צילום וולוגינג

המצלמות והעדשות הטובות ביותר של Canon ליומני וידאו

מצא את המצלמות והעדשות האידיאליות של Canon ליומני וידאו כדי לשפר את התוכן שלך ולספק איכות וידאו מעולה.
The screen of a Canon PowerShot V10 shows a smiling woman with a guitar recording a vlog.

יומן וידאו הוא דרך מעולה לאפשר לאנשים להכיר אותך באמת – וכדי לצלם יומן וידאו, דרושה לך מצלמת וידאו-בלוגרים. בין אם אתה מעוניין להפוך למשפיען עם אלפי עוקבים חברתיים ומנויים ב-YouTube או פשוט ליהנות מתיעוד התחביב שלך או הרפתקאות החופשות שלך, קיימות דרכים רבות כל-כך להיות יצירתי ולהראות את האני האמתי שלך באמצעות ולוג. זה נכון שיש כבר הרבה ולוגרים בשטח, אבל אנשים ידידותיים ויצירתיים עם מסר משמעותי ימצאו תמיד דרך להשמיע את קולם.

ברור שהמסר והסגנון הם שלך – אבל מצלמות ועדשות Canon ליצירת יומני וידאו (ולוגים) שנציג לפניך כאן יקלו עליך להמחיש את הרעיונות שלך, בלי לוותר על דבר בכל הנוגע לאיכות הווידאו והשליטה היצירתית הדרושה כדי ליצור יומן וידאו מלוטש. כל המצלמות הבאות של Canon ליצירת יומני וידאו מצוידות ב-Wi-Fi ו-Bluetooth מובנים, וכן ביכולות סטרימינג בשידור חי, שיאפשרו לך לשתף את הסרטונים והתמונות שלך באופן מיידי על ידי העברה אלחוטית של היצירה שלך למכשיר חכם לצורך העלאה למדיה החברתית.

הנה מצלמות ועדשות Canon הטובות ביותר ליצירת יומני וידאו. הן מתאימות למי שרק מתחיל וגם למי שכבר מוכן לרמה הבאה – בהמשך נסביר בדיוק מדוע.

קבוצת אנשים מחייכים ועושים פוזות מול מצלמת Canon PowerShot V10 שמוחזקת בידי האדם שמשמאל.

קל להוביל את מצלמת Canon PowerShot V10 וקל להשתמש בה; היא מתוכננת ליצירת יומני וידאו ומצוידת במיקרופוני סטריאו, מסך עם זווית משתנה ואפילו מעמד מובנה.

משתמש אוחז במצלמת Canon PowerShot V10 בידו האחת, כאשר בידו השנייה טלפון חכם עם אפליקציית Canon Camera Connect המעבירה קבצים מהמצלמה.

הודות לקישוריות Bluetooth ו-Wi-Fi מובנית, קל מאוד לשתף את יומני הווידאו עם העוקבים בעזרת ה- Canon PowerShot V10. התקן בטלפון החכם שלך את אפליקציית Canon Camera Connect החינמית ותוכל להיעזר בה להעברה והעלאה של קטעי הווידאו שלך ואפילו כדי לשלוט מרחוק ב-PowerShot V10.

1. Canon PowerShot V10

מצלמת Canon הקטנה והפשוטה ביותר ליצירת יומני וידאו, עם מעמד מובנה

  • חיישן: CMOS של 13.1MP בגודל 1 אינץ'1
  • מערכת AF: מיקוד אוטומטי רציף עם מעקב אובייקטים
  • מסך: מסך מגע בגודל 5 ס"מ עם זווית משתנה
  • ייצוב תמונה (במצבי סרט): Movie Digital IS (ייצוב תמונה דיגיטלי לסרט) או Auto (רמה אוטו')
  • רזולוציית וידאו מרבית: 4K‏ (3,840 x 2,160)
  • שמע: מיקרופוני סטריאו מובנים; כניסת מיקרופון
  • מעמד: מובנה
  • סרטים: יחס סרט אנכי זמין
  • משקל: 211 גרם

בזכות הפקדים הפשוטים, העיצוב הקומפקטי ומצבים אוטומטיים לגמרי, מצלמת Canon PowerShot V10 מקלה על כל אחד להתחיל ביצירת יומן וידאו. בנוסף, יש בה מצב ידני ומגוון של תכונות יצירה מתקדמות – כשתרגיש שאתה כבר מוכן לצעד הבא. כמכשיר קל וקומפקטי שנוח לשאת בכיס, המצלמה תלווה אותך לכל מקום ותעמוד הכן לפוסטים מהדרך או להזרמת תוכן בזמן-אמת כאשר תנחת עליך ההשראה.

