הדפסה

המדפסות הביתיות הטובות ביותר לעובדים היברידיים

גלה את מדפסת Canon הטובה ביותר למשרד ביתי, שמתאימה בדיוק לצרכים ולתקציב שלך.
אישה יושבת ליד שולחן כתיבה ומשתמשת במרקר לסימון בתדפיס כלשהו. לידה מדפסת Canon MAXIFY, ואפשר לראות גינה מבעד לחלון הגדול שלפניה.

הזמנים משתנים. אנשים רבים יותר מתמיד עושים חלק מהעבודה שלהם או את רובה מהבית, ומגיעים למשרד רק כשזה נחוץ באמת. ג'יימי ווטסון הוא דוגמה מובהקת לכך. הוא מנהל אסטרטגיה במשרד פרסום בבריסטול, ועובד עם לקוחות, צוות מחקר וצוות קונספט יצירתי, והוא הפך את חדר האוכל שלו למשרד ביתי.

"כשיש לי הרבה עבודה לעשות, העבודה מהבית היא דרך טובה למדי להימנע מההסחות שיש במשרד", הוא אומר. "אתה יכול לנהל את הזמן שלך קצת יותר טוב ושעות העבודה מהבית קצת פחות נוקשות משעות העבודה המסורתיות. כמובן, אינך צריך לנסוע לשום מקום, כך שאתה יכול להספיק קצת יותר עבודה במהלך היום. אני אוהב לרכוב על אופניים, אז אני יכול לצאת לרכיבה בלי לקחת בחשבון את זמן הנסיעה לעבודה, או להפך".

ג'יימי גילה בשלב מוקדם מאוד שמדפסת אמינה היא דבר חיוני, והחליט שמדפסת מסדרת Canon PIXMA TR4650 זו המדפסת האידיאלית שמתאימה לדרישות הספציפיות שלו במשרד הביתי. עם זאת, זו בהחלט לא האפשרות היחידה. מגוון מדפסות PIXMA ו-MAXIFY הרחב של Canon כולל דגמים כגון PIXMA TS7750i,‏ MAXIFY GX1040 ו-MAXIFY GX2040, מדפסות מושלמות למשרד ביתי בשביל אנשים שכמו ג'יימי נהגו להדפיס בסביבה משרדית. בהתאם לכך, מדפסות אלו קלות להגדרה ואפשר להשתמש בהן באופן אינטואיטיבי. בנוסף, הן תוכננו להיות מהירות, יעילות וחסכוניות, לצד הפקת איכות הדפסה בסטנדרט מקצועי שהעסק שלך יכול לסמוך עליו.

כאן, ג'יימי משתף כיצד המדפסת הביתית שלו מאפשרת לו להימנע מהמסך כדי להתמקד לחלוטין בפרויקטים שהוא עובד עליהם בבית, ואנחנו מגלים כמה יתרונות נוספים של מדפסות Canon למשרד הביתי.

גבר מושיט יד לחזית מדפסת Canon PIXMA.

בבית, אתה לא יכול להסתמך על הצוות התומך שאולי יש לך במשרד, כך שאמינות ותחזוקה פשוטה חשובות מתמיד. המדפסת מסדרת Canon PIXMA TR4650, עם פונקציונליות של 4 ב-1, כוללת דיו היברידי ב-4 צבעים והתקנה משופרת של מחסנית הדיו, שהופכת את החלפת המחסנית לקלה ופשוטה עוד יותר.

בהירות מחשבה עם הדפסה

המדפסת מסדרת PIXMA TR4650 עוזרת לג'יימי להתרחק מהמחשב הנייד, לצמצם את זמן המסך שלו ולהתמקד בעותקים מודפסים של מסמכים שנחוצים לעבודה שלו. "אני מעדיף לקרוא תקצירים של לקוחות על-גבי נייר", אומר ג'יימי, "כדי להתרכז טוב יותר מבלי להיות מוסח מפריטים שמופיעים על המסך, כמו הודעת דוא"ל או התראת צ'אט של הצוות. כך קל יותר להתמקד במה שאתה קורא, לסמן ולהוסיף שאלות. אני פשוט מרגיש מרותק יותר למה שאני עושה ולמה שאני קורא.

