צעד (STM) שקט כמעט לגמרי, לכן זוהי אופציה מצוינת כאשר רוצים לצלם והקליט קטעי טיולים או להקליט צלילי סביבה מרתקים.

מאחר שמשקלה 165 גרם בלבד ואורכה רק 4 ס"מ במצב סגור, ניתן להשאיר אותה מורכבת על המצלמה לאורך היום כולו.

העדשה הקומפקטית הטובה ביותר לצילום טיולים: Canon RF 28mm F2.8 STM

תייר מחייך ניצב על מרפסת כשברקע נוף עירוני.

למי שמעוניין לעלות מדרגה מעדשה בסיסית ולשוות לתמונות מהטיול את הנופך המיוחד, עדשת הזווית הרחבה הכדאית Canon RF 28mm F2.8 STM מציעה את כל היתרונות שיש בעדשת פְּריים של 28 מ"מ, אך בממדים קומפקטיים להפליא. צולם במצלמת Canon EOS R8 עם עדשת Canon RF 28mm F2.8 STM ב-1/1250 שניות, f/2.8 ו-ISO100.

אם בבחירה של עדשה לנסיעות השיקול המרכזי שלך הוא גודל ומשקל, עדשתCanon RF 28mm F2.8 STM הקומפקטית שוקלת 120 גרם בלבד וניתן לסגור אותה כשאינה בשימוש, כך שקל עוד יותר לארוז אותה בתיק או בתרמיל גב.

אורך המוקד הרבגוני של 28 מ"מ אידיאלי לסיורים ומאפשר לך למלא את המסגרת בסצנות עירוניות סוחפות, במבנים מרשימים או בתמונות דיוקן משפחתי רבות-משתתפים, והודות לצמצם מהיר של f/2.8 אפשר להמשיך לצלם גם כאשר מתחיל להחשיך.

עדשת RF 28mm F2.8 STM אולי זעירה בממדיה, אבל היא ענקית באיכות אופטית, עם ציפוי Super Spectra שמצמצם הבהקים והחזרי אור, וכן תיקון אופטי חכם שמובנה בעדשה – להפקת תמונות וסרטונים נקיים יותר.

עדשת ה-Prime בעלת הזווית הרחבה המוצלחת ביותר לצילומי טיולים: Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM

קערה של פסטה עם עגבניות ובזיליקום, מצולמת מלמעלה עם מזלג, עלי בזיליקום, מכתש ועלי בפריים, צולם במצלמת Canon EOS RP עם עדשת Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM.

עם 5 מצבים של ייצוב תמונה לצילומים נטולי טשטוש באחיזה ידנית ויכולת מאקרו של 0.5x, עדשת Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM היא הבחירה המתבקשת לצילום של מעדנים מעוררי תיאבון במסעדה כפרית נידחת. יתר על כן, בזכות מנוע STM השקט למיקוד זוהי העדשה המושלמת ליומני וידאו ולהזרמה בשידור חי. צולם במצלמה מדגם Canon EOS RP עם עדשת Canon RF 35mm F1.8 Macro IS STM‏, במהירות 1/125 לשנייה, f/2.5 ו-ISO800. ‎© Natasha Alipour-Faridani

ישנה סיבה לכך שעדשת Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM היא המועדפת על צלמי רחוב, צלמי דיוקנאות וצלמי טיולים כאחד. הודות לזווית הרחבה (המתאימה לנופים עירוניים נרחבים, לצילומי נוף סוחפים ולתקריבים חושפניים), לפרופיל הדיסקרטי ולמפתח צמצם מרבי מהיר והגדלת מאקרו של עד 1:2, עדשה זו מניבה תוצאות מעולות במגוון ז'אנרים.

למרות ש-RF 35mm F1.8 MACRO IS STM תוכננה עבור מצלמות מסגרת מלאה, ניתן להשתמש בעדשה זו על גופי APS-C, כגון Canon EOS R10, כדי ללכוד שדה ראייה השקול לעדשת 56 מ"מ בגוף של מסגרת מלאה.

המצלמות הקומפקטיות המוצלחות ביותר לוולוגרים ובלוגרים של טיולים: Canon PowerShot V10 ו-PowerShot G7 X Mark III

שתי נשים ישובות אל שולחן במסעדה ומציגות צלחת אל מול מצלמת Canon PowerShot V10 שניצבת על המעמד המובנה.

מצלמת Canon PowerShot V10 כוללת מעמד מובנה מתכוונן וזווית צפייה רחבה, המאפשרת לכלול במסגרת גם את בני/בנות הלוויה בצילומי מזון ליומני וידאו בטיולים.