ב-PowerShot V10, וידאו-בלוגרים מתחילים יוכלו ליהנות ממצבים כמו Auto movie (סרט אוטומטי), Smooth Skin (עור חלק) או מיקוד אוטומטי עם Face Tracking (מעקב פנים). ב-PowerShot V10 אפשר לצלם וידאו באיכות של עד 4K UHD ב-30fps ו-Full HD ב-60fps. עדשת 6.6mm f/2.8 אולטרה-רחבה (שוות-ערך לאורך מיקוד של 19 מ"מ ב-35 מ"מ) תקלוט שפע של אור גם בצילום בתוך מבנים או בתאורה חלשה, ותיצור עומק שדה רדוד. את המסך ניתן להטות, כדי לבדוק בקלות את המסגור כאשר אתה יוצר את היומן היישר למצלמה. המיקרופון הסטריאופוני המובנה מבטיח איכות צליל מעולה ויש גם שקע 3.5 מ"מ, למקרה שתרצה להשתמש במיקרופון חיצוני כמו מיקרופון DM-E100 של Canon.

שלא כמו בסמארטפונים, יש ב-PowerShot V10 מעמד מובנה שניתן לכוונן לצילום מגבוה או מנמוך, בלי צורך בחצובה (אם כי יש בה גם תושבת סטנדרטית לחצובה, כך שאפשר להשתמש בחצובה אם רוצים).

ה-PowerShot V10 תוכננה לשיתוף שיהיה פשוט כמו הצילום, בעזרת אפליקציית Canon Camera Connect החינמית בטלפון החכם. היא מתאימה גם לשירות הענן image.canon, כך שניתן להעלות את התוכן לענן באופן אוטומטי ולהעביר אותו לשירותי אינטרנט כמו Google Drive™‎ ו-YouTube.

גבר במעיל עליון גדול מצלם את עצמו עם Canon PowerShot G7 X Mark III על גימבל ידני.

יוצרת הווידאו והצלמת ג'יימי ג'יימס מעמידה במבחן את Canon PowerShot G7 X Mark III בצילומי החוץ שלה.

Canon PowerShot G7 X Mark III על שטיחון בצבע טורקיז, עם מיקרופון חיצוני ושלט רחוק.

אל תיתן לצליל לאכזב אותך. PowerShot G7 X Mark III כוללת שקע 3.5 מ"מ למיקרופון חיצוני, כדי שאיכות הווידאו המדהימה שלך תלווה באיכות צליל מושלמת.

2. Canon PowerShot G7 X Mark III

מצלמת הכיס של Canon עבור וולוגרים בתנועה

  • חיישן: 20.1MP Stacked CMOS 1.0
  • מסך: מסך מגע בגודל 7.5 ס"מ עם הטיה
  • מערכת AF: מיקוד אוטומטי רציף עם מעקב פנים ואובייקטים, מיקוד אוטומטי של 31 נקודות
  • ייצוב תמונה: הסטת עדשה מסוג IS עם 4 מצבים, ייצוב תמונה חכם שכולל ייצוב תמונה דינמי מתקדם ב-5 צירים ומצב אוטו'
  • רזולוציית וידאו מרבית: 4K‏ (3,840 x 2,160)
  • מסנן: מסנן צפיפות נייטרלי (ND) מובנה
  • סרטים: יחס סרט אנכי זמין

Canon PowerShot G7 X Mark III היא מצלמת כיס קומפקטית עם חיישן גדול ועדשת 24-100 מ"מ (שווה ערך) מובנית של f/1.8-2.8. השילוב של משקל קל וחיישן גדול הופכים אותה לחיית טרף עבור ולוגרים ולמצלמה הטובה ביותר לבלוגים תוך כדי תנועה ב-YouTube. באפשרותך להכניס אותה לכיס ולקחת אותה איתך לכל מקום שאליו תלך – היא תצלם כל מה שהחיים יזמנו לך. העדשה המובנית מהירה כברק, כדי שלעולם לא תפספס אף רגע, כאשר המסך הנפתח מציב אותך במסגרת בקלי קלות כשאתה מצלם בתנועה.