"כשסוכנויות מחקר מחזירות לי תוצאות של סקרים עם תרשימים וגרפים רבים ושונים, הכי נוח לי להניח לפניי כמה פיסות נייר ולהשוות ביניהן, במקום לעבור בין שקופיות", הוא מוסיף.

כשאתה עובד במשרד, אתה לעולם לא צריך לדאוג להגדרת המדפסת והנייר ורמות הדיו. בבית, זה לא אמור להיות שונה. הודעת תזכורת להוצאת מסמך, מגש נייר קדמי משופר לטעינה קלה ומהירה יותר של נייר, התקנה ישירה של מחסניות דיו הופכים את המדפסת הביתית הזו למדפסת יעילה וידידותית למשתמש, המיועדת לאנשי מקצוע כמו ג'יימי.

שירותי דיו מבוססי מינויים זמינים במדפסות Canon נבחרות באזורים נבחרים. שירות אספקת הדיו האוטומטית של Canon מקל עליך, עם משימת ניהול אחת פחות שצריך לדאוג לגביה, כיוון שרמות הדיו של המדפסת מנוטרות באופן אוטומטי ומחסניות או בקבוקי דיו חלופיים נשלחים לביתך לפני שתזדקק להם. ההרשמה לשירות היא בחינם ותוכל לבטל מתי שתרצה. בעזרת תוכנית ההדפסה של PIXMA, באפשרותך לבחור תוכנית הדפסה מותאמת אישית שבה אתה משלם מחיר חודשי קבוע שמבוסס על צריכת ההדפסה שלך, ומקבל דיו כשהוא מתחיל להתרוקן.

יד של משתמש לוחצת על לחצן בלוח הבקרה של מדפסת Canon PIXMA שמונחת על שולחן משרדי.

מדפסות Canon PIXMA TS7650i ו-PIXMA TS7750i הן אומנם מדפסות שמותאמות לתקציב, אך הן רב-תכליתיות במיוחד. הדיו שחור פיגמנט שלהן מבטיח מסמכים בשחור-לבן חדים ועמידים מאוד בפני מריחות, גם בזמן שימוש במרקרים, והדיו הצבעוני שמבוסס על צבע מספק הדפסות של תמונות באיכות גבוהה על נייר צילום מבריק.

מדפסות רב-תכליתיות לעבודה היברידית

בדומה למדפסת מסדרת Canon PIXMA TR4650, של ג'יימי, מדפסת PIXMA TS7650i היא מדפסת All-in-One במחיר משתלם שמתאימה להדפסת תמונות ולהפקת מסמכים עסקיים. הגודל הקומפקטי שלה הופך אותה מושלמת כשהמקום מוגבל, וראשי ההדפסה החדישים מאפשרים הדפסה מהירה של כ-15ipm תמונות לדקה (רשמים לדקה) להדפסה בשחור-לבן ו-10ipm למסמכים צבעוניים. זוהי גם המדפסת הביתית הראשונה של Canon עם דיו שחור שעמיד לשימוש במרקרים, מקביל לזה של מודלים עסקיים של GX, כך שתוכל להשתמש במרקרים מבלי חשש למריחת הטקסט. יש לה אפילו מסך מגע צבעוני עם ממשקים חלופיים לתרחישי עבודה, לימודים וסגנון חיים. איכות ההדפסה מעולה, ותכונות הדפסה מתקדמות ב-Wi-Fi מאפשרות לסרוק ישירות לטלפון החכם או לטאבלט. המדפסתPIXMA TS7750i מוסיפה מזין מסמכים אוטומטי לסריקה וצילום קלים יותר של מסמכים מרובי דפים, אידיאלי למשרד הביתי.