גבר יושב על חוף חלוקים למול מדורה קטנה. מצלמת Canon PowerShot G7 X Mark III מותקנת על חצובה עם מיקרופון לפניו על סלע.

עם טווח המוקד הרחב שלה, השקול ל-24-100 מ"מ במצלמת מסגרת מלאה, כל דבר, החל מצילום לבלוג וידאו באחיזה ידנית ועד צילום דיוקנאות וצילום חיות בר, אפשרי עם המצלמה הניידת כל-כך Canon PowerShot G7 X Mark III.

כשתאוות הנדודים משתלטת עליך, לעתים יש לך זמן שמספיק בדיוק כדי לתפוס תרמיל וללכת. במצבים שבהם חיסכון מקום הוא החשוב ביותר, מצלמת Canon PowerShot V10 או PowerShot G7 X Mark III היא בת הלוויה המושלמת לטיול.

מצלמת Canon PowerShot V10 תוכננה עבור וולוגרים שכבר מיצו את האפשרויות של הטלפון החכם; כמכשיר קומפקטי וקל, היא מתאימה במיוחד לנסיעות. משקלה 211 גרם בלבד והחיישן הגדול (1.0 אינץ') שמותקן בה מפיק סרטוני וידאו מעולים ב-4K בעזרת מיקוד אוטומטי עם זיהוי פנים של Canon – ב-100% משטח המסגרת. המשמעות היא שבלי קשר למיקום של נקודת המיקוד שתבחר לתמונה, המצלמה תמשיך להתמקד בה ותאפשר לך גמישות מרבית בהרכבת קומפוזיציות.

ייצוב התמונה הדיגיטלי לסרטים (Movie Digital IS) יניב צילום יציב גם בשעת הליכה, ואילו מיקרופונים סטריאופוניים מובנים יוכלו לתעד בשמע את האווירה בסביבת הצילום – בין אם מדובר בשוק סואן ובין אם במסעדת-חוצות הומה.

מצלמת PowerShot G7 X Mark III יוצרת את האיזון המושלם בין ביצועים ופרופיל, ומציעה חיישן תמונה גדול מסוג 1.0, לקבלת תמונות מרשימות של 20.1MP וּוידאו באיכות 4K בגוף שרוחבו פחות מ-11 ס"מ ומשקלו 300 גר' בלבד – כך שאם חסר לך מקום בתרמיל הגב, תוכל פשוט להכניס אותה לכיס. ניתן גם לעבור מתמונות סטילס לווידאו וחוזר חלילה בתנועה קלה אחת.

מתכנן לצאת להרפתקה? זכור להוריד את אפליקציית Canon Camera Connect כדי שתוכל לחבר את המצלמה לטלפון החכם שלך ולשתף את צילומי הטיול שלך ישירות לערוצים החברתיים שלך. האפליקציה מאפשרת לך גם לשלוט במצלמה שלך מרחוק לקבלת צילומים ללא רעידות וסרטוני וידאו יציבים.

להרפתקנים – המצלמות והעדשות שכל כך נוח לשאת בתרמיל הגב הם בני הלוויה המושלמים; בעזרתם תוכל להפיק תמונות וסרטוני וידאו מדהימים בלי להתפשר על האפשרות לשוטט באופן חופשי. לקבלת השראה נוספת לצילומי טיולים, גלה מה הצליחה לעשות הצלמת המקצועית דיאנה מילוס כשבילתה 48 שעות בסביליה היפה עם Canon EOS R10.

נכתב על-ידי פיטר וולינסקי ומת'יו ריצ'רדס

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

  • צילום וולוגינג

    המצלמות והעדשות הטובות ביותר של Canon ליומני וידאו

    Canon מייצרת מגוון מצלמות ועדשות שמותאמות באופן אידיאלי ליוצרי תוכן. מדריך זה יעזור לך למצוא את המוצרים המושלמים עבורך.

  • טיולים ומסעות

    בת הלוויה האידאלית לנסיעות

    הצלם מארטין ביסיג יוצא לטייל בסרי לנקה עם ה-EOS R10.

  • צילום טיולים

    10 עצות לצילום בטיול

    הצלמת והבלוגרית דיאנה מילוס משתפת את הטיפים המובילים שלה ליצירת תמונות טיולים מדהימות.

  • יסודות הצילום / בחוץ

    טיפים לצילום בתנאי מזג אוויר קיצוניים

    מהגנה על הציוד ועד לשמירה עצמית, להלן הטיפים והטריקים המובילים שלנו לשליטה בצילום מזג אוויר קיצוני.