PowerShot G7 X Mark III מעניקה לך טווח מיקוד עצום עם שפע של טווח הגעה. וכך, כשאתה באירוע ספורט, למשל, תוכל להכיל את כל הסצנה לפני שתתקרב ישירות לקצה טווח המיקוד של 100 מ"מ כדי ללכוד את הפעולה. ואז התרחק בחזרה, הפוך את מסך המגע כלפי מעלה, לחץ על המסך ותעד את התגובה שלך!

PowerShot G7 X Mark III מתהדרת גם במצב מעולה של זיהוי ומעקב פנים. פירושו של דבר הוא שתוכל לנוע בחופשיות, להניף ידיים באוויר מרוב התרגשות ולצלם את התגובה שלך למה שקורה, כל זאת מבלי חשש שמא פניך ייצאו מאזור החדות.

PowerShot G7 X Mark III מתפקדת בצורה מעולה בכל תנאי התאורה, בין אם זו שמש יוקדת או חדר שינה מואר במנורה, מה שהופך אותה למצלמה המושלמת בדרכים.

תוכל לצלם סרטים יציבים להפליא אפילו בזום מלא, אפילו בעת תנועה, הודות לייצוב התמונה הדינמי המתקדם ב-5 צירים, למניעת רעידת המצלמה.

מצלמת Canon EOS R50 מורכבת על חצובה ומוצבת על שולחן, כדי לצלם אישה בסרבל ורוד, מוקפת בכלי יצירה.

ה-Canon EOS R50 מתאימה לשימוש עם עדשות RF (וגם עם עדשות EF באמצעות מבחר של מתאמי תושבת EF-EOS R), דבר המעניק לך מגוון עצום של אפשרויות יצירתיות. השתמש בעדשת פְּריים מהירה כמו ה-Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM לקבלת עומק שדה רדוד במיוחד ומראה כמו-קולנועי, או לך על זווית רחבה במיוחד עם עדשתCanon RF 16mm F2.8 STM כדי לצלם את סביבתך גם כאשר אתה בקרבה יחסית למצלמה.

צלחת של אוכל מונחת ליד מצלמת Canon EOS R50 מוצבת על חצובה על שולחן, ואדם עם טלפון חכם שבמסך שלו מוצגת תמונה זהה לזו שבמסך המצלמה.

מצלמת EOS R50 פועלת גם עם אפליקציית Canon Camera Connect החינמית, שאפשר להשתמש בה כדי לשתף חומרים בערוצים חברתיים וכדי לשלוט מרחוק במצלמה.

3. Canon EOS R50

מצלמת 4K קלה של Canon ליצירת יומני וידאו, עם עדשות ניתנות להחלפה לצילום בבית או תוך כדי תנועה

  • חיישן: CMOS של 24.2MP, פורמט APS-C
  • מערכת AF: מיקוד אוטומטי Dual Pixel CMOS AF II עם מיקוד אוטומטי לזיהוי ומעקב פנים/עיניים (אנשים, בעלי חיים וכלי רכב)
  • מסך: מסך מגע LCD בגודל 7.5 ס"מ עם זווית משתנה, 1.62M נקודות
  • רזולוציית וידאו מרבית: 4K‏ (3,840 x 2,160)‏ בדגימת יתר מ-6K
  • מערכת עדשות: עדשות RF ו-RF-S; עדשות EF ו-EF-S באמצעות מתאמי תושבת
  • עינית: עינית אלקטרונית (EVF)‏ צבעונית מסוג OLED, ‏2.36M נקודות
  • שמע: מיקרופונים סטריאו מובנים; כניסת מיקרופון
  • מצב טיימר עצמי לסרט: 2 שניות, 10 שניות, מרחוק
  • סרטים: יחס סרט אנכי זמין
  • משקל: 375 גרם

הודות לחיישן APS-C של 24.2MP, מצלמת EOS R50 חזקה דיה ליצירת תוכן 4K איכותי וללא חיתוך גם בבית, וקלה דיה לצילום יומן וידאו תוך כדי תנועה. בזכות העיצוב הקומפקטי, מסך המגע הנוח עם הזווית המשתנה והפקדים האינטואיטיביים, יהיה לך קל להשתמש במצלמת EOS R50 בכל מצב שאליו תוביל אותך ההשראה.