המדפסת Canon MAXIFY GX1040 היא מדפסת All-in-One ממוקדת יותר לעסקים שמטרתה לשלב בצורה חלקה בין הבית למשרד. ממשק מסך המגע הצבעוני הניתן להתאמה אישית של המדפסת מאפשר להקצות משימות מורכבות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות כגון הדפסה וסריקה מבוססת ענן בהקשה אחת או שתיים. הודות למכלי הדיו MegaTank שניתן למלא מחדש, באפשרותך להדפיס אלפי מסמכים בשחור-לבן ובצבע מערכה אחת של בקבוקי דיו, וכך לחסוך זמן וכסף בהשוואה למדפסות משרדיות ביתיות טיפוסיות שמבוססות על מחסניות. כל הדיו שלנו מבוססי פיגמנט ועמיד בפני מריחות, למסמכים צבעוניים ושחור-לבן. בדומה למדפסת PIXMA TS7650i, מדפסת MAXIFY GX2040 היא מדפסת מהירה שמדפיסה במהירות של כ-15ipm להדפסה בשחור-לבן וכ-10ipm להדפסה צבעונית. היא מוסיפה את הנוחות של מזין מסמכים אוטומטי לסורק שלה, בנוסף ליכולות פקס.

אדם משתמש בטלפון חכם כדי להדפיס במדפסת ביתית של Canon.

בעזרת אפליקציית Canon PRINT באפשרותך להפעיל מדפסות Canon שתומכות בהדפסה דרך Wi-Fi מהטלפון החכם או מהטאבלט באופן מלא. מהגדרה, הדפסה, צילום וסריקה ועד לתחזוקה, בדיקת רמות דיו ואפילו קניית דיו חלופי. מבחינת ג'יימי, זה אומר שהוא יכול להתרחק מהמחשב הנייד שלו לחלוטין מתי שהוא רוצה. "אף על פי שאני עובד מרחוק", הוא אומר, "יש אנשים שמתקשרים ושולחים הודעות כל הזמן. כשאתה מתרחק מהמחשב הנייד, אתה מתרחק מהסחות הדעת. אני מדפיס משהו, ואז אני קורא אותו למטה במטבח וזה מאפשר לי להתמקד יותר".

אדם כותב על שקופית מודפסת מתוך מצגת, ולצידו מדפסת של Canon שמונחת על השולחן.

לתדפיסים יתרונות רבים – אפשר לפרוס אותם ולצפות בכמה בו-זמנית כדי להשוות ביניהם, להוסיף הערות ולקחת אותם לכל מקום. ג'יימי מתחיל לפעמים משימה על נייר, ומשתמש ביכולות הסריקה של המדפסת שלו. "אם אני מבצע פרויקטים אסטרטגיים למותגים או אם עליי לצייר מותג, אני פשוט מעדיף לצייר אותו ביד", הוא אומר. "בהמשך אסרוק את זה ואשלח בדוא"ל לשאר הצוות כטיוטת עבודה, במקום לבזבז המון זמן בעיצוב בתוכנה של מצגות".

מיזוג עט-ונייר עם מוצר דיגיטלי

המדפסות של Canon עם Wi-Fi מקלות את ההדפסה, הצילום והסריקה מהטלפון החכם או מהטאבלט באמצעות אפליקציית Canon PRINT, ובודקות גם את מצב המדפסת ואת רמות הדיו בכל מקום שאתה מחובר לרשת ה-Wi-Fi.

לפי ג'יימי, לשימוש באפליקציית Canon PRINT יתרונות רבים. "היה קל מאוד להגדיר את המדפסת, וזה הדבר העיקרי מבחינתי משום שלדעתי בכל מדפסת שאי-פעם הייתה לי נאלצתי להקדיש חמישה ימים בערך כדי להגדיר אותה ולהתחיל לעבוד בפועל. היא פשוט עשתה זאת בעצמה", הוא אומר בהתלהבות.

בנוסף, היא כוללת חיבור שימושי לתוכנת Easy-Layout Editor, שמאפשרת לסדר מחדש מסמכים, כגון קובצי PDF וקובצי תמונות בדף אחד לפני ההדפסה – וזה אידאלי לסוג העבודה שג'יימי עושה.

אישה מניחה ערימת מסמכים במזין המסמכים של מדפסת Canon PIXMA שמונחת על השולחן לידה.