מוכן לעלות לרמה הבאה? ב-EOS R50 תמצא את מערכת המיקוד האוטומטית החכמה החדישה ביותר של Canon, עם מעקב עיניים, פנים, ראש וגוף בווידאו, וכן מצב ייעודי להדגמת מוצרים, המבטיח מעבר אמין של המיקוד בינך לבין המוצרים שאתה מציג.

במצלמת EOS R50 ניתן לצלם וידאו ב-4K בדגימת-יתר מחיישן 6K לקבלת איכות מרבית, וכן Full HD ב-120fps לאפקטים של הילוך איטי ברמה קולנועית. תוכל לצלם חומרים מוכנים לרשתות חברתיות הודות לפורמט ההקלטה האנכי ביחס תצוגה 9:16 וקישוריות ה-Wi-Fi של ה-EOS R50. מלבד תושבת רב-תכליתית להפעלת אביזרים, יש ב-EOS R50 גם micro-HDMI ושקע סטריאו של 3.5 מ"מ לחיבור אביזרים חיצוניים כמו צגים ומיקרופונים.

צילום חוץ של מוצר באמצעות מצלמה מדגם Canon EOS R10, עם מיקרופון וחצובת מיני מחוברים, מוכנים לצילום וידאו.

Canon EOS R10 נבנתה מתוך מחשבה על יוצרים הרפתקנים. במשקל של 429 גרם בלבד, זוהי בת הלוויה המושלמת לנסיעות עבור ולוגרים של טיולים וכל מי שמצלם ביד ובדרכים. כאן המצלמה מוצגת עם מיקרופון סטריאו DM-E1D של Canon וכן ידית חצובה HG-100TBR (שני הפריטים נמכרים בנפרד).

4. Canon EOS R10

מצלמת הווידאו-בלוגים הטובה ביותר של Canon ליוצרים מזדמנים המפרסמים ברשתות חברתיות

  • חיישן: 24.2MP APS-C format
  • מערכת מיקוד אוטומטי: Dual Pixel CMOS AF עם מעקב אחר עיניים, פנים, בעלי חיים וכלי רכב
  • מסך: מסך מגע LCD בגודל 7.6 ס"מ עם זווית משתנה, 1.04M נקודות
  • רזולוציית וידאו מרבית: 4K‏ (3,840 x 2,160)‏; 6K (דגימת יתר)
  • מערכת עדשות: עדשות RF-S; עדשות RF (עם גורם חיתוך של 1.6x); עדשות EF ו-EF-S באמצעות מתאמי תושבת
  • עינית: עינית אלקטרונית (EVF) של 2.36M נקודות עם הגדלה של 0.95x
  • שמע: מיקרופון מובנה עם הפחתת רעשים פנימיים; כניסת מיקרופון
  • מצב טיימר עצמי לסרט: 2 שניות, 10 שניות, מרחוק
  • סרטים: יחס סרט אנכי זמין
  • משקל: 429 גרם

בין אם אתה יוצר וידאו נלהב עם חשבון מדיה חברתית בצמיחה או מתחיל שמחפש את מצלמת הוולוגים הטובה ביותר כדי להתחיל את הקריירה שלך ב-YouTube‏, Canon EOS R10 תענה על כל הדרישות שלך. כנקודת התחלה משתלמת למערכת EOS R ללא מראה של קנון, EOS R10 מעניקה לך גישה לתושבת RF ברמה המקצועית של Canon, לקבלת מיקוד אוטומטי מהיר כברק עם עדשות RF-S לבחירתך האישית. אלה כוללות את Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM המשתלמת והקומפקטית, עדשה אידיאלית לשימוש כללי ולכניסה לעולם המערכות ללא מראה.

המיקוד האוטומטי החכם של Canon עם הלמידה העמוקה מאפשר ל-EOS R10 לעקוב ללא מאמץ אחר עיניים ופנים לרוחב 100% מהמסגרת2, כך שבלי קשר לתנאי התאורה, תמיד תהיה במרכז העניינים. כדי להבטיח שחיות המחמד שלך לא יישארו בחוץ, EOS R10 יכולה לעקוב גם אחרי בעלי חיים.

חיישן 24.2MP APS-C שלה מספק את האיכות שתזדקק לה כדי להבטיח שהתוכן שלך ייראה מדהים ומספק איכות של 4K עם עד 60p ללא הגבלה של זמן ההקלטה. לצורך צילום קולנועי בהילוך איטי, EOS R10 מקליטה 120 מסגרות לשנייה ב-HD מלא, כאשר מצבי הצילום האנכיים שלה מפיקים סרטונים מוכנים למדיה החברתית עבור Instagram Stories ו-TikTok.

EOS R10 תוכננה תוך מחשבה על יוצרי ולוגים ידניים. מסך המגע עם הזווית המשתנה מקנה יותר גמישות ומאפשר לך לראות את עצמך תוך כדי צילום, כך שתוכל ליצור יומני וידאו בזרוע מושטת לאורך כל היום. חבר אותה לעדשת Canon RF 16mm F2.8 STM קלת המשקל והקומפקטית – עדשה מעולה לוולוגרים מתחילים – כדי ליהנות מתצוגות רחבות במיוחד, חדות וברורות. שים לב לכך ששימוש בעדשת RF שנועדה עבור מצלמת מסגרת מלאה במצלמה עם חיישן APS-C יגדיל, למעשה, את טווח ההגעה של העדשה בגורם של 1.6x, כלומר, הנושא ימלא חלק גדול יותר של המסגרת שלך.

בעבר, אפילו כמה ממצלמות הוולוגים הטובות ביותר עבור YouTube ויוצרי וידאו נזקקו למיקרופונים חיצוניים. EOS R10, לעומת זאת, כבר כוללת מיקרופון מובנה שמפחית באופן אוטומטי את רעשי המצלמה הפנימיים לקבלת שמע נקי ואידאלי לוולוגים בתנועה.

אישה, עם הגב למצלמה, מחזיקה בידה המושטת מצלמה מדגם Canon EOS R7, עם מיקרופון מחובר.

עם חיישן של 32.5MP ואותה מערכת מיקוד אוטומטי מתוחכמת המשמשת במצלמות קנון מקצועיות כגון EOS R5 ו-EOS R5 C‏, EOS R7 היא אופציה נהדרת ליוצרים המעוניינים לקחת את התוכן שלהם לרמה הבאה.

5. Canon EOS R7

המצלמה האידיאלית ליומני וידאו עבור יוצרי תוכן דיגיטלי וחובבים שמעוניינים בתכונות ברמה מקצועית

  • חיישן: 32.5MP APS-C format
  • מערכת מיקוד אוטומטי: Dual Pixel CMOS AF עם מעקב אחר עיניים, פנים, בעלי חיים וכלי רכב
  • מייצב תמונה פנימי (IBIS): כן
  • מסך: מסך מגע LCD בגודל 7.6 ס"מ עם זווית משתנה, 1.62M נקודות
  • רזולוציית וידאו מרבית: 4K‏ (3,840 x 2,160)‏; 7K (דגימת יתר)
  • אחסון: שני חריצים לכרטיסי SD
  • עינית: אלקטרונית (EVF) ברמה של 2.36 מיליון נקודות עם הגדלה של 1.15x
  • מערכת עדשות: עדשות RF-S; עדשות RF (עם גורם חיתוך של 1.6x); עדשות EF ו-EF-S באמצעות מתאמי תושבת
  • שמע: מיקרופון מובנה עם הפחתת רעשים פנימיים; כניסת מיקרופון
  • מצב טיימר עצמי לסרט: 2 שניות, 10 שניות, מרחוק
  • סרטים: אפשרות לצילום אנכי
  • משקל: 539 גרם

אם אתה יוצר תוכן דיגיטלי מנוסה או פשוט מבקש להעלות את רמת התוכן בוולוג שלך כדי שיבלוט יותר, מצלמת APS-C‏ EOS R System באיכות מקצועית כמו Canon EOS R7 היא בת הלוויה המושלמת. EOS R7, יחד עם חיישן ה-32.5MP שלה ותושבת עדשת ה-RF המעניקה לך גישה למגוון עדשות ה-RF המקצועיות-סטנדרטיות של קנון או לעדשות ה-EF-S וה-EF הקיימות שלך, כדי שתוכל ליהנות מיתרון שיאפשר לך להפיק תוכן ברור ומקצועי שיעזור לך למשוך יותר תשומת לב ב-YouTube או ב-Instagram. ה-EOS R7 כוללת מיקוד אוטומטי חכם זהה לזה של ה-EOS R10; יש בה 527 אזורי מיקוד אוטומטי (651 בתמונות סטילס) כדי לעקוב אחר אובייקטים, פרצופים ועיניים לרוחב 100% מהמסגרת2, באופן שמבטיח מיקוד וחדות בכל רגע של תוכן הווידאו.