לרוב המקום במשרד ביתי הוא מוגבל, אך מדפסת PIXMA TS7650i כוללת מחסנית הזנת נייר פנימית לחיסכון במקום, וגם מזין אחורי עם כיסוי שימושי שקוף למדיה מיוחדת ולנייר צילום. מדפסת PIXMA TS7750i (שמוצגת כאן) מוסיפה מזין מסמכים אוטומטי לסריקה ולצילום של עמודים מרובים בקלות.

היתרון של האפליקציות של Canon לעבודה היברידית

באמציות אפליקציית Canon PRINT באפשרותך לסרוק לענן וממנו.1 זהו יתרון משמעותי לעובדים היברידיים שצריכים לשתף מסמכים עם עמיתים במשרד או שעובדים במקומות מרוחקים אחרים.

PIXMA Cloud מותאמת בצורה מושלמת לעסקים קטנים שמשתפים ושומרים תוכן בשירות ענן משותף כגון Google Drive™‎,‏ Dropbox™‎ או Evernote®‎,‏2 כלומר באפשרותך לגשת לקבצים האלה ולהדפיס אותם, בכל מקום שאתה נמצא בו.

כאשר צוותים משתפים את העיצובים שלהם, ג'יימי אומר שפעולת ההדפסה של המסמכים והציורים לפני הצמדתם לקיר, או הצגתם, עוזרת לו להגות רעיונות יצירתיים בזמן שהוא עובד.

"כשאנו מקבלים רעיונות יצירתיים מצוותי הקונספט שלנו, שיכולים להיות שרטוטים של עיצובים, לרוב כל מה שצריך זה להמשיך לעבוד כשהנתון הזה פשוט נמצא בראש שלך", הוא מוסיף. "אז אני אוהב פשוט להדפיס אותו, כי זה מאפשר לי לעבד אותו ברקע כשהוא מודפס ומוצמד על הקיר שלי או מונח על שולחן העבודה שלי. קל יותר לחזור אליו ככה ולהמשיך לחשוב עליו בתת-מודע".

יתרון עסקי נוסף לעובדים היברידיים הוא תוכנת Canon PosterArtist החינמית. התוכנה כוללת אלפי פריסות שניתנות להתאמה אישית מלאה עם יצירות אומנות באיכות גבוהה ליצירת עלונים, באנרים ופוסטרים. אם אתה מפיק חומר שיווקי בכמויות גבוהות, תוכל למצוא כאן שותפה חסכונית ביותר לקיבולת הדיו הגדולה ולעלויות התפעול הנמוכות של מדפסת MAXIFY GX1040 ומדפסות Canon MegaTank אחרות.

מדפסת Canon ליד צמח בבית, טלפון וכמה תדפיסים.

ג'יימי הוא צלם נלהב ואוהב לצאת עם המצלמה שלו – ועם המדפסת מסדרת Canon PIXMA TR4650, הוא יכול ליצור תדפיסים באיכות גבוהה להצגה בבית.

גבר בוחן מבחר של תדפיסי תמונות, כשברקע מדפסת Canon PIXMA שמונחת על שולחן העבודה הביתי שלו.

אם אתה צריך מדפסת רב-תכליתית לשימוש יומיומי וגם לצורכי עבודה, מדפסות PIXMA TS7650i ו-PIXMA TS7750i מתאימות בדיוק. הן מלאות בתכונות שאפשר לגשת אליהן בקלות באמצעות מסכי המגע הצבעוניים שלהן, והן מושלמות למגוון גדול של משימות – מסמכים, תמונות ויצירה.

רב-תכליתיות להדפסה ביתית

מגוון מדפסות PIXMA ו-MAXIFY של Canon, הוא לא רק נהדר לעבודה היברידית, הוא ורסטילי מספיק ללימודים בבית, לשיעורי בית של ילדים ולתמונות משפחתיות. אפליקציית Easy-PhotoPrint Editor של Canon מאפשרת ליצור בקלות מגוון של פריטי תמונה מקוריים, כגון תדפיסים מותאמים אישית, לוחות שנה ופריסות תמונה מרובעות, מושלם לפרויקטים אישיים בבית ובעבודה.