EOS R7 מיועדת ליוצרי תוכן עצמאיים שרואים פני עתיד – היא מספקת רזולוציה של 4K עם 60p ו-7K ודגימת יתר של וידאו ב-30p ואף מספקת פרטים מדהימים לאחר הורדה ל-4K. ההקלטה הפנימית ב-Canon Log 3 מעניקה לך גם מידה עצומה של גמישות יצירתית בשלבי גמר ההפקה.

עם מייצב תמונה פנימי מובנה בן 5 צירים, EOS R7 תוכננה תוך מחשבה על צילום ידני יציב, אפילו באור החלש ביותר ועם עדשות ללא ייצוב תמונה. בשילוב עם עדשת RF עם ייצוב תמונה, כמו ה-Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM הרב-תכליתית, המשלבת זווית צפייה רחבה עם מפתח צמצם מרבי בהיר, ה-EOS R7 תאפשר לך לעשות שימוש בעד 7 מצבים3 של ייצוב תמונה כדי ליהנות מתוכן חלק ונטול רעידות, גם כשאתה מצלם תוך כדי הליכה.

EOS R7 עמידה בפני אבק ומים וכוללת גם שני חריצי כרטיסים עם הקלטה בו-זמנית כדי להבטיח שכל הצילומים שלך יגובו. כל התכונות הללו עושות את EOS R7 אידאלית ליוצרים הרפתקנים שלעולם אינם יודעים באילו תנאים הם עתידים לצלם.

בדומה ל-EOS R10, גם EOS R7 כוללת מסך מגע LCD בעל זווית משתנה המיועד לצילומי ולוגים ידניים וכן מיקרופון מובנה עם הפחתת רעשים פנימית, המספק שמע התואם לאיכות הווידאו שלך.

מצלמת Canon EOS R8 מותקנת על חצובה.

Canon EOS R8 יכולה לספק וידאו מרשים באיכות UHD 4K 60p הודות לחיישן 24.2MP שלה בפורמט מלא ומעבד DIGIC X.

6. Canon EOS R8

מצלמת מסגרת מלאה רבת-עוצמה ללא מראה, עבור וולוגרים שמחפשים הזדמנויות יצירתיות חדשות

  • חיישן: 24.2MP CMOS מסגרת מלאה
  • מערכת AF: מיקוד אוטומטי Dual Pixel CMOS AF II עם מיקוד אוטומטי לזיהוי ומעקב פנים/עיניים (אנשים, בעלי חיים וכלי רכב) וזיהוי עד EV -6.5
  • מסך: מסך מגע LCD בגודל 7.5 ס"מ עם זווית משתנה, 1.62M נקודות
  • רזולוציית וידאו מרבית: 4K‏ (3,840 x 2,160)
  • מערכת עדשות: עדשות RF, עדשות RF-S; עדשות EF ו-EF-S באמצעות מתאמי תושבת
  • עינית: עינית אלקטרונית (EVF)‏ 2.36M dot OLED בצבע
  • שמע: מיקרופוני סטריאו מובנים; כניסת מיקרופון; יציאת אוזניות
  • מצב טיימר עצמי לסרט: 2 שניות, 10 שניות, מרחוק
  • סרטים: יחס סרט אנכי זמין
  • משקל: 461 גרם

מצלמה בפורמט מלא כגוןCanon EOS R8 היא דרך נהדרת להרחיב את האופקים היצירתיים שלך. החיישן הגדול בגודל 35 מ"מ מספק ביצועים משופרים בתנאי תאורה מאתגרים ומשתנים, בשילוב עם יותר שליטה על עומק השדה עם בוקה משופר, כדי לעזור לך להתאים את מצב הרוח והאווירה של התוכן שלך.

Canon EOS R8 כוללת ערכת תכונות חזקה במיוחד עבור וידאו, שמפיקה את המרב מחיישן 24.2MP וממעבד DIGIC X שלה כדי לספק איכות UHD 4K 60p אולטימטיבית (בדגימת יתר ב-6K), לצד Full HD 1080p בקצב של עד 180 פריימים לשנייה להילוך איטי במיוחד. תוכל גם לצלם תוכן בפורמט ארוך יותר מבלי לצפות בשעון, מאחר ש-EOS R8 מאפשרת לך לצלם עד שעתיים של וידאו בטייק אחד, בקצב פריימים של עד 30p.