הצלם החובב הנלהב ג'יימי משתמש במדפסות מסדרת PIXMA TR4650 כדי ליצור תדפיסים למסגור כיוון שניתן להדפיס בעזרתה תמונות בגודל 4x6 אינץ' ללא שוליים, בתוך שניות. אותו דבר רלוונטי למדפסות PIXMA TS7650i ו-PIXMA TS7750i, שגם משתמשות בדיו צבעוני מבוסס צבע לאיכות הדפסה ברמת פרימיום על נייר צילום מבריק.

בסופו של דבר, מדפסת היא חיונית כשאתה עובד מהבית. בין אם אתה מעדיף למצוא מדפסת קומפקטית שתתאים לחלל המשרד הביתי, מדפסת במהירות גבוהה כדי למקסם את הפרודוקטיביות או מדפסת מוכנה לשימוש בענן כדי לשלב בצורה חלקה עבודה מהבית עם עבודה במשרד, מדפסת Canon מתאימה למה שאתה צריך. קרא מידע נוסף בנושא מגוון המדפסות של Canon שמתאימות לדרישות של עסקים קטנים וביתיים, ונסה את בורר המדפסות המקוון של Canon כדי למצוא את המדפסת שמתאימה למה שאתה צריך.


נכתב על-ידי לורנה דוקריל ומת'יו ריצ'רדס

  1. סריקה לענן וסריקה לדוא"ל זמינות למשתמשי דיו מקורי של Canon בלבד.
  2. Google‏ ו-Google Drive הם סימנים מסחריים של Google LLC, ואתר זה אינו מוסמך על ידי Google או קשור אליו בשום דרך. Dropbox הוא סימן מסחרי של חברת Dropbox, Inc. Evernote הוא סימן מסחרי רשום של חברת Evernote Corporation והשימוש בו נעשה ברישיון.

מוצרים קשורים

  • PIXMA TR4650 Series

    מדפסות הזרקת דיו

    סדרה PIXMA TR4650

    הדפסה, צילום, סריקה ושליחת פקס - זה כל כך פשוט עם מכשיר רב-תכליתי, קומפקטי וקל לשימוש זה, עבור אלה שעובדים מהבית.
  • PIXMA TS7650i

    מדפסות ביתיות

    PIXMA TS7650i

    מדפסת מהירה ובעלת תפוקה גבוהה שמשתלבת בצורה חלקה בסביבה הביתית, הודות למידות קומפקטיות וליעילות שימושית.
  • PIXMA TS7750i

    מדפסות ביתיות

    PIXMA TS7750i

    מדפסת מהירה ואיכותית שמשתלבת בחייך בצורה חלקה הודות לגודלה הקומפקטי ולשימושיות יעילה.
  • מדפסות למשרד קטן

    MAXIFY GX1040

    שמור על פרודוקטיביות גם בבית עם מדפסת משולבת 3 ב-1 מהירה, קומפקטית, ידידותית למשתמש וחסכונית זו, המצוידת במכלי דיו למילוי חוזר.
  • מדפסות למשרד קטן

    MAXIFY GX2040

    שמור על פרודוקטיביות גם בבית עם מדפסת משולבת 4 ב-1 מהירה, קומפקטית וחסכונית זו, המצוידת במזין מסמכים אוטומטי ל-35 גיליונות.
  • מאמרים קשורים

  • טיפים להדפסה

    איך להדפיס באופן מאובטח

    8 דרכים לשימוש בתכונות האבטחה של מדפסת Canon להדפסה מאובטחת.

  • הדפסה

    כיצד להשתמש במדפסת אלחוטית

    דרכים חכמות להפקת המרב מהמדפסת האלחוטית שלכם.

  • הדפסה

    אפליקציית ההדפסה של Canon המתאימה לך

    אפליקציות ההדפסה של Canon מציעות לך אפשרויות יצירתיות והתארגנות נוחה – ישנה אפליקציה מתאימה לכל פרויקט.

  • הדפסה

    הזרקת דיו או לייזר - איזה סוג מתאים לכם יותר?

    בואו לגלות את ההבדלים בין מדפסות הזרקת הדיו והלייזר של Canon וגלו מהי המתאימה ביותר לצרכים שלכם.