ליצירת יומני וידאו תוך כדי תנועה, Canon EOS R8 כוללת פונקציית Movie Digital IS (ייצוב תמונה דיגיטלי לסרטים), ששומרת על היציבות הכוללת ומונעת את הרעידות בצילום סרטים ידני, בהתבסס על ייצוב תמונה ב-5 צירים שמנטרל טלטולים בכל כיוון. היעילות משתפרת עוד יותר בעת שימוש בעדשות שמציעות ייצוב תמונה אופטי.

בנוסף לעינית OLED ברורה וצלולה, המצלמה כוללת מסך מגע עם זווית משתנה בחלק האחורי. הוא מפרקי לחלוטין, כך שאתה יכול לראות בדיוק מה אתה עושה כשאתה מציג למצלמה. וכדי שיומני הווידאו יישארו מחוברים לכולם בקנה מידה גדול, EOS R8 כוללת קישוריות Bluetooth,‏ Wi-Fi ו-USB-C מובנית.

קישור דרך USB-C הוא שימושי במיוחד לסטרימינג בשידור חי, ויתרונות קישוריות נוספים כוללים שקעים למיקרופון סטריאו ולאוזניות סטריאו, וכן יציאת mini-HDMI. EOS R8 כוללת גם תושבת רב-תכליתית שמאפשרת לך להרכיב טלפונים חכמים מסוג Android ולהתחבר אליהם ישירות באמצעות מתאם AD-P1 של Canon לטלפון חכם, או לשימוש במיקרופון הסטריאו הכיווני DM-E1D המיוחד. לסיכום, Canon EOS R8 היא מצלמה עוצמתית ליומני וידאו שיש להתחשב בה.

אישה בשמלה ורודה מחזיקה מצלמה של Canon עם עדשת Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM שניצבת לפניה באמצעות ידית חצובה, ומחייכת לעדשה.

Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM היא עדשת יומני הווידאו האידיאלית עבור מצלמות APS-C, עם אחת מהזוויות הרחבות ביותר הזמינות בשוק בשילוב עם משקל קל להפליא ומבנה קומפקטי.

אם תבחר אחת מהמצלמות האלה עם עדשות ניתנות להחלפה, יעמוד לרשותך מספר גדול שלעדשות Canon מעולות ליומני וידאו, עם שילוב בין שדה ראייה רחב לאיכות תמונה יוצאת דופן.

עבור מצלמות APS-C כגון EOS R50‏, EOS R10 ו-EOS R7, עדשת Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM היא הבחירה האידיאלית לימי נסיעות ארוכים. העדשה הקלה והקומפקטית תספק לך וידאו חד ויציב בעת צילום ידני, והיא עדשה ראשונה אידיאלית לנשיאה, שתאפשר לך לבצע צילומים בזווית רחבה וכן צילומי דיוקן ממוקדים יותר.

עדשת Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM החדשה היא עדשה קומפקטית בעלת זווית רחבה במיוחד למצלמות APS-C, שמשלבת זווית צפייה גדולה מאוד עם מבנה קטן להפליא. אחד היתרונות הגדולים של שדה הראייה בעל הזווית הרחבה במיוחד הוא שניתן להציג למצלמה ולמלא את שאר הפריים ברקע נרחב – לשים את עצמך בהקשר הרחב יותר, פשוטו כמשמעו. בנוסף, ייצוב תמונה מאפשר לך לצלם תוך כדי תנועה וליצור קטע וידאו יציב במצב נייח אפילו בעת צילום ידני.

אם אתה משתמש במצלמה בפורמט מלא כגון EOS R8,‏ Canon RF 16mm F2.8 STM המשתלמת והרחבה במיוחד היא עדשה ראשונה מצוינת לוולוגרים מתחילים, המציעה הזדמנויות יצירתיות מעולות ליוצרי תוכן שרוצים לצלם צילומי פנים כמו גם נופים רחבים. לעומת זאת, הדגם RF 24mm F1.8 MACRO IS STM משלב בין זוויות צפייה רחבות עם מפתח צמצם מרבי בהיר וייצוב פנימי, בזמן שהדגם RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM כולל טווח מוקד רב-תכליתי שיתאים לצרכים שלך, מזוויות רחבות במיוחד לאחיזה ביד בזמן צילום יומני וידאו ועד לזוויות צרות יותר כשהמרחקים גדלים. Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM הקומפקטית, הנשלפת וקלת המשקל היא גם בחירה אידיאלית לימים ארוכים בדרכים.

בחירת המצלמה הטובה ביותר ליומני וידאו

מאחר שהן חלק מהמבחר המלא של מצלמות וולוגים מבית Canon, כל המצלמות המוצגות כאן מתאימות למי שמתחיל את דרכו ביצירת יומני וידאו, אך גם למי שכבר מוכן להתקדם לשלב הבא, ממצלמת PowerShot V10 הייעודית, הרב-תכליתית והפשוטה לשימוש ועד מצלמות עם עדשות ניתנות להחלפה, כמו ה-EOS R50 ודגמים נוספים.

מעוניין להתקדם עוד יותר ביצירת יומני וידאו? קרא פרטים על החוויה הראשונה של יוצרת התוכן אלכסנדרה אנדרייבנה בצילום וידאו עם מצלמת Canon EOS R8 בפורמט מלא4, וכיצד היא נעזרה במצלמה כדי ליצור הייקו בווידאו4. אם אתה כבר מוכן לעולם של הפקת וידאו בקנה מידה מלא, כדאי לך להציץ במדריך שלנו העוסק במיטב המצלמות והעדשות לסרטוני YouTube4.

נכתב על ידי ג'ף מאייר, פיטר וולינסקי ומת'יו ריצ'רדס

  1. בערך צילום וידאו ב-13.1MP, כ- 15.2MP בצילום תמונות סטילס
  2. רלוונטי כשמסגרת הנושא מוצגת תוך כדי מעקב ועדשה תואמת מחוברת למצלמה בעת שהמיקוד האוטומטי פעיל בטווח המלא או שהנושא מזוהה בהצלחה במצב של אזור אחר.
  3. '7 מצבים' מבוסס על תקן CIPA תוך שימוש בעדשתCanon RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM עם אורך מיקוד של 150 מ"מ.
  4. זמין בשפות נבחרות בלבד.

    Google‏, Google Drive ו-YouTube הם סימנים מסחריים של Google LLC, ולאתר זה אין שום המלצה מצד Google או שיוך אליה.

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

  • מצלמת Canon PowerShot V10 ניצבת על משטח עבודה במטבח עם קרש חיתוך ברקע ויד של יוצר וידאו-בלוג שנחה על המשטח שמולה.

    צילום וולוגינג

    הכר את ה-PowerShot V10

    גלה מדוע מצלמת הווידאו-בלוגינג הקטנה של Canon (באיכות 4K) היא הערכה הרב-תכליתית המושלמת למתחילים.

  • משפיענית הרשתות החברתיות פאטו נדיאייה (Fatou N'Diaye), במעיל חום צמרירי, מחייכת אל מצלמת Canon EOS R50 שמוצבת על חצובה.

    צילום וולוגינג

    יצירת תוכן בעזרת ה-EOS R50

    הזנק את העדכונים החיים שלך ברשתות החברתיות לרמה חדשה בעזרת ה-Canon EOS R50.

  • אישה מחזיקה מצלמה על חצובה במרחק של יד מושטת, מכוונת על עצמה, ומאחוריה, לא במיקוד, בתים צבעוניים מדורגים על שפת נהר.

    צילום וולוגינג

    כיצד להפוך ליוצר ווידאו-בלוג

    צא לדרך ותתחיל להפיק ולוגים איכותיים עם העצות שלנו לוולוגרים מתחילים.

  • הצלם מארטין ביסיג רוכן החוצה מתוך רכבת שעצרה כדי לאסוף נוסעים על גשר דרכים בסרי לנקה. בידו הוא אוחז מצלמת Canon EOS R10, ומאחוריו נראית גבעה שבתוכה בנויים בתי עץ קטנים. צולם על ידי מוניקה ביסיג במצלמת Canon EOS R7. 

    טיולים ומסעות

    בת הלוויה האידאלית לנסיעות

    הצלם מארטין ביסיג יוצא לטייל בסרי לנקה עם ה-EOS R10.